Программалық қамтамасыз етудің жіктелуі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
8.3. А Программалар жасаудың кіріктірілген орталары |
Мектеп: «Ш.Уәлиханов атындағы
№18 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Кенжебекова М.К. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 8-сынып |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Программалық қамтамасыз етудің жіктелуі | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.1.2.1 жүйелік, қолданбалы программалық қамтамасыз ету және программалау жүйесін ажырату | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты | – Барлық оқушылар: жүйелік, қолданбалы бағдарламаны ажырату;
– Оқушының көпшілігі: жүйелік, қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану; – Оқушының кейбірі: компьютердегі программалық жабдықтаманың маңыздылығын бағалау; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі | Білу, қолдану, талдау, бағалау | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі | – компьютердегі программа түрлерін біледі, салыстырады, ажыратады;
– компьютердегі программаларды қажетіне қарай қолданады; – жүйелік, қолданбалы бағдарламаны жинақтай отырып, теория және практика жүзінде қолданады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Программалық жабдықтама, операциялық жүйе,утилита, драйвер. MS-DOS, Windows, UNIX, PRINT, WRITE, Basic, Pascal, C++, Delphi, Лого |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу | – қарым-қатынас жасау қабілеті;
– айналасындағылардың пікірін құрметтей білу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Геометрия- геометриялық фигуралар арқылы | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім
|
– «Программа», «программалық қамтамасыз ету», «операциялық жүйе» ұғымдарын біледі;
– программаларды бір-бірінен ажырата алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
7 мин |
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.
«Ыстық алақан» әдісі арқылы бір-біріне тілек білдіре отырып, сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырамын. Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен, Бізге келсін қуаныш нұр іздеген. Шуақ толы жанымыз, жүрегіміз Үлгі алсын көрген жан мына бізден. «Түрлі фигуралар» әдісімен оқушыларды үшбұрыш, квадрат, шеңбер пішінінде фигуралар арқылы 3 топқа біріктіремін. 1-топ. «Жүйелік» 2-топ. «Қолданбалы» 3-топ. « Программалық» Алдыңғы біліммен байланыс. Өткен тақырыпты «Сұрақты ұстап ал» әдісі арқылы пысықтаймын. – Программа деген не? – Программалық қамтамасыз ету деген не? – Компьютердің программалық жабдықтамасы қандай түрлерге бөлінеді? – Операциялық жүйе деген не? |
Геометриялық фигуралар (шеңбер, төртбұрыш, үшбұрыш)
Топ аттары
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
5 мин
8 мин
10 мин
2 мин 5 мин
|
Қызығушылықты ояту:
Оқушыларға бүгінгі оқу мақсатына сәйкес, сабақтың тақырыбын ашу мақсатында «Ой қозғау» әдісін қолданамын. Сабақ мақсатын оқушыларға айтамын. Слайдта берілген суреттер бойынша тақырыпты ашады:
Сабақ тақырыбына барар жолда жетек сұрақтар қоямын. Жетекші сұрақтар: 1. Неліктен компьютерлерге программа орнату керек? 2. Не себепті операциялық жүйені «Windows» деп атаған? 3. Драйверді не үшін орнатамыз? 4. Кеңінен таралған қандай операциялық жүйелер бар?
«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы жаңа тақырыпты оқуға оқушыларға тапсырмалар беремін. Тапсырма №1. Жұптық жұмыс 1-топ:жүйелік программалық жабдықтама және операциялық жүйе -81-82 беттер 2-топ: программалау жүйелері -83-84 беттер 3-топ: қолданбалы программалық жабдықтама -82-83 беттер Талдау барысында оқушылар шағын топтарға бөлініп өздеріне таныс және таныс емес ақпараттарды талдайды. Топтың ішінде оқушылар өзара бір-біріне түсіндіріп көмек береді. Топқа түсініксіз болған ақпараттарды талдау үшін мұғалім көмек береді. Тoптар жауаптарын пoстер арқылы қoрғaйды.Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне түртіп алады. Дескриптор: – Программалық жабдықтама түрлерін анықтайды – Программа түрлерін салыстырады. Кері байланыс «Конверттегі сұрақтар» әдісі арқылы Оқушыларды смайликтер арқылы бағалап отырамын
Тапсырма №2 Топтық жұмыс Практикалық жұмыс: І топ: Компьютеріңдегі программалық жабдықтамаларды анықтап, кестені толтырыңдар.
ІІ топ: Компьютердегі 3 қолданбалы программаны таңдаңдар. Бұл программаларды төмендегі кестедегідей үлгісіне қарап, оларды талдаңдар. Талдау үшін басқа да қолдандалы программаларды таңдауларыңа болады.
ІІІ топ: Программалық жүйеге қандай қосымшалар, ал қолданбалы программаға қандай қосымшалар жатады. Соларды анықтаңдар.
Дескриптор: – Программалық жабдықтамаларына қарай нақты бағдарлама атауын жазады; – Қолданбалы бағдарламалар бойынша талдау жүргізеді; – Жүйелік және қолданбалы бағдарламаларды анықтайды, жіктейді. Кері байланыс. «Ойлан, жұптас» әдісі «Басбармақ» әдісі арқылы бағалау. Сергіту сәті: Көз жаттығулары
Тапсырма №3 Жеке жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар: А тапсырмасы Компьютердің программалық жабдықтарының маңызын бағала.Себебін дәлелді мысалдармен түсіндір. В тапсырмасы Бір кәсіп иесін таңдаңдар. Мысалы, дизайнер, дәрігер. Сол кәсіп иесінің компьютеріне күнделікті пайдалануға қажетті ең маңызды қолданбалы программалар тізімін жасап, оны ұсыныңдар. С тапсырмасы Компьютер бөлмесінде орналасқан компьютерлерге орнатылған программалық жабдықтың үш түріне жататын үш программа таңдап, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын кесте түрінде көрсетіңдер. Дескриптор: – Программалық жабдықтамалардың маңызын бағалайды. – Программалық жабдықтамаларға мысал келтіреді. Кері байланыс Сұрақ-жауап әдісі «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалау.
|
Слайд
8-сынып. Информатика. Алматы кітап-2018ж 81-85 беттер http://expert.okulyk-edu.kz/kz/
Постер,А4 қағазы түрлі-түсті маркерлер
Оқулық Жұмыс дәптері
Смайликтер
Үлестірмелі тапсырмалар
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
3 мин |
Рефлексия
Тақтаға рефлексия жасау үшін дайын құрылымды шығарып, оқушылар бүгінгі өзінің әрекетіне жазбаша талдау жасайды. Сол арқылы мұғалім бүгінгі сабақтың сәтті және сәтсіз тұстарын анықтай алады. Үйге тапсырма: 4.1 –тақырыпты оқу мазмұндау
|
Рефлексия пирамидасы
Таратпа қағаздар
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қабілеті жоғары оқушылар:
– Қабілеті жоғары оқушыларға арналған деңгейлік тапсырмалар. Қабілеті орта оқушылар: – сабақ барысындағы «Көршіңе әңгімелеп бер», «Ой қозғау» әдісі ойын қозғауға, дамытуға арналады. -Практикалық жұмыстың қабілеті орта оқушыларға арналған нұсқалары бар. Қабілеті төмен оқушылар: -мұғалімнің қолдауы; -оқушылар үшін орта деңгейдегі практикалық тапсырма.
|
-ынталандыру, қолдау көрсету;
– практикалық жұмыс қалыптастырушы бағалау ретінде жүзеге асады; -«Ой қозғау» әдісі; – «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі |
– Компьютермен жұмыс кезінде техника қауіпсіздік ережелерін сақтау;
– Көзге арналған және сергіту жаттығуларын жасату |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттарқолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||