А.Байтұрсынов “Егіннің бастары”мысалы
8.01.2018жыл | Сыныбы:5 ә Дуйсешова.А | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тақырыбы | Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары»мысалы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты | Білу: А.Байтұрсыновтың шығармаларынан қысқаша мәлімет беру; «Егіннің бастары» өлеңінің тақырыбы мен идеясын ашу.
Түсіну: А.Байтұрсыновтың мысал жанрына жазылған өлеңдерін меңгерту Қолдану:Мысалдың астарында не жатқанын оның маңызын түсіну Талдау: А.Байтұрсыновтың «Адамдық диқаншысы» мен «Егіннің бастары» мысалын өмірмен байланыстыру Бағалау:А.Байтұрсыновтың Егіннің бастары деңгейлік тапсырмаларға жауап беру,сөзжұмбақтар шешу,салыстыру арқылы бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже | Білу: А.Байтұрсыновтың шығармаларынан қысқаша мәлімет беру; «Егіннің бастары» өлеңінің тақырыбы мен идеясын ашады.
Түсіну: А.Байтұрсыновтың мысал жанрына жазылған өлеңдерін меңгереді Қолдану: Мысалдың астарында не жатқанын оның маңызын түсінеді Талдау: А.Байтұрсыновтың «Адамдық диқаншысы» мен «Егіннің бастары» мысалын өмірмен байланыстырады Бағалау: А.Байтұрсыновтың Егіннің бастары деңгейлік тапсырмаларға жауап беру,сөзжұмбақтар шешу,салыстыру арқылы бағалайды
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ құрылымы | І. Ақпарат блогы
ІІ. Логикалық тапсырмалар блогы ІІІ.Жаттықтыру және білімді есепке алу блогы ІҮ.Интеллектуалдық тренинг блогы Ү.Күтілетін нәтиже блогы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту әдісі | АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқытуды басқару және көшбасшылық. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалім іс-әрекетінің тәсілі | Бағыт-бағдар береді, оқушыларға қажет болғанда көмек береді, олардың танымдық тапсырмаларды өз бетімен орындауын қадағалайды. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу іс-әрекетін ұйымдастыру формасы | Адамгершілік, | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Танымдық тапсырмалар | Сабақтың ЖБЕА блогында беріледі. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушы іс-әрекетін ұйымдастыру | Күтілетін нәтижеге қол жеткізу үшін кестеде берілген тапсырмаларды орындап, сұрақтарға жауап беру; Өз мүмкіндіктеріне қарай деңгейлік тапсырмаларды орындау; | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушыда дағды қалыптастыру | Өзін-өзі дамыту дағдылары – өзінің деңгейін бағалау, оны жоғарылату бағытында жүйелі жұмыс жасау, белгіленген мақсатқа жетіп барып нәтиже көрсету, жинақталған білім мен қалыптасқан дағды негізінде ой қорыта алу. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі ұғымдар мен терминдер | хабарлама, жарнама, хабарландыру | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ақпарат көздері | Интернет желісі, оқулық, бұрынғы оқулықтар. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақты бағалау | Оқушының оқу іс-әрекеті ол СТК-дағы тапсырмаларды орындау деңгейіне байланысты бағаланады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ блоктары
І. Ақпарат блогы. 8 мин |
Жоспар
1.Ахмет аудармашы 2. «Егінің бастары»өлеңінің қысқаша мазмұны. 3. А.Байтұрсынұлының «Егіннің бастары»өлеңінің жанрын анықтау. 4.Ахмет Байтұрсынұлының «Адамдық диқаншысы өлеңімен Егіннің бастары өлеңдерінің ұқсастығы 5.Егіннің бастары өлеңінде сөздікпен жұмыс жасау
1 слайд Ахмет-аудармашы. Мысал – адамға сабақ болар өсиеті бар шағын аллегориялық шығарма. “Аққу, шортан, һәм шаян” 2 слайд Бір адам жас баласын жанына алды, Елде көп бұл бидайдай адам, – деді,– 3 слайд Бір бидай бар ешкімді менсінбейді,мақтаншақ,тәкаппар. «Егіннің бастары» — «Тәкәппарлық – жаман қасиет».Өлеңнің негізгі жанры жамандықты болдырмау,тәкәппар болмауға тәрбиелену.Бидай арқылы адам бейнесі жасалып тұр.Мысал жанрында жануарлар мен жәндіктер адам істейтін әрекеттерді жасайды. Бұлай көрсетуді аллегория дейді. 4.слайд Ахмет Байтұрсынұлының «Адамдық диқаншысы өлеңімен Егіннің бастары өлеңдерінің ұқсастығы екеуіде мысал жанрына жазылған өлең.Адамдық диқаншысында бізді адами құндылықттарға тәрбиелесе,ал,Егіннің бастары өлеңінде тәкәппарлық,мақтаншақтықты көреміз. 5.слайд Сөздік Орысша баламасын табу Лексикалық жұмыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІ. Логикалық тапсырмалар блогы
4 мин |
Кесте толтыру 1.А.Байтұрсынұлы 2.Егіннің бастары 3.Әке,бала,бидай 4. Елде көп бұл бидайдай адам, – деді,– |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІІ. Жаттықтыру және білімді есепке алу блогы.
Деңгейлік тапсырмалар. 15 мин
|
І деңгейлік тапсырмалар
1. Баласы мен әкесі қайда барды? Егін еккен жерге барды 8. Бидай арқылы қандай адамның мінезі берілген? 9.Мысалда қандай адамдардың мінезі сыналады? ІІ деңгейлік тапсырмалар Мақалдың жалғасын тап. 1. Жегіп жегін, Ексең егін, Ішерсің тегін. 2. Диқаншы жерін мақтайды, Балықшы көлін мақтайды, Кәсіпқор кенін мақтайды. 3. Арпа, бидай – Ас екен, Алтын, күміс – Тас екен. 4. Орақшының жаманы, Орақ таңдайды.
Сөзжұмбақ «Бауырсақ» 1. Тәтті нан. ІІІ Деңгей 1.Бидайдың образын шынайы өмірдегі адамдармен салыстырып, өлең жолдарын құрастыру. 2.Бидайдың мінезін анықтайтын, бейнесін ашатын әрекеттерді талдау. 3. А.Байтұрсынұлының мысалдарының атын атап көрсет? Өгіз бен бақа Егіннің бастары Екі шыбын
—-Ат пен есек————————– Оқушылар берілген кестені толтыру арқылы өзіндік жұмыс жасайды
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІҮ. Интеллектуалдық тренинг блогы
10 мин Топтық жұмыс.
|
Топтық тапсырма
1 – топ: мәтінде әке мен бала қайда келгенін және нені байқағанын анықтаңдар.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ү. Күтілетін нәтиже.
3 мин
ҮІ. Үйге тапсырма.
|
«Венн диаграммасы» арқылы екі бидайды салыстырыңдар.
«Қарапайымдылық – қадірлі қасиет» тақырыбына эссе жазу
|
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718