Квест тарих сабағынан

Тарих сабағы үшін квест жасау – оқушыларды қызықтырып, тарихты интерактивті түрде үйретудің тамаша әдісі. Квест – бұл белгілі бір мақсатқа жету үшін орындауға тиіс тапсырмалардан тұратын ойын түріндегі әрекет. Төменде тарих сабағы үшін қарапайым квест жасау жоспары берілген:

Квест тақырыбы:

“Ұлы Жібек жолымен саяхат”

Мақсаты:

  1. Ұлы Жібек жолының тарихи маңызын түсіну.
  2. Тарихи фактілерді талдап, зерттеу дағдыларын дамыту.
  3. Оқушылардың командамен жұмыс істеу қабілетін арттыру.

Дайындық кезеңі:

1. Тапсырмалар әзірлеу:

  • Сюжет: Оқушылар Ұлы Жібек жолының саудагерлері ретінде әртүрлі кезеңдер мен қалаларды аралап, тапсырмаларды орындау арқылы “тарихи қазынаға” жетуі керек.

2. Қажетті материалдар:

  • Карталар (Ұлы Жібек жолының маршруты).
  • Кодталған мәтіндер немесе жұмбақтар.
  • Тауарлар (жібек, дәмдеуіштер, қағаз, алтын, т.б.) суреттері немесе макеттері.
  • Қалалардың атаулары жазылған карточкалар.
  • Қорытынды тапсырмаларға арналған сұрақтар немесе квест қазынасы (сертификат, жүлде, т.б.).

Квест сценарийі:

1. Кіріспе:

  • Мұғалім оқушыларды “Ұлы Жібек жолының зерттеушілері” немесе “саудагерлері” рөлінде ойнауға шақырады.
  • Әр топқа квесттің негізгі мақсаты түсіндіріледі:
    “Ұлы Жібек жолын жүріп өтіп, жол бойындағы тарихи қалаларда тапсырмаларды орындау арқылы қазынаға жету.”

Квест кезеңдері:

1-кезең: Сауда керуенін құру

Мақсаты: Сауда керуенін құру үшін қажетті тауарлар мен қалаларды таңдау.

  • Әр топқа Ұлы Жібек жолының картасы беріледі. Олар керуен маршруттарын белгілеп, қай тауарларды алып жүретінін шешуі керек.
  • Тапсырма: Берілген карталар мен ақпараттарды қолданып, 3 қала таңдау және әр қала үшін сәйкес тауарларды анықтау.
    Мысал:

    • Самарқанд: жібек және дәмдеуіштер.
    • Тараз: тері және қолөнер бұйымдары.
    • Ханбалық (Пекин): фарфор мен қағаз.

2-кезең: Құпия кодты шешу

Мақсаты: Сауда керуенімен келесі қалаға өту үшін жұмбақты шешу.

  • Әр топқа жұмбақ немесе кодталған хат беріледі. Мысалы:
    “Қаланың аты төрт әріптен тұрады, мұнда әйгілі көне монша мен базар болған. Бұл қай қала?” (Жауабы: Тараз)
  • Дұрыс жауап берген топ келесі кезеңге өтеді.

3-кезең: Тауар айырбасы

Мақсаты: Саудагерлер рөлінде әртүрлі тауарларды айырбастау.

  • Әр топқа тауарлардың суреттері немесе атаулары беріледі.
  • Тапсырма: Тауардың қай аймақтан шыққанын анықтап, оны қай қалаға жеткізу керектігін көрсету.
    Мысал:

    • Жібек → Қытайдан → Еуропаға.
    • Дәмдеуіштер → Үндістаннан → Орта Азияға.

4-кезең: Мәдени алмасу

Мақсаты: Ұлы Жібек жолындағы мәдени алмасу маңызын түсіну.

  • Әр топқа бір мәдениет саласына қатысты тапсырма беріледі:
    • Діндердің таралуы (буддизм, ислам).
    • Ғылым мен білімнің таралуы (астрономия, медицина).
    • Өнер мен сәулет (керамика, кілемдер).
  • Тапсырма: Қысқаша презентация дайындау.

5-кезең: Финалдық қазына

Мақсаты: Барлық тапсырмаларды орындап, “қазынаны” табу.

  • Соңғы тапсырма ретінде Ұлы Жібек жолының жалпы маңызы мен әсерін түсіндіретін сұрақ беріледі. Мысалы:
    • Ұлы Жібек жолының Еуропа мен Азияны біріктірудегі рөлі қандай болды?
    • Бұл сауда жолы қазіргі әлемге қандай әсер етті?

Қорытынды:

  • Барлық тапсырмалардан кейін топтар өз саяхаттарын қорытындылап, жеткен жетістіктерін талқылайды.
  • Жеңімпаз топқа сертификат немесе шағын сыйлық беріледі. Қалған қатысушыларға мадақтама беріледі.

Bilimger.kz Республикалық білім порталы Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген. Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718  

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *