Мақта қыз бен мысық

Сабақ бөлімі : Салт дәстүр және ауыз әдебиеті Мектеп: №3 орта мектеп

 

Күні:  Мұғалімнің аты:  Құлжанова Шарапат  Мұхамбет-Рашидқызы

 

Сынып- 1 Қатысқан оқушылар  саны

12

Қатыспаған оқушылар саны -0
Сабақ тақырыбы : «Мақта қыз бен мысық» ертегісі  
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 1.1.4.1. Мұғалім көмегімен тыңдалған материал не туралы екенін түсіну.

1.1.5.1. Тыңдалған шағын  мәтінді каншалықты түсінгенін қимыл мен қысқа жауап арқылы білдіру және сұрақ қою.

1.2.3.1. Сұхбаттасын түсіну және  түрлі әрекет жасау, этика нормаларын    сақтап  жауап беру

1.2.6.1.Тыңдалған / оқыған материал туралы өзінің қарапайым пікірін ( келісемін/ келіспеймін, ұнайды /ұнамайды  ) білдіру.

1.3.4.1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің  мазмұны немесе иллюстрация  бойынша қарапайым (К ім? Не? Қандай?  Қанша? сұрақтар  қоя білу

1.5.1.3 Сөйлеу барысында мұғалім көмегімен етістіктің шақтарын;    бұйрық райды   қолдану

 

Сабақ мақсаттары  
Барлық оқушылар орындай алады:

Мәтін мазмұнын түсінеді. Ертегі кейіпкерлерін  атап шыға алады

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:  Мұғалімнің көмегімен мәтіннің  мазмұны  немесе иллюстрация арқылы сұрақтар қоя біледі
Кейбір оқушылар орындай алады:   Мұғалім көмегімен   үлгі  бойынша жалғауларды пайдалана отырып, ертегіні  мазмұндай алады.
Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады:  сөйлеу барысында етістіктің шақтарын ,бұйрық райдағы сөйлемдерді қолданады
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Ертегі,  мейіз, қатық, жапырақ ,сағыз, дән.

 

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер

Жұлып алды, қарным ашып тұр , сағыз әкелсең

Талқылауға арналған сұрақтар:

Мақта қыздың орнында болсаңыздар қандай әрекет жасар едіңіздер?

Не себепті Мақта қыз бен мысық келісе алмады деп ойлайсыз?
ишара:
Алдынғы оқу

 

                                                                                Жоспар
  Мұғалімнің әрекеті Ресурстар

 

Басы

 

 

 

 

 

 

Ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соңы

 

 

 

  1. Амандасу.Оқушылар  бір-біріне тілек айтады

Кәне,достар ,тұрайық

Шеңберімізді құрайық,

Жақсы-жақсы тілектер

Бір-бірімізге сыйлайық

 

 

  1. Өткен тақырыппен байланыстыру

 Қызығушылығын ояту. (Ертегіге байланысты тапсырма)

«Артығын тап»  ойыны.

Мысалы,  мысық,  қыз, ит, тышқан

Жапырақ, ағаш, қыздар, ер бала;

Сатушы,жұмыртқа,сағыз,кәмпит;

Қатық,сиыр,су, нан;

Мейіз,құйрық,дән,өрік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Топқа бөліну ( кім? және не?  сұрақтарына жауап беретін суреттер беру арқылы 2 топқа бөлеміз.)

А)  «Дуэль» әдісі 

Сөздік бойынша диалог   жүргізу.

(Сатушы, тышқан, мысық,  қыздар, сиыр, қатық,тауық, ағаш,  суреттері беріледі.)

Мынау не?

Мынау- ағаш.

Сергету сәті .

Б) Топтық жұмыс

I топ

 

Тапсырма:Суреттерді ретімен тізбектеу

 Мысық қатық іздегенде қайсысына барғанын ретімен қою, ертегіні айту

1. Сиыр

2. Ағаш

3. Қыздар

4. Дүкенші

5. Тауық

6. Тышқан

II топ

 

 

. Мысық қайсысынан не алды? Ертегіні жалғастыру

1. Сиыр – қатық

2. Ағаш- жапырақ

3. Қыздар – су

4. Дүкенші – сағыз

5. Тауық – жұмыртқа

6. Тышқан – тары

 

      4     Ұйымдастырушылық – ізденушілік:

– Балалар, ертегі ұнады ма?

– Не туралы ертегі?

– Басты кейіпкері кім деп ойлайсыздар?

-Мақта қыз бен мысық неге келісе алмады?

-Мақта қыз мысыққа не істеуін талап атті?

-Мысық тапсырманы орындады ма?

 

Рефлексия:    Маған  ұнаған кейіпкер- …. .(ол қандай?)

Маған ұнамамаған  кейіпкер- …. ( ол  қандай? )

 

 

Шаттық шеңбері

 

 

 

 

 

 

 

 

Интерактивті тақта

 

 

 

 

 

Интерактивті тақта .Слайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Суреттер

 

Парақшаға жызылған  сөздер

Қосымша ақпарат 

 

 

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс

Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі

.

Рефлексия

Үстелдің үстінде түрлі түсті қалпақтар тұрады.Оқушылар көңіл-күйлері мен алған біліміне қарай  өздеріне қалпақ таңдайды.

Қызыл-түсінген жоқпын

Сары-жартылай түсіндім

Жасыл-жақсы , бәрін түсіндім

 

 

Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?  Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?)  Уақытты қалай пайдаландым?  Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім жəне неге?

Өз

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды

 

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

 1:

2:

 

Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

 1: 

2:

 

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1: 

2:

 

 

 

 

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *