Күлдір – күлдір кісінетіп өлеңіндегі автор бейнесі
v\:* {behavior:url(#default#VML);}
o\:* {behavior:url(#default#VML);}
w\:* {behavior:url(#default#VML);}
.shape {behavior:url(#default#VML);}
Normal
0
false
false
false
false
RU
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Обычная таблица”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-language:EN-US;}
table.MsoTableGrid
{mso-style-name:”Сетка таблицы”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-priority:39;
mso-style-unhide:no;
border:solid black 1.0pt;
mso-border-themecolor:text1;
mso-border-alt:solid black .5pt;
mso-border-themecolor:text1;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-border-insideh:.5pt solid black;
mso-border-insideh-themecolor:text1;
mso-border-insidev:.5pt solid black;
mso-border-insidev-themecolor:text1;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:”Times New Roman”;
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
Күні: 08.10.2018 жыл |
Мұғалімнің аты-жөні: Шынтемирова Зәуре |
||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 8 «ә,б» |
Қатысқан оқушылар саны: 22 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
«Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңіндегі автор бейнесі |
||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
тарихи және көркемдік құндылығы (Т/Ж3); кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (оқу мақсатының күрделілігіне байланысты жырдың тарихи құндылығына ғана баға беріледі.) |
||||||||||||||||||||
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Ақтамберді жыраудың – өмір жолы мен еңбектеріне тоқтала отырып, шығармаларының идеялық мазмұнынын ашу, талдау, «Күлдір, күлдір кісінетіп өлеңінің мазмұнын аша отырып талдайды Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Жаңа тақырыпты өздер іоқып, танысады,бір-біріне түсіндіреді, құрылымына талдайды Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: құрылымына талдайды, өз ой-пікірлерін қорытындылайды, топтағы жұмысты ұйымдастыру арқылы жеке дағдыларық алыптасады. .. |
||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
1. Ақтамберді өмір сүрген заманды, ондағы халық тұрмысы, жаугершілік заман суреттеріне талдау жасай алады. 2. Ақтамберді жыраудың шығармашылық сарындары ерлікке, батырлыққа үндеу екенін пайымдай алады. Халықтың арман-мүддесінің жырау жырларындағы көріністеріне баға бере алады |
||||||||||||||||||||
Тілдік құзіреттілік |
әдеби шығарма |
||||||||||||||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
«Күлдір-күлдір» кісінетіп өлеңіне менің көзқарасым |
||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||
Басталуы 5 минут |
Бағалау парақшасымен таныстыру. Топтарға бөлу. Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Үй жұмысын қорытындылау үшін берілетін сұрақтар. 1 Ақтамберді туралы кімдер жазды? |
Тапсырманы орындаған әр балаға конфеттер беріп отырамын. |
|||||||||||||||||||
Жаңа білім 10 минут
|
Кітаптан бүгінгі тақырыпты қарап шығуды тапсырады. Толғаудың негізгі мағынасын ашу:
Толғаудың құрылысына, тіліне талдау.
|
Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||||||||||||
Ортасы 10 минут
|
Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауындағы кейбір сөздердің мағынасын ашу.) 5 жолды өлең. 1. Зат есім. (1 сөз) 2. Сын есім. (2 сөз) 3. Етістік (3 сөз) 4. Сөйлем. 5. Синоним. Кубизм» стратегиясы · Суреттеңіз · Салыстырыңыз · Зерттеңіз · Әңгімелеңіз · Елестетіңіз · Талқылаңыз Қосымша тапсырма: Деңгей бойынша: • Ақтамберді туралы кімдер жазды? • Кімдердің шығармашылығында бар? «Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңін жаттау |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер . |
|||||||||||||||||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Оқушылар ең негізгі кейіпкерлердің ортақ қасиеттерін жинақтап «эйллер шеңбері» бойынша жұмыс жасайды Ақтамберді жырауға арналған хат жазу Ойы ұшқыр оқушылар анықталады. Тақырыпқа байланысты сұрақтар арқылы білімдерін бекітеді Өзін-өзі бағалайды,бірін-бірі бағалайды.Күнделікке жазып алады. |
Графикалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы
|
|||||||||||||||||||
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
|
Кері байланыс кемесі |
|||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |