Дене шынықтыру сабақ жоспары

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақ: Мектеп: КММ №45 бейімделген орта мектебі
Күні: Мұғалімнің есімі: Бйсенов Т.Д.
Сынып: 8 в Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Гимнастика сабағынық техника қауіпсіздігін,және қатты улы заттардан уланған кезде алғашқы көмек бере алуға үйренеді

Сабақ мақсаттары Барлық оқушы: Гимнастика сабағынық техника қауіпсіздігін,және қатты улы заттардан
уланған кезде алғашқы көмек бере алуға үйренеді
Оқушылардың басым бөлігі: гимнастика сабағында және қатты әсер ететін улы
заттардан уланғандағы алған білімін өмірде қолдана алады
Кейбір оқушылар: гимнастика сабағында оқушылар бір-бірін сақтандыра алады..
Қатты асер ететін улы заттардан уланғанда алағашқы көмек бере алады
Тілдік мақсат Ысқырауық, серпігіш, гинастикалық ат, керме, Гинастикалық ешкі, бөрене, эвукуация,керме,сақина.
Негізгі сөздермен сөз тіркестер: техника қауіпсіздігі,алғашқы көмек көрсету

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Алдыңғы оқыту Акробатикалық жаттығулар техника қауіпсіздігі,жараланған кездегі алғашқы көмек көрсету
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар
Басталуы
Топқа бөлу
Бейне ролик «Гимнастика сабағының техника қауіпсіздігі,улы заттардан көмек көрсету»
Миға шабуыл-
1. гимнастика сабағының техника қауіпсіздігін атап көрсетіңіз
2.Улы заттарды атап көрсетіңіз
3.Уланған кезде алғашқы көмек қалай көрсету керек, оқулықтар
Ортасы
Таныстырылм , мәтінмен жұмыс

• Постер қорғау
• «Аялдама стратегиясы»
• Топтық бағалу
• Бейне ролик «Улы заттардан және гимнастикалық жаттығулардан сақтандырудың алғашқы көмектері»
• Топен
«Рольдік ойын»
Интернет сайттары

Интерактивті тақта

Медициналық құрал жабдықтар

Аяқталуы
Кері байланыс Таратпа парақшалар
Қосымша ақпарат
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау-Оқушыларды, үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пән аралық байланыс қауіпсіздік және еңбектті қорғау ережелнрі
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
• Жеке тапсырмалар-гимнастика сабағының техника қаціпсіздігі туралы тесті,ақпарат дайындау. • Мадақтау
• Шапалақ соғу • Биалогия
• Химия
• География
• Өмірдегі ситуасиялармен байланыс
Рефлексия
Сабақ\оқу мақсаттары шынай ма? Бүгін оқушылар нені білді? Сыныптағы ақуал қандай? Мен жоспарланған саралау тиімді болдыма? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нарсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдағы жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *