Балабақша психологының оқу жылының қорытынды есебінің ТОЛЫҚ нұсқасы. Бұл үлгі білім бөліміне тапсыруға немесе әдістемелік кеңесте қорғауға арналған кәсіби деңгейде жазылған есеп.
№___ балабақшасының психологы _____________________–тың
2024–2025 оқу жылындағы жылдық жұмысының есебі
I. Кіріспе
Балабақша психологының негізгі мақсаты – баланың жан-жақты дамуына психологиялық қолдау көрсету, олардың әлеуметтік бейімделуін, эмоционалды тұрақтылығын қамтамасыз ету және тұлғалық дамуын жетілдіру. 2024–2025 оқу жылында жұмыс келесі бағыттар бойынша жүргізілді: диагностикалық, дамытушы, коррекциялық, кеңестік және ағартушылық.
II. Жылдық жұмыс жоспарының орындалуы
1. Диагностикалық жұмыс
Мақсаты: Балалардың психоэмоциялық даму ерекшеліктерін анықтау, мектепке дайындығын бағалау.
Топтар Қамтылған бала саны Психодиагностикалық әдістер Қорытынды
Кіші топ 22 «Бейімделу деңгейін анықтау», бақылау 80% жақсы бейімделген, 20% қосымша назар қажет
Ортаңғы топ 24 «Эмоциялық фон», «Түсті таңда» 75% – тұрақты, 25% – мазасыз
Ересек топ 25 «Қиял деңгейі», «Жадыны тексеру», «Мектепке дайындық деңгейі» 60% дайын, 40% – қосымша дайындық қажет
> Қорытынды: Диагностикалық мәліметтер балалардың жас ерекшеліктеріне сай дамып жатқанын көрсетті. Кейбір балаларға жеке даму жоспары құрылды.
2. Дамытушы-профилактикалық жұмыс
Мақсаты: Балалардың танымдық, эмоциялық және коммуникативтік дағдыларын дамыту.
Өткізілген жұмыстар:
Дамытушы жаттығулар мен ойындар аптасына 2 рет өткізіліп тұрды.
Ойын-сабақтар:
«Өз эмоцияңды таны»,
«Мен қандаймын?»,
«Біз – достармыз»,
«Табиғат және мен» т.б.
Нәтиже: Балалардың көпшілігі өз эмоцияларын тануға, өз ойларын ашық жеткізуге үйренді. Танымдық белсенділігі артты.
3. Психокоррекциялық жұмыс
Мақсаты: Эмоциялық тұрақсыз балалармен жеке жұмыс жүргізу.
Жұмыс түрлері:
Жеке жұмыс – 12 бала
Шағын топпен жұмыс – 2 топ (эмоциялық коррекция, агрессияны басқару)
Арт-терапия, құм терапиясы, ертегі терапиясы әдістері қолданылды
Нәтиже: 8 баланың мінез-құлқында оң өзгерістер байқалды. 4 балаға келесі жылы да жұмыс жалғасады.
4. Ата-аналармен жұмыс
Мақсаты: Ата-аналарды психологиялық-педагогикалық біліммен қамтамасыз ету.
Өткізілген шаралар:
Ата-аналар жиналыстары – 3 рет
Ашық есік күні – 2 рет
Жеке кеңестер – 18 ата-ана
Семинарлар:
«Баламен қарым-қатынасты жақсарту жолдары»
«Қорқынышы бар балалармен жұмыс әдістері»
Нәтиже: Ата-аналардың психологиялық сауаттылығы артты, баламен жұмыста белсенділігі өсті.
5. Тәрбиешілермен жұмыс
Мақсаты: Педагогтардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру.
Жұмыстар:
4 әдістемелік отырыс
Тренинг: «Педагогтың эмоционалдық күйі»
Кеңес: «Қиын балалармен жұмыс әдістері»
Нәтиже: Педагогтар балалардың мінез-құлқындағы өзгерістерге жылдам әрекет етуге бейімделді.
III. Қорытынды
Психолог жұмысының нәтижесі балалардың психоэмоциялық жағдайының жақсаруымен, педагог пен ата-ананың ынтымақтастығының нығаюымен байқалды.
Жоспарланған барлық жұмыс толық орындалды. Ендігі мақсат – күрделі балалармен жұмысты жалғастыру және жаңа оқу жылында инклюзивті бағытта жұмыс жүйесін кеңейту.
IV. Ұсыныстар
1. Жаңа оқу жылында логопед, дефектолог мамандармен бірлескен жұмыс жүргізу.
2. Сенсорлық бөлме ашу (мүмкін болса).
3. Ата-аналарға арналған онлайн вебинарлар ұйымдастыру.
4. Мектепалды топтармен мектепке даярлыққа байланысты жеке жоспар жасау.
Психолог: ________________
Қолы: ____________
Күні: ___ / ___ / 2025 ж.