Мен және табиғат. Ү дыбысы мен әрпі.

Күні:14.12.2017ж

Сынып: 1 «Ә»

Қатысқандар саны: 18

Қатыспағандар саны:1

Мұғалімі: Мықтыбаева Т.С.

Сабақтың тақырыбы

Мен және табиғат. Ү дыбысы мен әрпі.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 

1.8 Берілген тақырыпқа  сөздер құрап айту

1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.

Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Бағалау критерийлері

 Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Сөздік қор

Үкі- сова, үй-дом, күшік-щенок

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Ағылшын тілі, көркем әдебиет сабағы

Қолданылатын әдіс- тәсілдер

«Ойлан тап», «Кім жылдам?», «Адасқан әріптер», «Саралау», «Бес бармақ», «Топтық жұмыс», «Слайд»  таныстырылым.

Ресурстар

Доп, оқулық, жұмыс дәптер, проектор,суреттер,адасқан әріптері бар парақшалар т.б.

АКТ қолдану дағдылары

Бейнежазба , таныстырылым.

Денсаулық және техника қауіпсіздігін сақтау

Сергіту сәті, сыныпта қолданылатын қауіпсіздік ережелері ескертіледі

Алдыңғы меңгерілген білім

«Мен және табиғат. К дыбысы мен әрпі» тақырыбындағы оқу мақсатында алған білім мен дағдыға сүйенеді.

Сабақ барысы

 

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

 

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

3 минут

 

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

 

 

– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Олай болса ,

Қуанамын мен де,

Қуанасың сенде.

Қуанайық бәріміз,

Арайлап атқан күнге!- деп өлең жолдарын айтып, «Ойлан, тап» жұмбақ шешеді

«Үйрек» десе – бірінші,
«Бүйрек» десе – екінші,
Бұл қайсы әріп екенін
Біреу айтып берсінші. (Ү)


Баласын тізіп соңына.
Сүңгіп жүріп үйретті.
Су жұқпайтын тонына
Кім біледі….? (Үйректі)

 

 Ү – қазақтың төл дыбысы. Орыс тіліндегі сөздерде болмайды.

Жарайсыңдар, тамаша, өте жақсы!
Жайлау тау етегінде өскен гүлдердің суреттері арқылы топқа бөлу

 

 

Шаттық шебері

 

 

 

 

 

 

доп

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұғалімнің ынталандыру сөздері

Жасыл –гүлдер тобы

Қызыл- цветы тобы

Көк- flowes тобы

 

Сабақтың ортасы

8 минут

 

 

№1 Тыңдалым.

Қандай жақсы!

Бір алманы төртке бөлдім,

Бір бөлігін  жеп те көрдім.

Қалған үлкен үш бөлігін

Қасымдағы үш досқа бердім.

        ***

Жегендей-ақ балқаймақты,

Үшеуі де таңдай қақты.

Бөлінбейтін достарменен,

Бөлісіп жеу қандай жақсы! Жәркен Бөдеш

№2 Оқылым. Дауыстап оқуды ұйымдастыру.

« Белсенді оқу» әдісі арқылы бейнежазбадағы сөздерді оқиды

Үн      үш   сүт    күшік        түлкі

Күн   күш   күт   күміс         күлкі

 

 

Таныстыры-лым, оқулықпен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проектор

 

 

Сергіту сәті

1 минут

 Тербеледі ағаштар,

 Алдымнан жел еседі.

Кіп-кішкентай балалар,

 Үп-үлкен боп өседі!

Сергіту сәтіне арналған жинақ

Қызықты тапсырмалар

8 минут

Аяқталуы

16 минут

1.     «Кім жылдам?» ойны. Шарты: суреттің бірінші әрпінен сөз құрау.

 

1.     «Адасқан әріптер» ойны.  Шарты: Әріптер шатастырылып берілген,  дұрыс сөз құрастыру. Мысалы: Жасыл –гүлдер тобына «Үлгілі үй»,Қызыл- «цветы» тобына «Үш күрек» сөзі, Көк- «flowes» тобына «Үлкен үміт» сөзі берілді.

2.     «Саралау» ойны. Шарты: суреттің қасына ассоцияциа ойлап жазу

Жазылым

Көркем жазу дәптеріндегі Әріп элементтерін дұрыс жазуға дағдыланады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

жұмыс дәптерлер.

Сабақтың соңы

2 минут

 

Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді  бас бармақ саалынған суреттер  арқылы бағалау.

 

Бас бармақтар

Дифференциа-ция – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру жоспарыңыз?

 

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

 

Оқушылар өздері жасаған  бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

 

Көркем әдебиет, қазақ тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Рефлексия

Сабақ / оқу  мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал  қандай болды?Мен жоспарлаған  Саралау шаралары  тиімді болды ма?Мен берілген  уақыт ішінде үлгердім бе?

 

 

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткені туралы аспектісі.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады?

Сынып туралы не жеке оқушы туралы жетістік.

 

 

 

 

 

 

 

Сабақты талдау барысында айтылған ұсыныс-тар: 2 жетістік 1ұсыныс бойынша жүгізілді. Онда сабақ жүйелі, білім алушылар топтық жұмысты түсінеді, өз беттерінше постер қорғай біледі,сөздік қорлары жас ерекшеліктеріне сай. Сабақ   жоспарында мақсатын тақырыпқа сай нақты жазу керектігі ескертілді  

 

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *