Сараптама
Сараптама
____________________пәні бойынша ЖБ тапсырмаларының нәтижесі
_____сыныбында ______________________________ тарауы бойынша
Мақсаты: оқытылу мақсатының деңгейін анықтау
Мұғалім _____________________________
ТЖБ нәтижесі бойынша:
Сынып |
Оқушы саны |
Ең жоғарғы балл _____ |
|||||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушылардың оқу жетістігіндегі жоғарғы деңгей:
Сынып |
Оқушының аты-жөні |
|
|
|
|
|
|
Оқушылардың оқу жетістігіндегі төменгі деңгей:
Сынып |
Оқушының аты-жөні |
|
|
|
|
|
|
ТЖБ нәтижесі бойынша, оқу жетістігінің төменгі деңгейін көрсеткен оқушыларға төмендегі мақсаттар қиындық тудыруда:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Қорытынды: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сараптама жүргізген мұғалім ______________________________________ (қолы)
Анализ
по итогам проведения СО по ___________________________________________
в _____-х классах за раздел ____________________________________________
Цель: определить уровень целей обучения
Учитель _____________________________
По результатам СОР :
Класс |
Всего уч-ся |
Максимальный балл _____ |
|||||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Высокий уровень учебных достижений у учащихся:
Класс |
Фамилия и имя ученика |
|
|
|
|
|
|
Низкий уровень учебных достижений у учащихся:
Класс |
Фамилия и имя ученика |
|
|
|
|
|
|
Итоги СОР показали, что учащиеся с низким УУД имеют затруднения по следующим целям:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вывод: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Анализ провел учитель ________________________________________ (подпись)
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718