Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі.
Күні:
Сынып: 1 Пәні:Сауат ашу |
Жамбыл облысы Меркі ауданы №28ЖББМ
Мұғалім: Шолпанбекова Ж.О. |
||
Сабақтың тақырыбы | Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі. | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтінде (кім?не?) туралы айтылғанын анықтау
1.2.4.1 мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату 1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу |
||
Жетістік критерийлері | -Әріпті танып, ажыратып оны дыбыспен сәйкестендіре алады.
-Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолданады. -Мәтінде автордың кім(не) туралы айтқысы келгенін түсінеді – Дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсінеді |
||
Тілдік мақсаттар | Ә әрпі мен дыбысы | ||
Алдыңғы білім | Табиғатқа саяхат З дыбысы мен әрпі | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы
5 минут
Сабақтың ортасы 25 минут |
(Ұ Ж). Ұйымдастыру.
суреттер таратып беремін) Суреттер бойынша топқа бөлінеді. 1-топ «Қар» 2-топ «Шана» 3-топ «Аққала» 1. « Бір қадам алға» әдісі. Дыбыстарды не істейміз? Әріптерді не істейміз? Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді? Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді? Алдыңғы сабақта қандай дыбыс өттік? З- дыбысы қандай дыбыс? З- дыбысынан басталатын сөздер білеміз бе? Қ.Б (100теңге)
2. « Кім тапқыр» ойыны Бұрап қойған сағаттай, Айқайлайды таң атпай. (Әтеш) Әтеш, әже,әке т.б сөздердің айтылуын аудиодан тыңдату.
3. (Т.Ж) « Түртіп алу» әдісі. Үш топқа мәтін беріледі. Дескриптор: Ә дыбысы бар сөздерді табады. Ә дыбысы бар сөзді тақтаға жазады. Қ.Б ( 100теңге)
4. (Т.Ж) « Класстер» әдісі. 1-топ. « Аққала» мәтінін Құрастырып жапсырады. 2-топ.Мағынасы қарама-қарсы сөздерді тауып жапсырады. 3-топ. Ә дыбысы бар сөздерді теріп жапсырады.
Дескриптор: 1.Мәтінді дұрыс жапсырады. 2.Мағынасы қарама –қарсы сөздерді тауып жапсырады. 3.Ә Дыбысы бар сөздерді тауып жапсырады. Қ.Б (100теңге)
5. (Ұ.Ж.) Оқулықпен жұмыс. ( Оқушылар тізбектей оқып шығады.) Қ.Б
6. (Ұ.Ж.) Дәптермен жұмыс. Ә-дыбысын көркем жазу. Қ.Б
7. (Ұ.Ж.) « Ережені бұзба» әдісі.
Мұғалім айтқан сөздерді буынға дұрыс бөлу. ( дәрігер, сәуір, Дәуір, әткеншек, әйнек, әже ,әтеш ,тәтті. Қ.Б (100теңге)
8. (Т.Ж) « Жұлдызша» ойыны. ( Ә дыбысынан басталатын сөздер айтады.) |
Суреттер
слайд
Слайд
Аудио
Қима-қағаздар
Постер
Оқулық
Дәптер
|
|
Сабақтың соңы
2 минут
|
«Бағдаршам» арқылы оқушылардың түсіну дәрежесін бағаладым. | бағдаршам | |
Бағалау | Теңге | ||
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Ә дыбысына қатысты бір буынды сөздерді жаз |
|
||
Бақылау
– Сабақтың мақсатына жеттім бе?
-Оқушылар не үйренді?
-Ынтымақтастық атмосферасы қандай болды? -Оқушылар арасында диференциациялау бойынша іс-әрекеттер ұтымды болды ма? -Жоспарланған уақытты ұстандым ба? -Жоспардан қандай шегіністер жасадым және неліктен? |
Өзім алдыма қойған мақсатыма жеттім деп ойлаймын, себебі оқушыларым толық Әә дыбысы мен әрпін меңгерді.
Оқушылар Ә дыбысы дауыссыз екенін анықтап, ә дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасай алды.
Ынтымақтастық атмосферасы өте тамаша болды, балалар бірауыздан топтық жұмысқа белсенді қатысып, тапсырмаларлың бәрін орындадаы.
Әрине, ұтымды болды.
Жоспарланған уақытты ұстандым, дегенмен бағалауға келгенде уақыт жетпей калды. Алдағы сабақтарда уакытты тиімді пайдалану жағын ескеремін.
Жалпы осы сабағымда мен, стратегияларды көбірек алып койыппын. Келесі жоспарлау кезінде тапсырмаларды неғұрлым балалардың кабілетін есекеріп және саралау кезеңіне де көңіл бөлу керектігін байқадым. |
||