Пәні: сауат ашу
Күні:
Сынып: 1
|
Мектеп:
Мұғалім:
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың тақырыбы
|
Мен және табиғат. Ғ дыбысы мен әрпі.
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
|
1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.
1.2.5.1. Мәтін/ иллюстрация бойынша (мұғалім көмегімен) сұрақтар қоя білу және қойылған сұраққа жауап беру.
|
Сабақтың мақсаттары
|
Барлық оқушы: Ғғ дыбысы мен әрпін таниды. Ғғ әрпі бар сөздерді таба алады.
Көптеген оқушылар: Ғ әрпі бар сөздерді тұтас оқиды, жазады, сол сөздермен сөйлем құрады
Кейбір оқушылар: Оқыған мәтінін әңгімелейді, сөзден сөйлем құрап жазады.
|
Жетістік критерийлері
|
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
|
Құндылықтарды дарыту
|
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
|
Пәнаралық байланыс
|
Жаратылыстану, дүниетану
|
АКТ қолдану дағдылары
|
Аудиожазба, таныстырылым.
|
Тілдік құзыреттілік
|
Ғ дыбысы мен әрпі.
|
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз,
Сәлем бердік сіздерге
Құрметпенен біз.
– Балалар, бір-біріміздің жылы сөз арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
“Миға шабуыл” әдісі арқылы өткенге шолу жасау
– Йй дыбысы дауысты ма дауыссыз ба?
Йй дыбысы кездесетін сөздерді ата
|
Шаттық шебері
|
Сабақтың ортасы
|
Ұ.Ж. 1-тапсырма. Тыңдалым. Айтылым
Ғарыш туралы бейнебаян көрсету
«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы бейнебаянды талқылау
-Ғарыш сөзі қай әріптен басталады?
Ғ дыбысы мен әрпінің жазба және баспа түрлерімен таныстыру.
Ө.Ж. 2-тапсырма. Оқылым.
«Шынжыр» әдісі арқылы мәтінді оқу.
Т.Ж. 3-тапсырма.
«Көршіңмен ақылдас» әдісі арқылы «Артығын тап » ойынын ойнату
Бағалау критерийлері
|
Дескриптор:
|
– Бейнебаянды алқылайды.
– Мәтінді оқиды.
– Артық затты ажыратады.
|
– Бейнебаянды талқылай біледі
– Мәтінді оқи алады.
– Артық затты ажырата біледі.
|
|
Таныстырылым
Видиоролик
Оқулықпен жұмыс
|
Сергіту сәті
|
«Көңілді күн» Видиоролик.
|
Сергіту сәтіне арналған жинақ
|
Сабақтың ортасы
|
Оқушылардың дәптерлеріне ғ әрпін жаздыру.
|
Дәптермен жұмыс
|
№3 Жаңылтпашты оқы.
Торғай торғайды ұнатады,
Тоғай торғайды ұнатады.
Жаңылтпашты жатқа айт
|
Оқулықпен жұмыс
|
Қызықты тапсырма
|
№4 «Қай құс нені ұнатады?» ойынын ойнайық.
Шағала нені ұнатады?
Қарға ше?
Қарлығаш ше?
|
Оқулық
|
№5 «Адасқан буындар» ойыны.
|
Ойын
|
Сабақтың соңы
|
Сөздік диктант
Таға, қарға, ғарыш, ағай, Ғайша
Рефлексия
|
Кеменің суреттері
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
«Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы бағалаймын
|
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
|
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
|
|
Жаратылыстану сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
|