Жасыл дәріхана

Ұйымдастырылғын оқу қызметінің құрылымы

 

Күні:

Білім беру саласы:Әлеумет

Бөлімі:Экология

Тақырыбы:Жасыл дәріхана

Мақсаты:

Білімділік: -Оқушының пәніне қызығуын арттыра отырып, туған өлке аймағындағы дәрлік өсімдіктермен танысу, өз бетімен ізденуін қалыптастыра отырып білімін дамыту;

Тәрбиелік: -«Дәрлік өсімдіктер- халық байлығы »өсімдіктерге қаиқорлықпен қарауға үйрету.

Дамытушылық:  Білім,білік дағдыларын  дамыту.

Көрнекілік құралдар:

 

 

Сөздік жұмыс: итмұрын, жолжелкен, түймедағы, және т.б.

Билингвалды компанент:Дәріхана-Аптека

Пайдалы шөптер:Полезные травы

Мотивациялық қозғаушылық:

Маңдайыңнан сипайын
Жылы-жылы жүзбенен
Жүрегімді сыйлайын.
Ыстық алақаныммен
Қолыңды бер қысайын
Амандасып өзіңмен
Құшақтасып алайын

 

Негізгі кезен:

— М. Жаманбалиновтың «Итмұрын тергенде» өлеңін мәнерлеп оқып беру.

 

-Дәрілік өсімдіктерді белгілі бір мерзімде жинау керек екендігі және оны жинау кезінде басқа өсімдіктерге зиян келттірмей белгілі мөлшерде ғана жинау керектігін түсіндіру. Балаларды дәрілік өсімдіктерге қамқор болуға тәрбиелеу.

— 1.Дәрілік өсімдіктердің тағы басқа қандай түрлерін білесіңдер?

2.Өздерің тұратын жерде өсетін дәрілік өсімдіктің түрін атаңдар.

3.Жолжелкеннің қандай пайдасы бар?

 

Сергіту сәті: Дидактикалық ойын: «Бөлме өсімдіктерімен дәрілік өсімдіктерді ажырат»

Мақсаты: бөлмеде өсетін өсімдіктер мен дәрілік өсімдіктерді бір-бірінен ажырата білу, қандай мақсатта өсірілетінін анықтау.

Оқу іс-әрекетті бекіту үшін қойылатын сұрақтар:

Тамақ ауырғанда қандай шөптер пайдалану керек?

Дәрілік өсімдіктерді қалай жнайды екен?

 

Рефлексия:

Балаларды бағалау:Жарайсындар  балалар сендерді бүгін «Өте»жақсы деп бағалаймын.

Күтілетін нәтиже: дәрілік өсімдіктердің пайдасы мен зиянын ажырата алу.

Нені білу керек: емдік қасиеттері бар өсімдіктердің пайдасын білу.

Нені иггеру керек: өсімдіктері мен дәрілік өсімдіктердің айырмашылығын түсіну.

Нені біледі: берілген сұрақтарға дұрыс жауап беру.

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *