Денсаулыққа зиян тағамдар
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сынып Күн |
5
|
|||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Денсаулыққа зиян тағамдар |
|||||||||||||||||||||
Жүзеге асатын оқу мақсаттары |
|
|||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Денсаулыққа зиян тағамдарды атай алады, олардың неге зиян екенін айтады Көптеген оқушылар: берілген ақпаратты түсінеді, зиян тағамдар туралы сұрақтар қойып, жауап береді Кейбір оқушылар: мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолданады, тақырып бойынша қосымша ақпарат бере алады. |
|||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: мәтін бойынша өз ойларын айта алады, диалог бойынша сөйлей біледі Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: ағза, сапа, асқазан, ішек, газдалған, зиянды, семіздік Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: асқазан жарасы, алергия тудырады, тәбетін жояды, майға қуырылады |
|||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолдана алады Сұрақтарға жауап бере отырып, диалогқа түсе алады |
|||||||||||||||||||||
Ойлау дағдылары |
білу, түсіну, қолдану, жинақтау |
|||||||||||||||||||||
Құндылықтар |
Зайырлы қоғам және жоғары руханият |
|||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
өзін өзі тану, жаратылыстану |
|||||||||||||||||||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
Тағамның отаны қай жақ? Сәйкестендіріңдер Пицца Қазақстан Спагетти Түркия Суши Қытай Қазы -қарта Жапония Соса –Соla Германия Хот дог АҚШ Гамбургер Азия Картошка фри Италия Грек жаңғағы Франция Донер Бельгия |
|||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс әрекеттер |
Дереккөздер |
||||||||||||||||||||
Сабақтың басы (5 мин)
|
Тренинг: «Болады,болмайды» Балалар солай болса «Болады» деп қол шапалақтайды, болмаса «болмайды» деп аяқпен топылдайды Тәтті тағамды көбірек жеуге……. (болмайды) Кешке алтыдан кейін тамақ ішуге…… (болмайды) Сүтті көбірек ішуге ……. (болады) Жеміс жидектерді күнделікті жеуге …….(болады) Суреттер арқылы топқа бөлу ( оқушылар сусын, фаст-фудт, сүт тағамының суреттерін таңдайды) |
|
||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы (30 мин) |
Ой қозғау. «Артығын алып таста» әдісі. Оқушыларға тағамдардың суреті беріледі, соның ішінен зиянды тағамдарды таңдап алады, таңдау себебін түсіндіреді. Видеороликті қарай отырып, қажетті мәліметті түртіп алу. 1-тапсырма. Видео көрсетіледі, содан кейін «Кофе таяқшасы» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп, диалог құрайды. (ЖЖ) Дискриптор: Ø тыңдаған мәтінді түсінеді Ø сұрақтарға жауап береді Ø диалогқа түседі ҚБ: жұптар бір бірін бағалайды 2-тапсырма. «Қос диаграмма» әдісі арқылы салыстыру жасау. (ТЖ)
Дискриптор: · мәліметті іріктейді · фаст-фудт пен газдалған сусынды салыстырады ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» 3-тапсырма.«Графикалық диктант» әдісі арқылы сөз таптарының ішінен мекен және мезгіл үстеулерін белгілеңіз. (Жеке) 1.1 . мекен және мезгіл үстеулерді қатыстырып, сөз тіркесін құраңдар. 1.2.мекен және мезгіл үстеулерді қатыстырып, сөйлем құраңдар. 1.3. мекен және мезгіл үстеулерді қолдана отырып, тақырыпқа сай диалог құраңдар ҚБ: Геометриялық фигуралар арқылы бағалау Дискриптор мекен және мезгіл үстеулерді ажырата алады ü сөз тіркесін, сөйлем, диалог құруда үстеулердлі қолданады 4-тапсырма. «Пікірлер сызығы» әдісі арқылы оқушылар өз ойларын білдіреді «фаст-фудт » бізге керек, себебі… «фаст-фудт » бізге керек емес, себебі.. Дискриптор Ø «фаст-фудт » тің пайдасы мен зияны жөнінде өз ойларын айтады Ø өз пікірін қорғайды Ø |
Суреттер
Интерактивті тақта https://www.youtube.com/watch?v=coPC8od0X6o Кофе таяқшалары
Диаграмма үлгісі
Кесте |
||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы (5 мин)
Үйге тапсырма |
«Сэндвич» кері байланысы «Денсаулыққа зиянды тағамдар» тақырыбына эссе жазу. |
Кері байланыс парағы |
Камен жалпы орта білім беретін мектебі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Қартқалиева Дидар Төлеубайқызы
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718