4 цифрмен танысу, және өткен тақырыбты пысықтау. Қыстап қалған құстармен таныстыру

Бесимбаева Орынбасар Назымбекқызы

Білім беру саласы: «Таным»

Бөлімі: ҚМҰК,  Жаратыластану.

Тақырыбы:4 цифрмен танысу, және өткен тақырыбты пысықтау.

Қыстап қалған құстармен таныстыру.
Мақсаты: Балаларды  сан және цифрларды анықтап, және геометриялық пішіндерді еске салу.

Мақсаты:Дала құстарының тіршілігі, олардың айырмашылықтарын ажырата білу.

Міндеттері:

Білімдік:Цифрларды алға,кері санауға   үйрету.

Дамытушылық:Ой-өрісін, есте сақтау және логикалық ойлау қабілеттерін дамыту

Сөздік жұмыс: дала құстары ,қыстап қалатын құстар, жыл құстары

Тәрбиелік:Алғырлыққа, зеректікке тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: Сандар, үлестірмелі сандар, таяқшалар ,жыл мезгілінің,  суреттер, ойыншықтар,үнтаспа.
Пайдаланған технология: Кьюнезера технологиясы.

Сабак барысы.

Шаттық шеңбері:

Амансыңба алтын күн!

Амансыңба көк аспан!

Амансыңба достарым!

Сәлеметсызбе қонақтар!

– Табиғат бұрышында сұрақ –жауап:

Балалар жылда неше жыл мезгілі болады?

-Жылда төрт жыл мезгілі болады.

-Қазір кай жыл мезгілі?

-Қазір жыл мезгілі-  Қыс.

-Қандай кыстың ерекшілігін білесыңдер

-Қыста суық, аяз, боран соғады.

-Құстар жылы жаққа ұшып кетті

-Ал қалған құстарды қандай қамқоршылық жасауға болады?

-Оларға үй құрастыру қажет, жем , нан, шашу керек.

Негізгі этап:

Тәрбиеші:Балалар мен , сендерге жұмбақ жасырайын :

Жаз, күз және қыс.

Және сұлу көктем!

Егер біз оларды сосчитаем,

Бұл санды аламыз? (төрт)

 

4 санын тақтаға іледі.
-Бүгін 4 саны және цифрымен танысамыз.

Балалар сұрак қойылады

  • Машинада неше дөнгелек? – төрт
  • Коянның қолында неше сәбіз? – 4
  • Кай пішінді 4 пен сәйкестеміз? Төртбұрышты. Неге?
    – Бөлмеде 4 цифр табыңдар? Вагочикта 4 цифр жазылған.
  • Балалар алдарыңда тақтайшылар жатыр,сендер одан цифр 4 құрастырындар.
  • Ол неге ұқсайды? Орындыққа. Дурыс!!
  • Сонымен 4 цифрамен таныстық.

Психологикалық сәт:

Балалар қөзды жұмып, алдымызда орманды елестейік, онда көп жануарлар бар және қыстап қалған құстар жұр

(Үнтаспа қосып құстардың дыбысын естірту)

 

Ғажайып сәт: Киімде саусқан кіреді, қолында хат.

Балалар, сәлеметсыңдерме! Дала суық  екен сеңдерге жылынуға келдім,естіумше  сеңдер өте білімдерін жақсы балалар екесыңдер,ал соңы дәлелдеуді  сұраймын.

Тәрбиеші:Хат ашып қарайды

1 – тапсырма

Тақтада 1-5 дейін цифрларды алға және кері санаңдар.

2 – тапсырма

«Цифрлар адасты» ойыны.

3 тапсырма.

Әуен : құстардың дауысы ,балалар тыңдайды

Ол не деп шыйқылдайды? -Біз тондық, дала суық .

Бәріміз тұрып жылынайық

Сергіту сәті:

Торғай ,торғай торғайсың

Таяу келіп ,қонбайсың.

Жем шашайын тойып ал –

Аязға сен тонбайсың.

Тақтада құстар, соңы атап өтіңдер

-Көгершын,торғай,сауысқан,қарға.

Тақтада да неше құстар ілінге?

Балалар : 4

Балалар сонымен сабақта не есте қалды?

Қандай цифрмен таныстық?, тағы не істедіқ?

2 сәбилер тобы басқа үстелге орналасады.

4 тапсырма

Үлестірмелі материалмен жұмыс:

Әр балада тарелкеде Кьнезердің жолақтары жатыр.

Тәрбиеші сұрақ қояды:

  • Ең ұзын жолақты алыңдар. Оның түсі қандай?
  • Орташа жолақты көрсетіңдер? Оны қандай түсі қандай?
  • Ал ,енді ең қысқа жолақты қойындар? Оны түсі қандай?
  • Геометриялық пішіндерді еске салайық:
  • Төртбұрыш пішінді қөрсетіндер? Ол неге төртбұрыш деп айтамыз?
  • Үшбұрыш пішінді қөрсетіңдер? Неге үшбұрыштеп айтамыз?
  • Ал артық пішін қандай? Неге солай айтамыз?

Сауысқан: жарайсыңдар балалар, өте ұнадыңдар.

Маған кету керек орманда жолдастарым досып жұр. Сау болыңдар

Қортынды этап:             

Балалар саусқанмен қоштасып сабақты қортындайды:

Балалар бүгін кім қонаққа келді?

Саусқан келді.

Сабақта не істедік?

Цифрларды реттедік,құстарды ажыраттық,геметриялық пішіндерді анықтадық.

 

Күтілетін нәтиже:                    

Біледі: 4 санын және цифрды таниды. Алға, кері санайды.                                                                                                                                  Игереді: Жыл құстары суыққа шыдамайды  және аязда қардың астынан өздеріне тамақ тауып ала алмайды.                                                                                       Меңгереді: Жыл құстарын және қыстап қалатын құстарды біледі және ажыратады.

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *