Манғыстау облысы,Бейнеу ауданы «Күйкен» бөбекжайы»МКҚК тәрбиеші: Исаева Дариға тақырыбы: Бояулар әлемі:
Тақырыбы: Бояулар әлемі:
Мақсаты: Балаларға бояулардың қыр-сырымен таныстыру, ашық түстерді күңгірт түстерді балаларға ажырата білуге үйрету. Сурет салуда бояуларды ұқыпты пайдалануға дағдыландыру. Сурет салуда қылқаламмен, бояулармен әр түрлі әдіс-тәсілдер бойынша жұмыс жасату.Балаларды эстетикалық талғамын арттыру,әдемілікке,әсемдікке тәрбиелеу.
Қоланылатын көрнекі құралдар: Аққала суреті, слайд сурет туралы
Қажетті құрал-жабдықтар: аққала суреті,гуашь бояулары, қылқалам, сүлгі,пакет.
Сөздік жұмыс: аққала.
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері | Педагогтің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық |
Сәлеметсіздер ме қонақтар! Сәлеметсіздерме балалар!
Сабағымызды балалар жылулық . шеңберін құрудан бастайық Кел балалар күлейік Күлкіменен түлейік Күлкі көңіл ашады. Күліп өмір сүрейік |
.
Балалар тәрбиешінің айтқанын қосыла айтып ,жасайды. |
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
– Балалар қазір қай мезгіл?
Қыс мезгілінің бірінші айы екен. Қыс айында ауа-райы қандай болады? Қыс айында далаға не жауады балалар? Қардың түсі қандай балалар? Қардан біздер не жасаймыз балалар? Ендше біз аққаламен ойнаймыз, сосын одан не жасаймыз Аққала Дұрыс айтасыңдар балалар. Балалар біздер жұмысымызды бастамас бұрын тақтадан бояулар туралы ақпарат тыңдайықшы жарайма.Олай болса біздер қазір екі топқа бөлінеміз 1-ші топтың балалар балға қонған араны саламыз 2-ші топтағы балалар аққала саламыз Балалар бізге бояуларды түсіндіредітін сиқырлы бояулар ханшайымы келем деген қонаққа ендеше балалар ханшайымды күтейік Осы кезде жарық өшеді Педагог:Ал, балалар жарық неліктен өшті екен біздің әдемі бояуларымызда көрінбей қалды ?енді нестиміз? Сол уақытта сиқырлы бояулар ханшайымы келеді Сиқырлы бояулар ханшайымы балалармен амандасады.Көрдіңдерме балалар мен жоқ болсам сендер менсіз суреттеріңнің сәні,әдемілігі болмайды менімен әдемі суреттерің дейді.Ендеше қош келдіңіз ,сіз туарлы азғантай мәлімет алған біздің балалар,ендеше өзіңіздің келіп балаларымыздың жұмысна өзіңіздің өңіңізді,реңіңізді,әдемілігіңізді беретінініңіз бізді қуантты. Қуанышытымыз келгеніңізге біздің балалар аққаласын,балға қонған аралардың суретін салғысы келіп отырған .Олай болса сіз аққала жасауға, мен ара жасауға балалараға көмектесейік . салады Педагог: Тақтаға аққаланың бірінші үлкен дөңгелегін,содан кейін орташа шеңберін,сосын кішкентай дөңгелек салып,қалпағын,мұрыны салып олардың қызыл және қоңыр түспен салу керек екендігін көресетеміз. Балға қонған араны арнайы пакетті бояап сары түске сосын қарандаштармен кішкентай араларды саламыз. Ендеше жұмысымыз дайын екен |
Қыс мезгілі
Салқын,аяз болады.
Далаға қар жауады
Қардың түсі ақ болады.Одан біз аққала жасаймыз. Жарайсыңдар,балалар. 1-ші топ аққала жасайды. 2-ші топ балға қонған араны салады.
Балаларға бояулар туралы тақтадан түсінік беріледі.
Иә,тыдайық
Балалар сиқырлы бояулар ханшайымын күтеді. Ханшайыммен амандасады. Балалар аққалалрын,балға қонған араларын екіге бөлініп сиқырлы бояулар ханшайымның,педагогтің көмегімен әдемі жұмыстарын жасайды.
Балалар бояулар жәйлы жақсы мағұлмат алады Балалар аққаланың пішмі қандай? Дөңгелек,жарайсыңдар балалар. Олардың пішімдері бірдей ма? Жоқ,дұрысайтасыңдар балалар Олар үлкенінен бастап орналасқан екен ия
Үлкен,орташа,және кішкентай .Тәрбиеші тақтаға салған аққаланы мұқият қарайды балалар. Балалар мұқият жұмыстарын рын
|
Рефлексиялық-түзетушілік | Балалар бой сергітіп әуен арқылы жаттығу жасайық | Сабаққа белсене қатысқан балаларды мақтау,мадақтау. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі:Түстер туралы мәлімет
Игереді:түстерді ажырата білуге,ұқыпты жұмыс жасауды
Меңгереді:Аққала,араларды әр түрлі бояулармен,әр түрлі әдәстермен жасауды.
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718