1-сабақ: Бірлескен және топтық жұмыс.Топтарда жұмыс жүргізу әдістемесі. 2-сабақ: Сыныптағы оқу үдерісі мен ондағы өзгерістерді басқару. Оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу қажеттілігін негіздеу. Мұғалім мен оқушының көзқарастары.

«Тәжірибедегі рефлексия» бойынша курстың 1 күннің

 қысқа мерзімді жоспары.

Тақырыбы :

1-сабақ: Бірлескен және топтық жұмыс.Топтарда жұмыс жүргізу әдістемесі.

2-сабақ: Сыныптағы оқу үдерісі мен ондағы өзгерістерді басқару. Оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу қажеттілігін негіздеу. Мұғалім мен оқушының көзқарастары.

Мақсаты:

Мұғалімдер  топта  формалды  ұйымдастыру әдістемесіне  талдау жасайды және ынтымақтыстықта оқыту туралы қорытынды шығарады.

Оқу нәтижесі:

Мұғалімдер топта формалды және сапалы түрде жұмыс істейтіндердің арасындағы айырмашылдықты ескере отырып, шағын топтағы жұмыс моделін құрады және оқыту мен оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу керектігі жөнінде негіздеме айтады.

Түйінді идеялар:

Мұғалімдердің бір-бірімен бірлескен жұмысының бірінші сабағын ұйымдастыру сапасы оқудың бұдан әрі қарай жүретінін түбегейлі әсер етеді. Осыған байланысты сергіту сәтінен (разминка) бастап, тренерлер сабақтарында қолданатын оқыту мен оқу тәсілдерінің негізінде тиісті модельді құру арқылы шағын топтардағы жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне мысалдар келтірген маңызды.

ЭЫДҰ есептері мен білім беру саласындағы әлемдік көшбасшы елдердің нәтижелері негізінде әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында оқушыларға қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру. Мектептерге олардың оқушыларын табысты  жұмыс істеуге дайындау және өмірлік жағдайларда олардың бәсекелестікке қабілеттілігін қамтамасыз ету үшін инноватциялық кәсіби дағдылар мен білімдерді ұсыну.

Сабақ барысы

Уақыты

Мектеп тренерінің іс-әрекеті

Мұғалімнің іс-әрекеті

Ресурстар

1 күн 1-сабақ: Бірлескен және топтық жұмыс.Топтарда жұмыс жүргізу әдістемесі.

15 мин

Психологиялық тренинг                     «Егер жұмыс істеуге ынтаңыз жоғалса…»

 

Тыңдаушылар  сөйлемді жалғастырып, ойын жеткізеді

Слайд№1

Тренердің көмегімен топқа бөліп отырғызу.

Топтасып өмір сүретін жан -жануарлар мен жәндіктер арқылы төрт топқа бөледі

 

Ресурс «Әлемдегі ең ақылды 10 жануар»

5мин

Бейнесюжет көрсету  

 

Қатысушылар бейнефильм  (үзіндіні) көреді.

Бейне «Креативность»

25мин

«Бумеран» әдісі бойынша  ой қозғау:

1.Топта қалай жұмыс істеу керек?

2.Топ жұмысы нәтижелі болу үшін не істеу қажет?

Тапсырма: Топ ережесін құру

Сұрақ-жауап. «Қарлы кесек»

Топтық жұмыс:

«Контракт»әдісі бойынша

топ ережесін құрады;

топ мүшелерін сайлайды

Қарлы кесек

Маркер А4

 

10 мин

Сұрақ :

1.Топ ережесін осы күнге дейін пайдаланғандарыңыз бар ма?

2.Тағы қандай топ ережесін құруға болады?

 

Сұраққа жауап бере отырып топ ережесі туралы ойларын толықтырады.

Слайд № 1

2 сабақ: Сыныптағы оқу үдерісі мен ондағы өзгерістерді басқару.

25мин

Миға шабыл:

1.Топ мүшелері қанша адамнан тұрады деп ойлайсыздар?

2. Топ мүшелері бір-біріне қалай қолдау  көрсететін болады?

3.Жұмыстың соңғы нәтижесін қалай ресімдейсіз?

4.Топ мүшелеріндегі ілгерілеуді қалай  қадағалауға болады?

Слайд №2: тренердің көмегімен толықтыру.

Тыңдаушыларға ресурстар таратылады

Әр топтың ақылдаса шешкен  топ басшы жауаптарын айтады

Ресурстар

1-14 беттер

Слайд №2.

 

5 мин

Бейнебаян көрсету

Тыңдаушылар көреді,тыңдайды

Бейне «мотивация в команде»

15 мин

Топтарға бейнефильм бойынша тапсырмалар беру. Тақырыпқа сәйкес ресурстар таратылады.

Тапсырмалар бойынша қатысушылар сын тұрғысынан ойлау дағдыларын қалыптастыра отырып, бірлескен жұмыс жасайды.

Тапсырма

 3 сабақ:Оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу қажеттілігін негіздеу

5 мин

Мектеп тренері кез-келген мұғалімді ортаға шақыру арқылы топқа бөлу тапсырылады

Топқа бөлінеді

Музыка

5мин

Оқыту және оқу әдістемесін не үшін өзгеріс енгізу керек деп ойлайсыздар?

Ал МАНда былай депті:

Өз бетінше оқып тану әдісі: «Бағдарламаның теориялық негіздері»

Қатысушылар тақырыпты топпен оқып,  спикер арқылы бір-біріне түсіндіреді

Слайд№3

15 мин

Мектеп тренері арқылы бағдарламаның теори ялық негіздерін түсіндіру

Қатысушылар қосымша түсінік алады үйге 1-9 беттердан оқып келу керектігі айтылады

МАН

 1-9 беттер

5 мин

Бейнесюжет көрсету  

 

Қатысушылар бейнефильм  (үзіндіні) көреді.

Бейне «Пример взаймопомощи»

15 мин

Топтарға бейнефильм бойынша тапсырмалар беру. Тақырыпқа сәйкес ресурстар таратылады.

Тапсырмалар бойынша қатысушылар сын тұрғысынан ойлау дағдыларын қалыптастыра отырып, бірлескен жұмыс жасайды.

Тапсырма

 4 сабақ: Мұғалім мен оқушының көзқарастары

5 мин

Бейнесюжет көрсету  

 

Қатысушылар бейнефильм  (үзіндіні) көреді.

Бейнесюжет «оқушы үні»

15 мин

Топтарға бейнефильм бойынша тапсырмалар беру. Тақырыпқа сәйкес ресурстар таратылады.

Тапсырмалар бойынша қатысушылар сын тұрғысынан ойлау дағдыларын қалыптастыра отырып, бірлескен жұмыс жасайды.

Слайд №4

Тапсырма

20 мин

1.Оқушы үнін тыңдау  не үшін тиімді? Нені жақсартады немесе жақсартпайды?

2.Сабақтағы оқушы үнін тыңдау  жұмыс түрлерін білесіз?

«Ойлан, жұптас, бөліс»  әдісімен «Мінсіз оқушы » сипаттамасын жасауға беріледі. Әртүрлі  5 елдің  мінсіз оқушы сипаттамасымен салыстырылу

.Сұрақтар бойынша өз пікірлерін ортаға салады

Ресурстар таратылады

 

 

 

«Мінсіз оқушы» сипаттамасын жеке, жұпта, топта жасайды.

Әртүрлі  5 елдің  мінсіз оқушы сипаттамасымен салыстырады

Ресурстар

5 мин

Кері  байланыс. “Плюс-минус-қызық”

Плюс-сабақ барысында жағымды  жазады

Минус –жақсартуды қажет ететін нәрсені жазып көрсетеді

Қызық- ұнаған нәрсені жазады

 

 

 

 

 

 

 

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *