“Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін енгізу арқылы білім сапасын арттыру.

Оқытудыңжаңаәдіс-тәсілдеріненгізуарқылыбілімсапасынарттыру.
Мақсаты: жекетұлғағажәненәтижегебағытталғанбілім беру жүйесінекөшудежаңатехнологияныңәдіс-тәсілдері мен озықтәжірибеніұлттықжәнежалпыадамзаттыққұндылыққағидаларыменсабақтастыру.

«Еліміздіңертеңібүгінгіжасұрпақтыңқолында, ал жасұрпақтағдырыұстаздыңқолында»Н.Ә.Назарбаев

«Халықтыңкемелінекеліпөркендепөсуіүшінеңалдыменазаттық пен білімқажет» депқазақтынбіртуарперзентіШоқанУәлихановайтқандайелімізөзтәуелсіздігіналғаннанкейінбілім мен ғылымсаласынаерекшекөңілбөлуде. Әлемдік білім кеңістігінен орын алу үшін міндетті түрде саналы жан-жақты дамыған ұрпақты тәрбиелеуіміз керек . «Мұғалім – мектептің жүрегі» деп халқының болашағы үшін білімнің даңғыл жолын салған Ыбырай Алтынсары бекерден бекер айтпаған. Әрбір мұғалім өзін мектептің жүрегімін деп есептеп, мектептің жанын кіргізердей дәрежеде болуы тиіс. Өз ісіне аса ықыласпен ден қоя отырып, құзырлы мұғалім ретінде баланың жүрегіне білім нәрін себе білуі керек.
Білімді және тәрбиелі , дүниетанымы кең , ұшқыр ойлы ұрпақ тәрбиелеу үшін – сындарлы оқыту теориясын сабақ үдерісінің негізгі көзіне айналдыру қажет. Осы бағытта білім беру ұйымдарының алдындағы мақсат – мұғалімдер тәжірибесін үнемі жетілдіру және бағалау. Жаңа әдіс –тәсілдердің практикалық қолданысын кеңейту, дамыту болып табылады.
Қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайдағы өмір сұранысына сай білімі бар, шығармашылықпен жұмыс жасайтын, өзін-өзі дамытып жетілдіре алатын азамат тәрбиелеу оның өзін белсенді жағдайға қоятын жеке тұлғаға бағытталған оқыту технологияларын тиімді пайдаланумен тікелей байланысты.
Қазіргі инновациялық технологиялар-білім сапасын арттырудың кепілі. Оны өз дәрежесінде пайдаланудың оқушыны шығармашылыққа төселдіруге ықпалы өте зор. Оқытудыңтиімділігінарттыруүшінбіз, мұғалімдерқауымыәрсабақтажаңатехнологиялардықолдануымызқажет. Себебіжаңатехнологиялардыңерекшелігі-оныңоқушығажан-жақтыықпалетуі. Яғни, тек білімдінемесеоқубағдарламасынмеңгертіпқоймай, жекетұлғаныңтанымдыққабілеттерін, танымдықпроцестерін (есту, көру), өзін-өзідамыту, бекіту, шығармашылыққабілеттерінқалыптастыру, белсендісөздікқорындамытуға, өзбетіменбілімалуға, ізденугедегенықыласы мен іскерлігін, оқу-танымдықынтасынжетілдіру, әріжекетұлғаныжан-жақтыдамытуғажетелейді.
Жалпы орта білім беру жүйесініңқазіргіталаптарыбілім беру үдерісінүнемідамытыпотырудықажететеді. Сапаныарттырудыңжәнебілімберудідамытудыңнегізгібелгілерініңбірі-әдістемелікдеңгейдіарттыруболыптабылады. Әрбірмұғалімүшінөзқорындатопқажәнекішітоптарғабөлуережелерініңболуықажет. Топтарғабөлу тренинг динамикасыназорәсеретеді. Кейдетопқабөлудіңтүрлеріжаттығуорындауғанемесеоныңмазмұны, өтужолықызуталдауғажағдайжасайды.
Топтықоқыту –үлгісіпедагогикалықүдерістіңбірэлементіболыптабылады. Топтықжұмысоқушылардыңұжымдықіс-әрекеттерініңкөрінісіболыптабылады. Топтықжұмыстаәркімөзіүшінжәнебасқаларүшінжауапкершіліктісезінеді. Топқабөлудіңнегізгітүрлері:
– Пазлдар мен бөлу: «Әлемніңжетікереметі», «Әлемдегіеңбиікмұнаралар», «Астана арманқала» жәнет.бтақырыптарбойынша фото құрастыруарқылытоптарғабөлу.
– Түстерарқылыбөлу: түстерменбөлуарқылыЭ.Бононың «Ақылдың 6 қалпағы», «Деңгейліктапсырмалар» бойыншажұмысжасағануақыттатиімді.
– Сандармен, әріптермен, доппенбөлу: тақырыптымеңгертумақсатындақолдануғаболатынеңқарапайымтопқабөлуформалары. Доппенбөлуде – топбасшысыбірбірінедопты беру арқылыөздерінің топ мүшелерінжинақтаса, әріптерарқылыбөлудің «Қарлыкесек» немесе «Джек-со» тренингтерінөткізугеөтетиімді.
– Мозайкақұрастыруарқылы: жаңасабақтыңмағынасынақарайқималардықұрастырады. Жаңасабақтыңтақырыбынашуғамүмкіндікбереді.
Сабақтардаүнеміқолданыпотыратынөзіметиімдіәдіс – тәсілдергетоқталыпөтсем: оқушыларданүйтапсырмасынсұраукезінде «Қарлыкесек», «Шынжырдағыүзбелер», «Өрмекші», «Автор орны», «Ақылқалпағы», «Даналықағашы» әдіс-тәсілдерінқолданаотырыпсұраймын. Жаңатақырыптымеңгеруде «Джексо» «Әңгімеқұрастыру», «Мәтінбөліктері», «Шеңбербойыменәңгімелеу», «Идеялартоғыстыру» («Не? Қайда? Қашан?»), «Тұлғанытанып-біл» әдістерінқолдануарқылыжаңасабақтытүсіндіруыңғайлы. Соныңішінде «Джексо» әдісінқолдануарқылыоқушыларсабақтыөздері топ басшыныңкөмегіментүсініпіздейді, ойларыменбөліседі. Бұләдістіқолданукезіндеекі топ өздерінеберілгентапсырмалардызорқызығушылықпенорындайды, постерменжұмысжасапқорғады. Оқушылартоппенжұмысжасайотырыпбір-бірінтыңдады, оқыпүйренді. Жаңасабақтытүсінгенінтексерумақсатында «Ойлан.Жұптас.Бөліс» әдісіарқылытоптық, жұптық, жекежұмыстыұйымдастыраотырыпбұләдістіңтиімділігінекөзжеткіздім. Бұләдіскеерекшетоқталғанымқабілетіжоғарыжәнеуәжітөменоқушыларменяғнидеңгейліктапсырмаларорындаудауақыттыүнемдеугесептігінтигізеді. Бағалаукезінде «Баланс дөңгелегін» қолданғанөтетиімді. Сабақсоңындатоптарғаәртоптыңсабақбарысындағыіс-әрекетіне «Екіжұлдыз, біртілек» әдісінқолданамын. Керібайланысқатүсеотырыпсабақтыңұнағанжақтары мен ұсыныстарыноқушылардыңөздерідәлелдейді. Яғнибұлкелесісабақтаалдыңғысабақтакездескенқиындықтардыжеңугемүмкігдіктуғызады. Бұләдіс-тісілдердіөзістәжірибемеенгізу, білімсапасыныңартуынасептігінтигізді.

Қорытынды.
Мектептегі білім сапасын көтеретін нақты механизмдер, ол-оқыту процесіне жаңа технологияларды кеңінен енгізу. Қазіргі кезде республикамызда білім берудің жаңа жүйесі жасалып, әлемдік білім беру кеңістігіне енуге бағыт алуда. Сондықтан әрбір педагог сабақты үнемі қалыптасқан формада өткізуден көрі оқытудың жаңа технологиясын, жаңа әдіс-тәсілдерін және дәстүрлі емес сабақ түрлерін өткізу тиімді. Оқыту үрдісіндегі жаңа әдіс-тәсілдер оқу мазмұны мен оқушылардың жас ерекшелігіне қарай таңдап алу қажет. Сабақта қолданылған жаңа әдіс-тәсілдердің өзі әрбір мұғалімнің шеберлігіне байланысты әрқалай жүзеге асырылуы мүмкін.
«Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік» деп Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев жолдауының жүзеге асуы бүгінгі біз тәрбиелеп отырғанбілімдіұрпақтыңқолында.
Назарларыңызғарахмет!
Сіздергеденсаулық, шығармашылықтабыстілеймін!

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *