Халықаралық қатынастар жүйесіндегі Қазақстан
Сабақ |
Мектеп: «М.Таипов атындағы орта мектеп МДШО»КММ |
|||||||||
Күні |
Мұғалім есімі: Тельманова Сабина Бахитжановна |
|||||||||
Сынып |
Қатысқандар саны |
қатыспағандар саны |
||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Халықаралық қатынастар жүйесіндегі Қазақстан
|
|||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
9.3.2.3. Қазақстанның аймақтық және халықаралық ұйымдарымен байланыстарын талдау |
|||||||||
Зерттеу сұрағы |
Зерттеу сұрағы: Қазақстанның жаңа әлемдегі орны қандай? |
|||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Қазақстанның аймақтық және халықаралық ұйымдарымен байланыстарын талдайды; Көптеген оқушылар: Қазақстан Республикасының халықаралық аренада танылуын негіздейді Кейбір оқушылар: Қазіргі Қазақстанның аймақтық және халықаралық ұйымдардағы рөлін дәлелдейді;
|
|||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Талдау; Жинақтау; |
|||||||||
Бағалау критерийі |
Қазақстанның аймақтық және халықаралық ұйымдармен байланысын талдайды |
|||||||||
Тарихи концепт |
Маңыздылық |
|||||||||
Тілдік мақсат |
Терминология: Кеден, валюта, интеграция, елшілік, субьект. Сөз тіркестері: Астана саммиті, Ислам ынтамақтастық ұйымы, Европаға жол. |
|||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім. Өмір бойы білім алу. |
|||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Дүнижүзі тарихы, география; |
|||||||||
Алдыңғы оқу |
Қазақстан – халықаралық қатынастар субьектісі туралы біледі. |
|||||||||
Жоспар
|
||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
ресурстар |
||||||||
Басталуы
7 минут
|
Психологиялық ахуал: «Таңда да , тас та» ширату жаттығуы арқылы оқушылар қораптан бір сұрақ жазылған парақты алып,оны умаждап, бөлменің төрт бұрышына тұрып бір – біріне лақтырады. Тоқта сигналы айтылғанда ,алдына түскен қағаздағы сұраққа жауап береді. Сол қағаздарды құрастырғанда жаңа сабаққа байланысты суреттер шығады. Жаңа сабаққа кіріспе: ТЖ. №1 тапсырма «Миға шабуыл» әдісі
1. Суреттерде не көрсетілді? 2. Сендерде қандай ой туындайды? 3. БҰҰ туралы естулерің барма? 4. Елімізде ЕҚЫҰ саммиті болдыма?
Қ/Б: «Жұлдызша» әдісі
Яғни бүгінгі сабақ мақсаты аймақтық және халықаралық ұйымдарды айқындап, Қазақстан Республикасының әлемге танылуын талдау.
|
Қазақстан тарихы жалпы білім беретін мектептің 9 – ші сыныбына арналған оқулық
Суреттер
http://www.ca-portal.ru/uploads/artimage/0487eaa968005e6e603d9c226d0a642e.jpg
https://7kun.kz/wp-content/uploads/2016/05/36c485721785667abf2baf6756504277.jpg
|
||||||||
Ортасы 10 минут
10 минут
8 минут |
Жаңа сабақ: Т.Ж . №2 Тапсырма Мәтінмен жұмыс. «Плюс, минус, қызықты» әдісі Сұрақ: Қазақстанның аймақтық және халықаралық қауымдастыққа енуі. Дескриптор: – Қазақстанның аймақтық және халықаралық қауымдастықтарға енуінің 2 плюс жағын анықтайды; – Қазақстанның аймақтың және халықаралық қауымдастырға енуінің 2 минус жағын анықтайды; – Қазақстанның аймақтың және халықаралық қауымдастырға енуінің 2 қызықты жағын анықтайды; ҚБ: «екі жұлдыз, бір тілек»
№ 3 тапсырма. Жеке жұмыс «SWOT» талдауы Сұрақ: Қазақстанның халықаралық ұйымдармен байланыстарын талдайды.
Дескриптор: – Қазақстанның халықаралық ұйымдармен байланысының 1 күшті жағын көрсетеді; – Қазақстанның халықаралық ұйымдармен байланысының 1 әлсіз жағын анықтайды; – Қазақстанныі халықаралық ұйымдармен байланысының 2 мүмкіндігін жазады. – Қазақстанның халықаралық ұйымдармен байланысының қаупін атайды. ҚБ: « Көршіңді бағала» әдісі арқылы оқушылар арасында жұптық бағалау жүреді.
№ 4 тапсырма Жеке жұмыс «Өзін – өзі тексеру» әдісі Оқушыларға 5 сұрақтан тұратын тесттер жиынтығы беріледі, дұрыс жауабын белгілейді. 1. 1992 жылы Қазақстанды қанша мемлекет таныды? а) 5 ә) 20 б) 30 в) 8 г) 14 2. Әлемдік және дәстүрлі дін басшыларының бірінші сьезі өткен жыл? а) 1990 жыл ә) 1992 жыл б) 1991 жыл в) 1989 жыл г) 2003 жыл 3 . Қазақстанның ЕҚЫҰ – ға мүше болып қабылданған жылы? а) 1991 жыл ә) 1992 жыл б) 1993 жыл в) 1996 жыл г) 2000 жыл 4. БҰҰ – ның Білім, ғылым және мәдениет мәселелері жөніндегі ұйымы: а) ЮНФПА ә) ТРАСЕКА б) ЮНЕСКО в) НАТО г) ЕҚЫҰ 5. Қазақстанның ЕҚЫҰ – ға мүше болып қабылданған жылы: а) 1991 жыл ә) 1992 жыл б) 1993 жыл в) 1996 жыл г) 2000 жыл Дескриптор: – Қазақстанның Тәуелсіздігін 1992 жылы қанша мемлекет танығанан белгілейды; – Әлемдік және дәстүрлі дін басшыларының бірінші сьезі өткен жылын анықтайды – Қазақстанның ЕҚЫҰ – ға мүше болып қабылданған жылын көрсетеді; – БҰҰ – ның Білім, ғылым және мәдениет мәселелері жөніндегі ұйымын көрсетеді; – Қазақстанның ЕҚЫҰ – ға мүше болып қабылданған жылын белгілейді; ҚБ: « Өзін – өзі» бағалау әдісі
|
Үйлестірме материалдар
Интербелсенді тақта
https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/0cd2/000158d9-954effd7/640/img14.jpg
А4 парақтары
Интербелсенді тақта
Үйлестірме материалдар
Интербелсенді тақта
https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/0697/000361f6-29d3b359/640/img8.jpg
|
||||||||
Аяқталуы 5 минут
|
Рефлексия: « Білім ағашы»
Не білдім? Не білгім келеді? Сұрақтарына жауап жазып , білім ағашына асады. Үйге тапсырама: Тақырып бойынша қосымша мәлімет жинақтау. |
http://present5.com/docs/mnaya_serіk_gazdar_images/mnaya_serіk_gazdar_24.jpg
|
||||||||
Қосымша ақпарат
|
||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ–мен байланыс құндылығы байланысы |
||||||||
Сабақтың ортасында «SWOT» талдауы белсенді оқу әдісінде саралау жұмысы жүргізіледі. Себебі осы әдіс арқылы оқушы жеке жұмыс істейді. Талдау барысында жоғарғы деңгейдегі оқушылар барлық мәселелерді қамтамасыз етіп, мысалдар келтіре алады. Ал, орташа деңгейдегі оқушылар болса тапсырманың 2 немесе 3 жағын көрсете алады. Төмен деңгейдегі оқушылар болса 1 ғана жағын атап көрсетуі мүмкін. «Қарқын тәсілі». Оқушылар тапсырманы қарқынына қарай әртүрлі орындайды, тапсырманы тез орындаған оқушыларға қосымша сұрақтар әзірлеп қойылады. Саралау жұмысын оқушылар мәтінді қаншалықты деңгейде меңгеруін анықтау мақсатында салыстыру ретінде алдым. Бұл жерде кейбір оқушылар тапсырманы нақты және жүйелі орындайды. Оқушылардың көпшілігіне мұғалімнің көмегі және уақыт керек. |
«Жұлдызша» әдісі «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі «Көршіңді бағала» әдісі «Өзін – өзі» бағалау әдісі |
|
||||||||
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
||||||||
Қорытынды бағамдау
|
||||||||||
|