Жасыл дәріхана
Ұйымдастырылғын оқу қызметінің құрылымы
Күні:
Білім беру саласы:Әлеумет
Бөлімі:Экология
Тақырыбы:Жасыл дәріхана
Мақсаты:
Білімділік: -Оқушының пәніне қызығуын арттыра отырып, туған өлке аймағындағы дәрлік өсімдіктермен танысу, өз бетімен ізденуін қалыптастыра отырып білімін дамыту;
Тәрбиелік: -«Дәрлік өсімдіктер- халық байлығы »өсімдіктерге қаиқорлықпен қарауға үйрету.
Дамытушылық: Білім,білік дағдыларын дамыту.
Көрнекілік құралдар:
Сөздік жұмыс: итмұрын, жолжелкен, түймедағы, және т.б.
Билингвалды компанент:Дәріхана-Аптека
Пайдалы шөптер:Полезные травы
Мотивациялық қозғаушылық:
Маңдайыңнан сипайын
Жылы-жылы жүзбенен
Жүрегімді сыйлайын.
Ыстық алақаныммен
Қолыңды бер қысайын
Амандасып өзіңмен
Құшақтасып алайын
Негізгі кезен:
– М. Жаманбалиновтың «Итмұрын тергенде» өлеңін мәнерлеп оқып беру.
-Дәрілік өсімдіктерді белгілі бір мерзімде жинау керек екендігі және оны жинау кезінде басқа өсімдіктерге зиян келттірмей белгілі мөлшерде ғана жинау керектігін түсіндіру. Балаларды дәрілік өсімдіктерге қамқор болуға тәрбиелеу.
– 1.Дәрілік өсімдіктердің тағы басқа қандай түрлерін білесіңдер?
2.Өздерің тұратын жерде өсетін дәрілік өсімдіктің түрін атаңдар.
3.Жолжелкеннің қандай пайдасы бар?
Сергіту сәті: Дидактикалық ойын: «Бөлме өсімдіктерімен дәрілік өсімдіктерді ажырат»
Мақсаты: бөлмеде өсетін өсімдіктер мен дәрілік өсімдіктерді бір-бірінен ажырата білу, қандай мақсатта өсірілетінін анықтау.
Оқу іс-әрекетті бекіту үшін қойылатын сұрақтар:
Тамақ ауырғанда қандай шөптер пайдалану керек?
Дәрілік өсімдіктерді қалай жнайды екен?
Рефлексия:
Балаларды бағалау:Жарайсындар балалар сендерді бүгін «Өте»жақсы деп бағалаймын.
Күтілетін нәтиже: дәрілік өсімдіктердің пайдасы мен зиянын ажырата алу.
Нені білу керек: емдік қасиеттері бар өсімдіктердің пайдасын білу.
Нені иггеру керек: өсімдіктері мен дәрілік өсімдіктердің айырмашылығын түсіну.
Нені біледі: берілген сұрақтарға дұрыс жауап беру.