Қазақстанның қорықтары – табиғат байлықтары.Бірге, бөлек жазылатын сөздер

Шоханова Маржан

Сабақ негізделген оқу

мақсаты:

6.Т/А1 мəтіннің атауын талқылау жəне алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мəселені болжау;

6.Ж3. ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мəтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру;

Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар істей алады: мəтіннің атауын талқылайды.

Оқушылардың көпшілігі істей алады: Мәтіннің алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мəселені болжайды

Кейбір оқушылар істей алады: негіздеме жасауда ойын еркін, жеткізеді.

Бағалау критерийі: Еліміздегі қорықтар туралы біледі

Мәліметтердің дұрыс бұрыстығын ажыратады.

Тыңдалым және оқылым материалдарындағы ортақ мәселе бойынша графиктік мәтін құрап жазады.

Орфографиялық норманы сақтайды

Пәнаралық байланыс: Жаратылыстану
Тілдік мақсат: Оқушылар не істей алады: (жазады, түсіндіреді)

«Қорық» дегенді қалай түсінесің?

Қорықтардың мақсаты қандай?

Еліміздегі қорықтар туралы не білесіңдер?

Өзің тұратын аймақта қорықтар бар ма?

Негізгі сөздер мен сөз тіркестері (пәнге арналған сөздік ен терминдер)Қорық, мемлекет қамқорлығы

Алдыңғы оқу:  
Сабақтың басы:  

8мин

І Ұйымдастыру кезеңі

 

ІІ топқа бөлу

 

ІІІ (Тақырыпқа жол ашу)

Қорық туралы білгендерін топтастыру:

Қорық –мемлекеттік орын, мақсаты сирек кездесетін жан-жануарларды, өсімдіктерді қорғауға алу, «Қорық» қору сөзінен туындаған.Қорық –зат есім\етістік

                                                          Жоспар
Сабақ ортасы:  мин Топтық жұмыс:  Ақсу-Жабағылы

мəтіннің атауын талқыла жəне алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мəселені болжау;

Сұрау: Ортадағы қаламсап

«Попс» әдісі арқылы жеткізеді.

Бағалау: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

Кері байланыс: Мәтін тақырыбының  мәтіндегі көтерілген мәселеге қаншалық қатысы бар екен?

 

Жұптық жұмыс: Құс төресі –қоқиқаз

Мәтінді талқыла.Көтерілген мәселені анықта.

 

Сұрау: Стикер сөйлейді

Бағалау: Смайликтер

Кері байланыс: Қай жұптың талқылауы ұнады? Талқылау белсенді болу үшін не қажет?

 

Жеке жұмыс:Тыңдалым, оқылым материалдарындағы ортақ мәселені өз сөзіңмен толықтырып, графиктік мәтін құрап жаз.

Дескриптор: Білім алушы

·        Ортақ мәселені анықтайды.

·        Графиктік мәтін құрайды.

·        Орфографиялық норманы сақтайды

Сабақ соңы: 5мин Шығу парағы
Қосымша ақпарат

 

 

Саралау-сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

·        Нәтиже немсе жауап бойынша саралау

·        Оқушының дербестігі мен жауапкершілігі бойынша саралау

·        Қарым-қатынас формалары бойынша саралау

Бағалау (Оқушылардың үйренгенін

Тексеруді қалай жоспарлайсыз?)

·        Дескриптор

·        Смайликтер

·        «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

Пән аралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

 

 

 

Рефлексия Төмендегі бос ұяшыққа сабақтар туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабақтарыңыздың  тақырыбына сәйкес келетінін сұрақтарға жауап беріңіз
-Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма?

-Бүгін оқушылар не білді?

-Сыныпта ахуал қандай болды?

-Мен жоспарлаған саралау шараларым тиімді болды ма?

-Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

-Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 

 

 

Қорытынды бағамдау
Қандай екі іс-әрекет табысты болды?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқуды да, оқытуды да ескеріңіз)

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінін не білдім?

 

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *