|
САБАҚ: № 1 |
Мектеп: |
|||||||
|
Күні: 6.11 |
Мұғалімнің аты-жөні:Ашиманова Д.С. |
|||||||
|
Сынып: 7-cынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||
|
Бөлімнің тақырыбы |
Сүйіспеншілік пен достық |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Достық- асыл қасиет |
|||||||
|
Осы сабақ |
Т/А1 Мәтін ӘТН 4.2 Еліктеу сөздердің стильдік мәнін түсініп қолдану. |
|||||||
|
Сабақтың |
Мәтін мазмұнын болжай алады және өз |
|||||||
|
Бағалау |
Ø Тыңдалым мәтіні бойынша оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжай алады. Ø Еліктеу |
|||||||
|
АКТ қолдану |
— |
|||||||
|
Сабақта қамтылатын білім беру құндылықтары |
— — — — — |
|||||||
|
Тілдік |
Тілдік мақсаттар: оқушылар өз пікірлерін, көзқарастарын, болжамдарын Пән лексикасы және терминология: мәтін, кіріспе бөлім, негізгі бөлім, қорытынды, кейіпкер, басты |
|||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
«Ауа райы және |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарланатын |
Жоспар |
Дереккөздер |
||||||
|
Сабақтың
5 минут
|
Оқушылар
Оқушылар |
|||||||
|
Сабақтың ортасы 5 минут
15 минту
10 минут
5 мин
|
«Атаулар көмегімен болжау» стратегиясы арқылы — 2. «Достық –асыл қасиет» тақырыбындағы Тыңдалымнан кейінгі тапсырма Мұғалім «Кідіріспен оқу» стратегиясы арқылы тыңдалым мәтінін үш бөлікке Болжам жазу кезінде төмендегі сөздер мен сөз Дескрипторлар:
Грамматикалық норманы меңгерту Оқушылар өздерінің жазған мәтіндерінде Тапсырма: Осы Дескрипторлар:
|
https://www.youtube.com/watch?v=IzaRkN6uWRA
|
||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Рефлексия «Мен үшін Бүгін мен *…………….. *…………………….. Тақтаға |
|
||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||
|
Дифференциация |
Бағалау – |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
||||||
|
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы |
Өнер, бейнелеу өнері, сабақтарымен өте тығыз байланыстағы сабақ. Сабақ барысында орындалатын АКТ слайд көрсету үшін Оқушылар шығарма |
||||||
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ |
|||||||
|
|
||||||||
|
Жалпы баға
Сәтті өткен 1:
2:
Қандай екі 1:
2:
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі
|
||||||||
