Маңғыстаудың су көздері
Ақшұқыр ауылы « Алма » жекеменшік балабақшасы
Ашық оқу қызметі
тақырыбы : « Маңғыстаудың су көздері »
Тәрбиеші: Арепбаева Гүлнұр
«Монтесорри» бағдарламасымен жұмыс
Ашық оқу қызметі
тақырыбы : « Маңғыстаудың су көздері »
Мақсаты мен міндеті :
- Балаларды судың қасиеттерімен тажірибелер жасау арқылы таныстыру;
- Су туралы білімдерін тереңдету;
- Өз ойларын қорытындылай білуге, салыстыра білуге үйрету;
- Табиғатқа деген сүйіспеншілікті арттыруға дағдылау. Табиғат құбылысының өзгерістерін көре білуге, оған қамкор болуға тәрбиелеу.
- Теңіз тұрғындарымен танысу, сөздік қорын кеңейту.
- Желімнің дағдыларын түзетіп, ұқыпты жұмыс жасауға үйрету.
- Қол – саусақ моторикасындамыту;
Қажетті көрнекіліктер: Көгілдір, массаждық доп, қолшатыр, сегізаяқ, балықтардың суреттері, көгілдір мата, көк түсті қағаз, желім, салфетка, теңізшевройлар, су, тұз, шикі жұмыртқа, зеленка, марганцовка.
Оқу іс – әрекетінің кезеңдері | Педогогтың іс – әрекеті | Балалардың іс – әрекеті |
Мотивациялық қозғаушылық.
Ұйымдастырушылық ізденістік.
Рефлексиялық түзетушілік |
Амандасу ! Сәлеметсіздерме! Здравствуйте ! Good morning!
Шаттық шеңбері Кел, балалар күлейік Күлкіменен түлейік Күлкі көңіл ашады Күліп өмір сүрейік. Кел, балалар күлейік Күлкіменен түлейік Қабақ түйген не керек Көңілді боп жүрейік.
Балалар бүгін біз « Маңғыстаудың су көздерімен» танысамыз. Өлкеміздегі өзен, құдық, сарқырама, теңіздің ерекшеліктері- мен, олардың пайдаланудағы мақсаттарын айтамыз. Әрбір су көздеріне Аманбұлақ су көзі, Құмсауысқан сулы аумағы, Шопан Ата құдығы, Бекет Ата қорымы, Үдек құдығы, Каспий теңіздеріне жеке тоқталып, слайд арқылы мәлімдеме жасаймыз.
Дидакдикалық ойын «Су – кімдерге немесе нелерге қажет?» Ойынның шарты: Суды қажет ететін заттарды табу. Мысалы: гүл, балық, жануар, кітап, қалам, адам т.с.с. (балалар ойынға белсене қатысады).
Сергіту сәті « Ақ бұлақ »
Каспий теңізге саяхатқа шығады. Теңіздің түсін, теңіз суының ащы екенін , не мекендейтінін айтып түсіндіру. Балалар енді «Тайо» автобусқа мініп, «Саяхатқа шығамыз».
Балалар енді барлығымыз теңіз суына тажірибе жасау үшін «Су тажірибе» шығармашылық орталығына барамыз.
Тәрбиеші балаларға көк қағазға (теңіз бейнесіне) балықтарды желімнің көмегімен жапсыруды дайындайды, дайын болған жұмысты қонақтарға сыйлауды айтады.
Біз нені үйрендік ? Су дегеніміз не?
Мадақау! Балалар жарайсыңдар сабаққа өте жақсы қатысып, сұраққа дұрыс жауап бердіңіздер!
|
Балалар шеңбер бойымен тұрып шаттық шеңберге тұрады.
Балалар оқу қызметіне оң ықыласпен отырып, тәрбиешіні мұқият тыңдап, сұрақтарға жауап беріп отырады.
Балалар топтағы ойынға арналып жасақталған үстелге келеді.
Балалар тізбектеліп тұрып сергіту сәтін жасайды.
Балалар бірінің артынан бірі еріп қолдарын беліне қойып жүреді.
Балалар тізбектеліп тұрып, шығармашылық орталыққа барады.
Балалар желімнің қақпағын ашып, ұқыпты пайдаланады. |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718