“Егіннің бастары” сабақ жоспары
Мектеп: Уәлиханов ауданы, «Өндіріс орта мектебі» КММ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: А.Байтұрсынов «Егіннің бастары» өлеңі.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні | Мұғалімнің есімі Аязбекова Зауреш Каримовна
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 | Қатысқандар саны: 10 | Қатыспағандар саны: 0
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
|
Т\Ж 5.3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу
Б\С.5.2. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады, шынайы өмірмен салыстырып бағалайды
Оқушылардың басым бөлігі: Көркем шығармадағы кейіпкерлердің образын салыстырады баға бере алады. Кейбір оқушылар: Кейіпкерлер әрекетін өмірмен байланыстырады, жеке көзқарастарын білдіреді, пікірін білдіреді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері:
(жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)
|
Шығармадағы кейіпкер портреті мен іс-әрекетін анықтайды; | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейіпкер портреті мен іс – әрекеті арқылы образын ашады ; | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстырады; | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады:
Шығарманы оқиды, талдайды, кейіпкерлер іс-әркетін салыстырады, өз пікірін білдіреді. Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: А)Тірек сөздер: егінші, бала, бидай, дәнге толу, тағзым ету, қайран қалу, шекірею, теңгермеу, бүгілу, кекірею, иілу Ә) Мақал-мәтелдер қолдану: *Бидайдың кеудесін көтергені- Дақылы жоқтығы. Жігіттің кеудесін көтергені- Ақылы жоқтығы *Жақсымын деп мақтанба, халық айтпай, Батырмын деп мақтанба, барып қайтпай. Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: тағзым ету, көзі түсті, көкке қарау. Адамның адамшылығы ақылында. Талқылауға арналған сұрақтар: – Не себепті өлең “Егіннің бастары” деп аталады? – Тәкаппарлық дегенді қалай түсінесіздер?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту | Жас ұрпақты қайырымдылыққа, жанашырлыққа, мейірімділікке тәрбиелеу, жаман әдеттен жирендіру. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар | Өзін-өзі тану | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім | Ахмет Байтұрсыновтың мысалын біледі | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы
5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
«Теңеу» өз есімдерінің алғашқы әрпінен басталатын жақсы тілек сөздер айту. Дәнді дақылдар суреттері бойынша топқа бөлу
1- топ бидай 2- топ арпа «Миға шабылу» әдісі /интерактивті тақтада суреттер көрсетіледі, оқушыларға жетекші сұрақтар қою арқылы жаңа сабақты ашамын/
-Балалар, қандай суреттер көріп тұрсыздар? – Осы суреттердің бір-бірімен қандай байланысы бар? Оқушылар жасаған сөз тіркестері мен сөйлемдерді толықтыра отырып, жаңа сабақ тақырыбы анықталады. -Дұрыс айтасыздар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: – Егіннің бастары.
|
Суреттер топтамасы
Интерактивті тақта суреттер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы
5 минут
8 минут
3 минут
3 минут
10 минут
|
1.тапсырма. /топтық жұмыс/
«Топтастыру» әдісі.
5-тапсырма: «Еркін микрофон» әдісі. Тақырыпқа байланысты берілген мақал- мәтелдердің мағынасын ашып, өмірмен байланыстыр (жеке жұмыс) 1. Бидайдың кеудесін көтергені- Дақылы жоқтығы. Жігіттің кеудесін көтергені- Ақылы жоқтығы 2. Жақсымын деп мақтанба, халық айтпай, Батырмын деп мақтанба, барып қайтпай.
Кері байланыс (ҚБ) «Үш қол шапалақ»
|
Оқулық, мәтін
Қызыл, жасыл, сары түсті фигуралар
Карта
Бас бармақ суреті
Үлестірмелі қағаз
Интерактивті тақта
Венн диаграммасы
Бас бармақ суреті
микрофон |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы
6 минут |
«Кахут» бағдарламасы бойынша сабақты аяқтау
Тест 1 «Егіннің бастары» мысалында не жайлы айтылады? А. Тәқаппарлық В. Жалқаулық С. Егіншілік Д. Адамгершілік 2. Тәкаппар сөзінің синонимін табыңдар А. Адамгершілік В. Жалқаулық С. Кекірею Д. Менсінбеу 3. «Егіннің бастары» қандай жанрға жатады А. Өлең В. Мысал С. Баллада Д. Хиқаят 4. «Егіннің бастары» мысалынның авторы кім? А. А. Құнанбаев В. Ы. Алтынсарин С. Халық Д. А. Байтұрсынов 5 «Егіннің бастары» мысалы неше шумақтан тұрады? А. 5 В. 9 С. 8 Д. 7
Кері байланыс (ҚБ)1 Жауап үлгісі бойынша өзін – өзі тексеру
Рефлексия Табыс сатысы
Үй тапсырмасы: «Тәкаппарлық деген не?» ойтолғау шағын жазу
|
Интернет желісі
«табыс сатысы» рефлекция
стикерлер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? | Тапсырмалар барысында оқушыларға қосымша көмек көрсетемін. Қабілеті әртүрлі оқушыларға жеке, жұптық, топтық жұмыс беру арқылы тапсырмалар сатысымен күрделендіремін.Белсенді оқыту әдіс-тәсілдерін қолданамын. Деңгейлік тапсырмалар, мақал-мәтелдер бердім | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз? | Әр тапсырмадан соң
1. Түрлі түсті фигуралар 2. Бас бармақ 3. Үш қол шапалақ 4. Жауап үлгісі бойынша өзін – өзі тексеру кері байланыс. Сабақ соңында рефлексия «Табыс сатысы». |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек? 1. 2. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718