Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру.
Сынып: 9 «А»
Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру.
Сабақтың мақсаты.
Білімділік. Оқушылардың тригонометрияның негізгі теңбе-теңдіктерін есептер шығаруда қолдана білу бейімділіктерін арттыру.
Дамытушылық. Оқушыларрдың пәнге қызығушылығын арттыру, ой-өрісін дамыту.
Тәрбиелік. Оқушыларды мұқият болуға, алғырлыққа, өз ойын жеткізе білуге үйрету.
Сабақтың көрнекілігі: компьютер, интерактивті тақта, дидактикалық карточкалар.
Сабақтың түрі: бекіту сабағы
Сабақтың өту барысы.
І.Ұйымдастыру. Оқушыларды түгендеу. Оларға психологиялық ахуал тудыру.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.
ІІІ.Топқа бөлу. Оқушыларды топқа бөлу. Олар өздеріне ат қойып, ұран дайындайды. (тақырыпқа байланысты)
1-тапсырма.Математикалық диктант.
А) мәні 1-ге тригонометриялық тепе-теңдік
Ә) синустың косинусқа қатынасы нені береді?
Б)косинус пен тангенстің көбейтіндісі неге тең?
2-тапсырма.Таңбасын анықта.
1-топ 2-топ
Sin1210, cos250, tg2130 sin3100, cos2110, ctg1500
3-тапсырма. Өрнекті ықшамдаңдар.
1-топ 2-топ
а)-
sin²20º+sin²70º cos (+α)+sin()
Сергіту сәті. Қызықты тапсырмалар
1-сұрақ. 2 мен 3 сандарының арасына қандай таңба қойғанда 2-ден үлкен 3-тен кіші сан шығады?
2-сұрақ. 37=33+3+ осы тәсілмен 37 санын бес 3-ті пайдаланып өрнекте.
4-тапсырма. Сәйкестендіру тесті.
1-топ2-топ
1.sin2α+cos²α tgα1.sin2α 1
2.sin2α2.tgα*ctgα tgα
- 13.
4.ctgα4.1+ tg²α
5-тапсырма. Тепе-теңдікті дәлелдеңдер.
1-топ 2-топ
(1+ tg²α)()=tg²α tgα+ctgα=
Сабақты қорытындылау.
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы.
р/с | Аты-жөні | Үй жұмысы | 1-тапсырма | 2-тапсырма | 3-тапсырма | 4-тапсырма | 5-тапсырма |
Осы кесте бойынша әр топ басшысы өз тобының мүшелерін бағалайды.
Үй тапсырмасы. Әр топ бір-біріне тапсырма береді.
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718