1916 жылғы қозғалыстың себептері

Ауелова Алия Кенжаевна

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 1916 жылғы қозғалыстың себептері мен қозғалыстың басталу себептерін анықтайды
Құндылықтарға баулу «Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясының «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы, қоғам- тыныс  алу жүйесі, барлық тірі ағзалардың тыныс алу жүйесі әртүрлі болғаны мен атқаратын қызметі бірдей.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:Сол кездегі қазақ қоғамында осы қозғалысқа қатысты көзқарастарды талдайды. Қозғалыстың  себептері мен барысын сипаттайлы.
Оқушылардың басым бөлігі:Көтеріліс сипаты жалпыұлттық болғанын ойларын айтып дәлелдейді.Көтеріліс ошақтарын картадан көрсетеді.
Кейбір оқушылар:Қозғалыс басшыларын сипаттап, атқарған қызметтерін талдайды. Қозғалыстың жеңілу себептері мен тарихи маңызы, жеңілістің зардаптарын салыстырмалы түрде анықтамаларын береді. Қосымша мәліметтер мен мысалдар келтіреді.
 Тілдік мақсат Оқушылар:Тақырып бойын ша өз ойларын айтады, бір-біріне сұрақ қояды, қарым-қатнас орнайды, бір-бірімен пікір алмасып, жұмыс ітей алады.
  Негізгі сөздер мен тіркестер:Стихиялы, ұл –азаттық қозғалыс, отаршылдық, отарлы аймақ, патша өкіметі, реквизициялау, окоп қаздыру, либерал – демократия
  Сыныптағы диалог/жазылым үшінпайдалы тілдік бірліктер:

1. Көтерілістің алғышарттары неде?

2. Қозғалыс туралы қазақ қоғамының көзқарастары?

3. Торғай уезінің бас қолбасшысы Амангелді Иманов пен «рухани көсемі» Әліби Жангелдиннің бейнесі ?

Алдыңғы оқу ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы ұлттық интеллегенция және ұлттық – демократиялық қозғалыс
 
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)  
Басталуы

3 мин

 

2 мин

 

8 мин

Сәлемдесу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Журналмен түгендеу.

 

Топқа бөлу (стикерлер арқылы).

 

«Ыстық орындық» әдісі

сұрақ-жауап  арқылы үй тапсырмасын ауызша пысықтау .

1.      Қазақ ұлттық интеллегенциясы қалай қалыптасты?

2.      Интеллегенцияның саяси қызметі мен мақсатына сипаттама беріңдер.

3.      Қазақ мерзімді баспасөзінде өзіндік орны бар «Қазақ» газеті қай жылдар аралығында шығып отырды?

4.      1905 – 1907 жылдары қазақтың саяси интеллегенциясы қатарында кімдер болды?

 

 
Ортасы

18 мин

 

 

 

2 мин

 

10 мин

 

«Мозайка»  әдісі.

1 топ. Қозғалыстың себептері

 

2 топ. Қозғалыстың мақсаты, сипаты мен қозғаушы күштері

 

3 топ. Қозғалыс туралы қазақ қоғамындағы көзқарастар

Постер қорғайды

Сергіту сәті

 

«Көтеріліс картасы»  стратегиясы

1 топ Жетісу – қозғалысының орталығы (Жетісу жеріндегі көтеріліс ошақтарының картасын жасау)

 

«Тарихи тағылым» стратегиясы

2 топ Қозғалыстың Торғай ошағы  (Торғай көтерілісінің басшыларына мінездеме оқушы көзімен)

 

«Тарихи хронология» стратегиясы

3 топ Қозғалыстың жеңілу себептері, жеңілістің зардаптары,

тарихи маңызы (Жетісу,Торғай т.б  жерлердегі қозғалыстардың жеңілу себептеріне жылма  – жыл тізімдеме жасайды)

 
Аяқталуы

4 мин

«Сандар сөйлейді» әдісі

1.      1916                         1 1837                      1.    1665-1765

2.      1986                         2  2017                     2.    1905

3.      2016                         3  1907                     3.    1945

4.      1936                         4. 1917                     4.     2015

5.      1836                         5. 2007                     5.     2005

 
Бағалау Бағалау тақтасы  
Кері байланыс Блоб ағашы  
Үйге тапсырма § 15 – 16 оқу, «Ұлт азаттық қозғалыс» деген ұғымға эссе жазып келу  

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *