Мен және табиғат. Ү дыбысы мен әрпі.
Күні:14.12.2017ж Сынып: 1 «Ә» |
Қатысқандар саны: 18 Қатыспағандар саны:1 Мұғалімі: Мықтыбаева Т.С. |
||
Сабақтың тақырыбы |
Мен және табиғат. Ү дыбысы мен әрпі. |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа сөздер құрап айту 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
||
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
Бағалау критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||
Сөздік қор |
Үкі- сова, үй-дом, күшік-щенок |
||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
Пәнаралық байланыс |
Ағылшын тілі, көркем әдебиет сабағы |
||
Қолданылатын әдіс- тәсілдер |
«Ойлан тап», «Кім жылдам?», «Адасқан әріптер», «Саралау», «Бес бармақ», «Топтық жұмыс», «Слайд» таныстырылым. |
||
Ресурстар |
Доп, оқулық, жұмыс дәптер, проектор,суреттер,адасқан әріптері бар парақшалар т.б. |
||
АКТ қолдану дағдылары |
Бейнежазба , таныстырылым. |
||
Денсаулық және техника қауіпсіздігін сақтау |
Сергіту сәті, сыныпта қолданылатын қауіпсіздік ережелері ескертіледі |
||
Алдыңғы меңгерілген білім |
«Мен және табиғат. К дыбысы мен әрпі» тақырыбындағы оқу мақсатында алған білім мен дағдыға сүйенеді. |
||
Сабақ барысы |
|||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 3 минут
3 минут
2 минут
|
– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Олай болса , Қуанамын мен де, Қуанасың сенде. Қуанайық бәріміз, Арайлап атқан күнге!- деп өлең жолдарын айтып, «Ойлан, тап» жұмбақ шешеді «Үйрек» десе – бірінші,
Ү – қазақтың төл дыбысы. Орыс тіліндегі сөздерде болмайды. Жарайсыңдар, тамаша, өте жақсы!
|
Шаттық шебері
доп
Мұғалімнің ынталандыру сөздері Жасыл –гүлдер тобы Қызыл- цветы тобы Көк- flowes тобы
|
|
Сабақтың ортасы 8 минут
|
№1 Тыңдалым. Қандай жақсы! Бір алманы төртке бөлдім, Бір бөлігін жеп те көрдім. Қалған үлкен үш бөлігін Қасымдағы үш досқа бердім. *** Жегендей-ақ балқаймақты, Үшеуі де таңдай қақты. Бөлінбейтін достарменен, Бөлісіп жеу қандай жақсы! Жәркен Бөдеш №2 Оқылым. Дауыстап оқуды ұйымдастыру. « Белсенді оқу» әдісі арқылы бейнежазбадағы сөздерді оқиды Үн үш сүт күшік түлкі Күн күш күт күміс күлкі
|
Таныстыры-лым, оқулықпен жұмыс
Проектор
|
|
Сергіту сәті 1 минут |
Тербеледі ағаштар, Алдымнан жел еседі. Кіп-кішкентай балалар, Үп-үлкен боп өседі! |
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
|
Қызықты тапсырмалар 8 минут Аяқталуы 16 минут |
1. «Кім жылдам?» ойны. Шарты: суреттің бірінші әрпінен сөз құрау.
1. «Адасқан әріптер» ойны. Шарты: Әріптер шатастырылып берілген, дұрыс сөз құрастыру. Мысалы: Жасыл –гүлдер тобына «Үлгілі үй»,Қызыл- «цветы» тобына «Үш күрек» сөзі, Көк- «flowes» тобына «Үлкен үміт» сөзі берілді. 2. «Саралау» ойны. Шарты: суреттің қасына ассоцияциа ойлап жазу Жазылым Көркем жазу дәптеріндегі Әріп элементтерін дұрыс жазуға дағдыланады
|
жұмыс дәптерлер. |
|
Сабақтың соңы 2 минут
|
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
Бас бармақтар |
|
Дифференциа-ция – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Көркем әдебиет, қазақ тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған Саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? |
|
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткені туралы аспектісі. Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады? Сынып туралы не жеке оқушы туралы жетістік.
|
Сабақты талдау барысында айтылған ұсыныс-тар: 2 жетістік 1ұсыныс бойынша жүгізілді. Онда сабақ жүйелі, білім алушылар топтық жұмысты түсінеді, өз беттерінше постер қорғай біледі,сөздік қорлары жас ерекшеліктеріне сай. Сабақ жоспарында мақсатын тақырыпқа сай нақты жазу керектігі ескертілді |
|
|