1-сынып коррекциялық жұмыс жоспары

Жалпы мақсаттары:

  • Баланың оқу мен жазуға бейімделуіне көмектесу;
  • Сөйлеу тілі мен ойлауын дамыту;
  • Танымдық процестерін (зейін, есте сақтау, қабылдау, ойлау) жетілдіру;
  • Әлеуметтік бейімделуін қамтамасыз ету.

Тоқсан бойынша жұмыс бағыттары

1-тоқсан (қыркүйек – қазан – қараша)

Мақсаты: Мектепке бейімделу, әріптерді танып-білу, сөйлеуді дамыту.

  • Артикуляциялық жаттығулар («қоян», «ат», «сағат»).
  • Дыбыстарды ажырату, дұрыс айтуға үйрету.
  • Әріптерді таныту (А, О, Ы, И, М, Н, С, Т).
  • Буындап оқу: қарапайым сөздер («ана», «ата», «сүт»).
  • Сурет бойынша әңгіме құрастыру.
  • Математика: 1–10 аралығындағы сандарды санау.
  • Ұсақ моторика: штрихтау, сурет бояу, қию-жапсыру.
  • Әлеуметтік дағдылар: өзін таныстыру, сынып ережесін сақтау.

2-тоқсан (желтоқсан – қаңтар)

Мақсаты: Оқу жылдамдығын арттыру, сөйлем құрастыру.

  • Дыбыстарды буында, сөзде дұрыс айту.
  • Жаңа әріптерді меңгеру (Б, Қ, К, Л, П, Р).
  • Буыннан сөз, сөзден сөйлем құрастыру.
  • Қысқа мәтінді мәнерлеп оқу.
  • Математика: 10–20 аралығындағы сандар, қосу-азайту (1–10 көлемінде).
  • Есте сақтау жаттығулары: 3–4 сөзді қайталау.
  • Қол жаттығулары: дәптерге элементтер жазу (таяқша, ілмек).
  • Әлеуметтік дағдылар: «Менің отбасым» тақырыбына әңгіме құру.

3-тоқсан (ақпан – наурыз)

Мақсаты: Оқу, жазу, есептеу дағдыларын бекіту.

  • Сөйлеу жаттығулары: «Кім көп сөз айтады?» ойыны.
  • Барлық дыбыстарды бекіту.
  • Қысқа мәтіннің мазмұнын айту.
  • Сөздік қорды кеңейту (табиғат, жануарлар тақырыбы).
  • Математика: 20–50 аралығындағы сандар, қосу-азайту.
  • Логикалық тапсырмалар: сәйкестендіру, артық затты табу.
  • Ұсақ моторика: суретті нүктелер арқылы толықтыру.
  • Әлеуметтік дағдылар: достық, сыйластық тақырыптарын талқылау.

4-тоқсан (сәуір – мамыр)

Мақсаты: Жылдық білімді қорытындылау, дербестікке баулу.

  • Оқушының барлық дыбыстарды дұрыс айтуы.
  • Қарапайым мәтінді тұтас оқу.
  • Сұрақтарға толық жауап беру, сөйлемді кеңейту.
  • Математика: 100 көлеміндегі сандарды таныстыру, мысалдар шығару.
  • Шығармашылық жұмыс: сурет бойынша әңгіме, шағын шығарма.
  • Қол жаттығулары: таза, әдемі жазуға машықтану.
  • Әлеуметтік дағдылар: өз ой-пікірін айту, өз-өзіне қызмет көрсету.

Апталық жұмыс кестесі (үлгі)

Күн Сабақ бағыты Мазмұны
Дүйсенбі Сөйлеу тілі мен артикуляция Дыбыстарды айту, тыныс алу жаттығулары
Әдебиеттік оқу Әріп тану, буынға бөлу
Сейсенбі Жазу Штрихтау, элемент жазу
Математика Санау, қосу-азайту
Сәрсенбі Танымдық даму Суретпен жұмыс, түстер мен пішін
Логикалық ойындар Сәйкестендіру, артық затты табу
Бейсенбі Оқу Буындап оқу, сөйлем құру
Әлеуметтік-тұрмыстық бағдар Әдептілік ережелері
Жұма Қайталау және бекіту Апта бойы өткенді қайталау
Дамытушы ойындар Пазл, кубик, сурет құрастыру

Әдіс-тәсілдер:

  • Дамытушы ойындар (лото, домино, сурет карточкалары).
  • Қимыл-қозғалыс жаттығулары (сергіту сәттері).
  • Суретпен әңгіме, рөлдік ойындар.
  • Жеке және топтық жұмыс.
  • Интерактивті тақта, көрнекі құралдар.

Күтілетін нәтиже:

  • Оқушы дыбыстарды дұрыс айтады, қарапайым мәтінді оқи алады.
  • Қысқа сөйлемдер құрастырады, ойын жеткізе алады.
  • Қарапайым есептерді шешеді.
  • Зейіні, есте сақтауы, логикалық ойлауы дамиды.
  • Әлеуметтік ортаға бейімделіп, өзін еркін сезінеді.

Оставьте комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Прокрутить вверх