Мұрат Мөңкеұлының «Сарыарқа »өлеңіндегі ақын қайғысы
Алешова Салтанат Джанбировна
Сынып:8 «Б» | Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны: | |||||
Күні:29.11.2018ж | Мектеп :Манашы орта мектебі | |||||
Бөлім:Көркем әдебиет және эпикалық сарын | Мұғалім :Алешова Салтанат | |||||
Сабақтың тақырыбы | Мұрат Мөңкеұлының «Сарыарқа »өлеңіндегі ақын қайғысы | |||||
Оқу мақсаты | 8.Т\Ж2- әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу | |||||
Сабақ мақсаты | Өлеңнің идеясы арқылы заманның бейнесін ашу | |||||
Құндылықтарды игеру | «мәңгілік ел»жалпықоғамдық құндылығы:
-тіл мен әдебиет; -өмір бойы білім алу -топ мүшесі ретінде жүктелген жауапкершілікті сезіну; -топтаса және жұптаса ынтымақтастықпен жұмыс жасау. Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың топтаса және жеке отырып жұмыс жасаулары,сын тұрғысынан ойлай білу,ақпаратты өңдей білу,өзіндік көзқарасын дәлелдей алу дағдылары негізінде жүзеге асады |
|||||
Пәнаралық байланыс | Тарих,қазақ тілі пәндерінен алған білімдерін еркін қолданады | |||||
Бағалау критерийлері | Өлеңнің идеясын жоғары пафоспен аша алады | |||||
Тілдік мақсаттар | Идея,пафос,бейне келбет,заман шындығы,сезімталдық | |||||
Оқушылардың барлығы орындай алады: өлеңнің идеясын анықтайды
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: өлеңнің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашады Оқушылардың кейбірі орындай алады:заман келбетіне өзіндік пікірін білдіріп,сын айта алады |
||||||
Алдынғы білім | Мұрат Мөңкеұлының «Сарыарқа »өлеңі | |||||
Сабақ барысы | ||||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар | ||||
Сабақ басы | Қызығушылықты ояту
Сәлемдесу,түгендеу Тренинг «Шаттық шеңбер» Топқа бөлу «Жұбыңды тап» |
|||||
Сабақтың ортасы
|
«Бір айналым сөйлесу»әдісі
–Өлеңнің идеясы мен пафосы жайында әр оқушы өз түсінігі бойынша екі сөйлемнен айту керек. -Өлеңнің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынанашады. «Рөлдегі оқушылар»әдісі. 1-қадам:топ мүшелерін реттейді. Баяндаушы-өлеңнің тақырыбы мен идеяын талдайды. Сөз тапқыш-өлеңде кездесетін атауларға түсінік береді. Бейнелеуші- суретші-өлеңнің мазмұны бойынша суреттер салады. Дәнекер-өлең мәтінін қазіргі өмірмен байланыстырады. 2-қадам:берілген тапсырмаларды топ ішінде талқылайды. 3-қадам:талқыланған тапсырмаларды презентация жасап, қорғайды. ТЖ «Үш түрлі күнделікпен жұмыс» 1-қадам.Өлең мазмұнымен толық танысады. 2-қадам.Мәтінді оқу барысында жеке күнделік толтырады.
3-қадам.Жұмыс нәтижесін жүпта ,топта талқылау «Әр қалыпта жазу»әдісі Ақынның қайғысын сейілту үшін ақынға жеделхат жазу |
«Бір айналым сөйлесу»әдісі
«Үш түрлі күнделікпен жұмыс»
«Әр қалыпта жазу»әдісі
|
||||
Сабақтың соңы | Кері байланыс: «3-2-1»
Бүгінгі сабақтан алған үш маңызды ақпарат; Бүгінгі сабақтан қиындық тудырған 2 аспекті; Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс -әрекет Үйге тапсырма беру |
|||||
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718