Сарина Айша Дуйсеновна
| Күні:
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны: |
||
| Сабақтың тақырыбы | Ұлттық тағамдар. Әліпби. | ||
| Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
||
| Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
| Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||
| Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
| Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||
| АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||
| Тілдік құзыреттілік | Сүт-молоко | ||
| Сабақ барысы | |||
| Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
| Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Аққу болып ұшамыз
Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шебері
|
|
| Сабақтың ортасы
8 минут
|
1-жаттығу
Суретке қарап, әліпбидің қай кезде қолданылатынын айт. Өзің мысал келтір. 2-жаттығу Өлеңді мәнерлеп оқы. 3-жаттығу Өзің сүттен не жасай аласың? Соның рецебін жазып көр.
4-жаттығу Сызба бойынша сүттен жасалатын тағамдарды ата.
|
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|
| Сергіту сәті
1 минут |
Әппақ болып таң атты,
Түтiн тiке шығады. Қарлығаштар қанатын Самғап биiк ұшады. Топ-топ, топ басайық, Жалаудан күн жасайық. Жаса, жаса алтын күн Жаса, жаса жарқын күн. (балаларқолдарынсоғады) |
Сергіту сәтіне арналған жинақ | |
| Аяқталуы
16 минут Қызықты тапсырма 8 минут |
5-жаттығу
Суреттердің көмегімен сөзжұмбақты шеш.
|
Оқулық, дәптерлер.
|
|
| Сабақтың соңы
2 минут |
Рефлексия |
Смайликтер |
|
| Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
| Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|