Жай Бөлшектерді қосу және азайту

📘 Қысқа мерзімді жоспар (ҚМЖ)

Пәні: Математика
Сыныбы: 5
Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерді қосу және азайту
Оқу мақсаты:
5.1.2.14 – Бірінші оқу мақсаттары: ортақ бөлімді қолдана отырып жай бөлшектерді қосу және азайту.

Сабақтың мақсаты:

  • Ортақ бөлім арқылы жай бөлшектерді қосу және азайту тәсілін меңгеру.

  • Математикалық тілде дұрыс сөйлеу, есептерді түсініп шығара білу.

  • Өзара бағалау мен өзін-өзі бағалау арқылы оқу процесіне қатысу.

Бағалау критерийлері:

  • Ортақ бөлімге келтіріп, жай бөлшектерді қоса алады;

  • Ортақ бөлімге келтіріп, жай бөлшектерді азайта алады;

  • Жауапты дұрыс есептеп, шешімін жаза алады.

Құндылықтарды дарыту:

  • Ұқыптылық, жауапкершілік, өзара құрмет, сыни ойлау.

Сабақ кезеңдері:

I. Ұйымдастыру (2–3 минут)

  • Сәлемдесу, сабаққа дайындықты тексеру.

  • Психологиялық дайындық: «Сәттілік шеңбері»

II. Қызығушылықты ояту (5 минут)

«Миға шабуыл» әдісі:

  • Жай бөлшек дегеніміз не?

  • Ортақ бөлім дегеніміз не?

  • 1/2 + 1/3 = ? (түсіндірме сұрақ)

Мақсаты: оқушының білімін еске түсіру, жаңа сабаққа жұмылдыру.

III. Жаңа сабақты түсіндіру (10–12 минут)

Тақырып: Жай бөлшектерді қосу және азайту
Мысал:

  1. 25+15=35\frac{2}{5} + \frac{1}{5} = \frac{3}{5}
    (ортақ бөлім бірдей болғанда)

  2. 14+16=312+212=512\frac{1}{4} + \frac{1}{6} = \frac{3}{12} + \frac{2}{12} = \frac{5}{12}
    (ортақ бөлімге келтіру керек)

Түсіндіру жолы:

  • Ең кіші ортақ еселікті табу;

  • Бөлімін бірдей етіп теңестіру;

  • Алымдарды қосу немесе азайту;

  • Жауапты қысқарту (егер қажет болса).

IV. Топтық жұмыс (10–12 минут)

Тапсырма:
3 топқа бөлініп, әр топқа әртүрлі есеп беріледі.
Мысалы:

  • 1-топ: 34+12\frac{3}{4} + \frac{1}{2}

  • 2-топ: 56−13\frac{5}{6} — \frac{1}{3}

  • 3-топ: 25+310\frac{2}{5} + \frac{3}{10}

Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі.

V. Жеке жұмыс (5–7 минут)

Деңгейлік тапсырмалар:
А деңгейі: Ортақ бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу.
В деңгейі: Ортақ бөлімдері әртүрлі бөлшектер.
С деңгейі: Құрама есеп (мәтіндік есеп).

VI. Қорытынды (5 минут)

  • «Бағдаршам» әдісі: түсіндім/түсінбедім/жартылай түсіндім

  • Сұрақ-жауап

  • Мұғалімнің кері байланысы

  • Үй тапсырмасы: 3 есеп (оқулықтан немесе дайындалған парақша)

Үй тапсырмасы:

Мысалы:
38+14\frac{3}{8} + \frac{1}{4},
56−13\frac{5}{6} — \frac{1}{3},
бір мәтіндік есеп.

Оставьте комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Прокрутить вверх