Арифметикалық прогрессия.Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы
Тізбектер |
Мектеп №238 |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Сердалиева Мерует |
Сабақтың тақырыбы: | Арифметикалық прогрессия.Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы |
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасыныңа сілтеме) | 9.2.3.4. Сандар тізбегінің арасынан арифметикалық және геометриялық прогрессияны ажырату;
9.2.3.5. Арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n- мүшесінің қосындысын есептеу формулаларын,сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар:
– Арифметикалық прогрессияның анықтамасын және арифметиалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласын біле отырып, жұптық жұмыс орындау барысында 6 минутқа берілген 5 сұрақтан тесттің үшеуіне дұрыс жауап береді. Оқушылардың басым бөлігі: – Арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесінің формуласын біледі, прогрессияның n-ші мүшесін және оң ( теріс) таңбалы мүшесін табады. Кейбір оқушылар: – Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі мен айырымын табады және оң (теріс) таңбалы мүшелерінің санын анықтайды. |
Ойлау дағдыларының деңгейі | Білу, түсіну, қолдану |
Бағалау критерийі | – Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласын біледі.
– Арифметикалық прогресияның формуласын қоланып есептер шығарады. |
Тілдік мақсаттар | Термин сөздер: тізбек, тізбек мүшесі; жиын, жиынның элементі;
тізбектің келесі мүшесі, тізбектің n-ші мүшесі. Сандар тізбегі деп қандай функцияны айтамыз? Тізбекті берудің қандай тәсілдері бар? Бірсарынды тізбектер дегеніміз не? |
Құндылықтарға баулу | Топпен жұмыс жасауға, өзгенің пікірін тыңдау, қарым-қатынас жасау, ынтымақтастыққа баулу. |
Пәнаралық байланыс | Математика |
Адыңғы білім | Сандар тізбегі және берілу тәсілдері |
Сабақтың жоспары
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс әрекеттер | Ресурстар | ||||||||||||||||||
Сабақтың басы
8 мин
|
1.Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушыларды түгелдеу, сәлемдесу. Сынып оқушыларын топқа бөлу: қағаз қиындылары арқылы 2 топқа бөлу.
«Бір қадам алға» әдісімен өткен сабақты пысықтау мақсатында 1) Сандар тізбегі деп қандай функцияны айтамыз? 2) Тізбекті берудің қандай тәсілдері бар? 3) Бірсарынды тізбектер дегеніміз не? сұрақтарын оқушыға қоямын. Оқушылар бір-бірін толықтыру арқылы сұрақтарға жауап береді. Ауызша мадақтау арқылы бағалаймын. |
Кеспе қағаз
|
||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
10-мин
6-мин
|
Жаңа материалды игерту
« Зерттеушілік конференция» әдісі арқылы оқушылар тақырыпты өздіктерінен меңгеріп, топтық жұмыс жасайды.
Нұсқаулықты басшылыққа ала отырып, № 170, №173-есеп. Тапсырманың берілгені: 1) бірінші мүшесі мен айырымын; 1) Теріс/оң мүшесін табу 1-топ: а) =25; =-3 ә) -10,2; – 9,5; …. арифметикалық прогрессияның алғашқы оң таңбалы мүшесін табыңдар.
2-топ: а) =27; =60 ә)12,5; 11,2; … арифметикалық прогрессияның алғашқы теріс таңбалы мүшесн табыңдар Бағалау көрші топты тексеру арқылы жүргізіледі. Топ басшылары « белгілер сөйлейді» әдісі арқылы бірін- бірі бағалайды. V – барлығы түсінікті; ! жаңа идея қосылған; ? – сұрағымыз бар; Кері байланыс «Тамаша идеялар» әдісі арқылы: 1. Мен үшін жаңа болған ақпарат… 2. Назарымды аудартқан… 3. Маған түсініксіз болған ақпарат… Саралау: дереккөздер, диалог, қолдау көрсету
Жұптық жұмыс. «Кім жылдам» әдісі Оқушылардың қарқынын, қабілеттерін ескере отырып, жеңілден күрделіге бойынша тест тапсырмалар беріледі.Тест тапсырмаларын интербелсенді тақтадан көрсетемін. 1. ( )-арифметикалық прогрессия 2. 2. ( )- тізбегі арифметикалық прогрессия 3. Арифметикалық прогрессияның мүшесін табыңдар 4. Арифметикалық прогрессияның мүшесін табыңдар 5. Арифметикалық прогрессияның қасиетін пайдаланып қай мүшесін табуға болады және нешеге тең Саралау: тапсырма, диалог, қолдау көрсету Бағалау. Жұптық жұмыста жұптар интерактивті тақтада берілген дұрыс жауаппен «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Мұғалім қорытынды жасайды. |
Алгебра 9-сынып А. Әбілқасымова «Мектеп» баспасы, 71 бет
Интербелсенді тақта
|
||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
7 мин
6-мин
3-мин
|
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы.
Тапсырма 1. 19, 15, 11,….. арифметикалық прогрессияның бесінші мүшесін анықтаңдар. Тапсырма 2. Қанаттың 10 теңгесі бар.Оны күн сайын 2 теңгеге көбейте алады.20 күннен кейін Қанаттың ақшасы қанша болады?
Саралау:тапсырма,қарқын,дереккөз,қорытынды. Бағалау: дескриптор арқылы, кері байланыс
Бекіту. «KAHOOT» программасы арқылы оқушылар сұрақтарға жауап береді. 1. Арифметикалық прогрессия дегеніміз не? 2. Арифметикалық прогрессияның айырымы қалай табылады? 3 Арифметикалық прогрессияның n – мүшесінің формуласы қандай? 4. Арифметикалық прогрессияның қасиеті
Бағалау : Excell-де көрсеткіштері арқылы өз- өзін бағалайды.
Рефлексия
Оқушыларға сабақ соңында “Плюс – минус – қызықты” әдісі бойынша кестені толтыру ұсынылады.
• “П” “плюс” бағанына сабақта ұнаған нәрсе жазылады: ақпарат, жұмыс түрлері, т.с • “М” “минус” бағанына сабақта ұнамаған немесе түсініксіз сәттері, оқушы пікірі бойынша оған ешқандай қажеттілігі жоқ ақпарат жазылады. • “Қ” “қызықты” бағанына оқушылар сабақта естіген қызықты мәліметтерді жазады, оған қоса тақырып бойынша білгісі келетін мәселелер бойынша мұғалімге сұрақтар жазуға болады. • Үйге тапсырма.§10 № 178 есеп |
АКТ
|
||||||||||||||||||
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыға қандай тапсырма бересіз? | Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық қауіпсіздік техникасын сақтау | ||||||||||||||||||
1.Өткен сабақты пысықтау мақсатында «Бір қадам алға» әдісі арқылы оқушылар бір-бірін толықтыру арқылы сұрақтарға жауап береді және мұғалімнің көмегін қажет ететін оқушыларға қолдау көрсетемін.
2.Топтық жұмысты жүзеге асыру үшін «Зерттеушілік конференция» әдісі қолданылады. 3. Өткен сабақты пысықтау мақсатында «Бір қадам алға» әдісі арқылы оқушылар бір-бірін толықтыру арқылы сұрақтарға жауап береді және мұғалімнің көмегін қажет ететін оқушыларға қолдау көрсетемін. 4.Топтық жұмысты жүзеге асыру үшін «Зерттеушілік конференция» әдісі қолданылады. 5. Сабақтың мақсатына жету негізінде оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып, қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын жеке жұмыс жасауға ұсынамын.
|
1.Қалыптастырушы бағалау сабақтың өн бойында жүргізілді.
2. Ауызша мадақтау арқылы 3. «Белгілер сөйлейді» 4. «Жапондық бағалау» 5. ҚБ: Дескриптор арқылы өзін өзі бағалау 6 .KAHOOT- әдісі арқылы білім көрсеткіштерін тексеру. 4. Рефлексия “Плюс – минус – қызықты” (жазбаша)
|
Топ ережесі, бірін-бірі тыңдау ережелері сақталады.
|
||||||||||||||||||