Әл-Фараби «Қашықтасың туған жер», «Тіршілікте құрыштай бол төзімді»
Дүйсенбаева Ләйля
Сабақ негізделген оқу
мақсаты: |
6.3.1.1 Шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру | ||
Сабақтың мақсаттары: | Барлық оқушылар істей алады: Ақын еңбектерінің көркемдік, тарихи құндылығына баға береді.
Оқушылардың көпшілігі істей алады: Шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді Кейбір оқушылар істей алады: Ақын еңбектерінің көркемдік, тарихи құндылығын ғылыми пікірлермен дәлелдеп айтып береді. |
||
Бағалау критерийі: | Үзінділермен жұмыс жасай алады.
Мәнерлеп оқиды, жатқа айтады. Шығарманың көркемдік, тарихи құндылығын ғылыми пікірлермен дәлелдейді.
|
||
Тілдік мақсат: | Оқушылар не істей алады: (жазады, түсіндіреді)
Негізгі сөздер мен сөз тіркестері (пәнге арналған сөздік ен терминдер) Шаңқыт жол , қасіреттің жасы, Зиялы, әзәзіл, адал дос, төзімділік
|
||
Пәнаралық байланыс: | Тарих, география | ||
Құндылықтарға баулу | Туған жер, туған ел ең басты құндылық екендігін, достыққа адал болу керектігін ұғындыру. | ||
Алдыңғы оқу: | Отырар қаласы, Әл – Фараби туралы біледі. | ||
Сабақтың басы: |
2+3 мин |
І Ұйымдастыру кезеңі
«Сәлем –сөздің анасы» ІІ топқа бөлу «Санамақ» (1,2,3) Зымыран сұрақтар:Әл-Фарабидің өмірі мен шығармашылығы туралы не білеміз? (туған жері, білім алған арналары, шығармалары) Бүгінгі ұрпққа қанша ғылыми жазбасы жеткен? Туғанына 1100 толуын Қазақстанда қашан атап өтті? Ғалым есімі қайда, не себепті берілді? Шын есімі кім? Сұралуы: «Қалтқы» әдісі |
|
Жоспар | |||
Сабақ ортасы: | 25-30
мин |
Оқылым: Әбу Насыр Əл-Фараби «Тіршілікте құрыштай бол төзімді», «Қашықтасың туған жер» (жатқа оқу, манерлеп)
Топтық жұмыс: І топ Әл-Фараби шығармаларының көркемдік, тарихи құндылығы туралы не ойлайсыңдар? Ойларыңды ғылыми пікірлермен дәлелдеп айтып беріңдер. ІІ топ: Тағдырыңды еш уақытта жазғырма» деген өлең жолдарына мән беріңдер. Адамның жақсы болуы, жетістікке жетуі өзінен басталатынын өз ойларыңмен дәлелдеңдер.
Жеке жұмыс: «Өмірің –өз қолыңда» тақырыбына қоғамдағы байқалатын келеңсіздіктерге қарсы сыни үндеу жазыңыз. Дескриптор: Білім алушы · Тақырыптан ауытқымайды. · Дәлелдер мен дәйектемелер келтіреді. · Үндеуге сай стильдік ерекшеліктерін сақтайды.
Үйге тапсырма: 7-тапсырма (26-бет) |
|
Сабақ соңы: | 5 мин | 3-2-1 стратегиясы..
Сабақтан алған 3 маңызды ақпарат Қиындық келтірген 2 мәселе Сабақта ұнаған 1 аспект Сұралуы: Стикер сөйлейді. |
|
Қосымша ақпарат: Әбу Насыр Əл-Фараби | |||
Саралау-сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
· Нәтиже немсе жауап бойынша саралау · Оқушының дербестігі мен жауапкершілігі бойынша саралау · Қарым-қатынас формалары бойынша саралау |
Бағалау (Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?)
Дескриптор Екі жұлдыз, бір ұсыныс |
қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс:
Видо көрсетілімі Қауіпсіздік ережесін сақтау |
Рефлексия | Төмендегі бос ұяшыққа сабақтар туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабақтарыңыздың тақырыбына сәйкес келетінін сұрақтарға жауап беріңіз | |
-Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма?
-Бүгін оқушылар не білді? -Сыныпта ахуал қандай болды? -Мен жоспарлаған саралау шараларым тиімді болды ма? -Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? -Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
||
Қорытынды бағамдау | ||
Қандай екі іс-әрекет табысты болды?
1.
2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқуды да, оқытуды да ескеріңіз) 1.
2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінін не білдім?
|