Қыс қызығы

Мақсаты:

  • Балаларға қыс мезгілінің табиғи ерекшеліктері, ауа райының құбылыстары және қысқы ойындар туралы мағлұмат беру.
  • Қысқы табиғатқа деген сүйіспеншілікті арттырып, қоршаған ортаға қамқор болуды үйрету.
  • Балалардың ойлау, есте сақтау, сөйлеу және шығармашылық қабілеттерін дамыту.

Көрнекіліктер:

  • Қыс мезгілін бейнелейтін суреттер (қар жауып тұрған орман, мұз айдыны, тау).
  • Қар ұлпаларының макеті, түрлі-түсті қағаз, аппликацияға арналған материалдар.
  • Теледидар немесе проектор арқылы қыс мезгілі туралы бейнежазба.

Сабақ барысы:

Ұйымдастыру кезеңі

  1. Балаларды дөңгелекке жинап, бір-бірімен амандастыру арқылы сабақтың жақсы көңіл-күйде басталуын қамтамасыз ету.
  2. Сабақтың тақырыбын хабарлау:
    • «Балалар, бүгін біз керемет қыс мезгілінің қызықтары туралы сөйлесеміз. Қыста табиғат қалай өзгереді? Сендер қандай ойындар ойнайсыңдар?»
  3. Балалардың назарын аудару үшін жұмбақ жасыру:
    • «Ақ көрпесін қалың қып,Жерді жапты жамылып.

      Бұл не?»

      (Жауабы: қар)

Негізгі бөлім

Әңгімелесу:

  • Балалармен қыс мезгілі туралы кеңінен әңгімелесу. Мысалы:
    • Қыста күн қалай өзгереді?
    • Қыста қандай киімдер киеміз?
    • Қар жауғанда қандай көңілді ойындар ойнаймыз?
  • Балалардың қысқы демалыстағы қызықты сәттері туралы айтып беруін сұрау. Бұл олардың сөздік қорын дамытуға көмектеседі.

Ойын:

  • «Қар домалақтарын жина» ойыны: еденге ақ түсті шарларды немесе дөңгелек қағаздарды шашып, балалар оларды тез жинауы керек. Бұл ойын балалардың жылдамдығы мен шапшаңдығын арттыруға бағытталған.
  • «Қармен атқан кім?» ойыны: балалар доптарды бір-біріне лақтырып, қар атқандай ойнайды.

Шығармашылық жұмыс:

  • Балаларға қағаздан қар ұлпасын қиып жасауды үйрету. Әр бала өзіне ұнайтын пішінді таңдап, қар ұлпасының ерекше түрін жасауға тырысады.
  • Сурет салу: қыстағы табиғатты бейнелеп сурет салу немесе аппликация жасау.

Сергіту сәті

  • Балалармен бірге қыс тақырыбына арналған өлеңдерді жатқа айту немесе ән айту:
    • «Қар жауып тұр» әнін қимылмен көрсету.
    • Қар жауғандағы көңілді сәттерді бейнелейтін би қимылдарын жасау.

Қорытынды бөлім

  1. Сабақтың соңында балалардан сабақта не үйренгендерін, қандай қызықты нәрселер жасағандарын сұрау:
    • «Қыстың қандай қызықтарын білдіңдер?»
    • «Сендерге қандай ойындар ұнады?»
  2. Сабақта белсенді қатысқан балаларды мадақтау, олардың шығармашылық жұмыстарына оң баға беру.
  3. Қыс мезгілі туралы әсерлі қорытынды жасау:
    • «Қыс – бұл тек суық мезгіл ғана емес, сонымен қатар көңілді ойындар мен керемет табиғаттың сұлулығы. Сондықтан біз қысты жақсы көреміз!»

Бұл сабақтың әр кезеңі балалардың жас ерекшеліктерін ескеріп, олардың қызығушылықтарын оятуға бағытталған.

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *