Ұлттық кейіпкерлер туралы не білемін? Ф дыбысы мен әрпі.

Мухаметченова Жамила Аскаровна

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.2.2.1 Мәтінде автордың кім (не) туралы айтқысы келгенін түсіну 1.2.6.1 мұғалімнің көмегімен әңгімелеу мәтінін/ ерекшелігіне қарай мәтін жанрын (өлең, әңгіме, ертегі)/ стилін (көркем және бейкөркем) ажырату
Сабақтың мақсаттары Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.

Көбі: Мәтіннің тақырыбын анықтайды.

Кейбірі: Автордың  ойын болжап айтады..

 

Жетістік критерийлері  Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

 

Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

 

Пәнаралық байланыс Өнер, ана тілі сабағы

 

АКТ қолдану дағдылары Аудиожазба , таныстырылым.

 

Тілдік құзыреттілік Кофе

 

Сабақ барысы

 

Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

 

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

Мына сұлу әлемде

Адам өмір сұреді

Үлкен менен кішіге

Күн сәулесін төгеді

– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Шаттық шебері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

1 минут

 

 

 

 

 

 

 

Аяқталуы

14 минут

 

 

 

 

 

Қызықты тапсырма

8 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушыларды балмұздақ таяқшасы арқылы 4 топқа бөліп,қайталау мақсатында әр топқа «Доп  лақтыру» әдісін қолданып сұрақтар қою.

1-топ: : «Тазша бала»

2-топ:   «Қожанасыр»

3-топ:  «Қаңбақ шал»

4-топ:   «Алдаркөсе»

Топтар бір- бірін бағалайды

-Балалар кәзіргі заманда адамдар бір –бірімен немен хабарласамыз?

-Телефонмен

– Ия, балалар,дұрыс айтасыңдар!

– Сол телефон деген сөзде бізге таныс емес қандай дыбыс?

–  Ф дыбысы

– Ендеше, балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы

–  Ф дыбысы мен әрпі
– «Ф» дыбысын хормен қайталату.
– «Ф» дыбысы қатаң  дауыссыз, көк текшемен белгілейміз.
Телефонның суретін көрсету. Сөзге дыбыстық, буындық талдау жасау.

  • Балалар, телефонның қандай түрлерін білесіңдер ?
  • 5. Оқулықпен жұмыс.

№1 Оқылым

  • Дәптермен жұмыс
  • Фф фа фо кофе кафе ферма

 

Алдардың әні

– Балалар ұлттық кейіпкерлер кімдер екенін білесіңдер ме?

Олай болса «Алдаркөсе мен ұры» туралы мультфильмін еске түсіріп көрейік.(Бейнероликтен мультфильмінен үзінді көрсетіледі.

 

Топпен жұмыс.

І топ. «Тазша бала» тобы

1 ші тапсырма бойынша сөздерден сөйлем құрау

ІІ топ. :   «Қожанасыр» тобы

№2 Мәтінді ары қарай жалғастырыңыздар.

Бірде Қожанасыр келе жатып, жолдан ұялы телефон тауып алды….

ІІІ топ. «Қаңбақ шал» тобы

Кеспе буындардан сөздер құрастыру

ІV топ: “Алдаркөсе» тобы

 «Алдаркөсе мен ұры» мультфильмін естеріңе түсіріңдер.Берілген суреттер бойынша әңгімелеп көріңдер.

Топтық жұмысты әр топтар бір- бірін бағалайды.

Шығармашылық тапсырма (қосымша ретінде)

Өздеріне ұнайтын ертегі кейіпкерлері жайында  мәлімет жинау.

 

 

 

«Бағдаршам»

«Смайлик»

«Аяз аталар»

«Көліктер»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәтіне арналған жинақ

 

Ұлттық кейіпкер-лердің  суреттері.

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

2 минут

 

Рефлексия

Оқушылар өздеріне сабақтан әсерлерін айта отырып, қолындағы таяқшасын барлығы маған ұнады,түсіндім десе « Асыққа», кейбір түсінбеген жерлерім бар десе «Тоғызқұмалаққа», ештеңе түсінбедім десе «Бәйге жарысына» салады.

 

 

 

 

Ұлттық ойындардың суреті «Асық», «Тоғызқұмалақ», «Бәйге жарысы»

 

 

 

 

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

 

 

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру жоспарыңыз?

 

 

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

 

 

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *