Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру – сапалы білім кепілі
Оқушылардың функционалдықсауаттылығын арттыру үшін жаңартылған білімберу бағдарламасына сай оқыту мен оқу процесіндетиімді әдіс – тәсілдерді қолдана отырып, алғанбілімдерін өмірде пайдалануына, өз бетінше білімалуына жағдай жасау арқылы оқушылардың білімсапасын көтеру маңызды рөл атқарады. Балалардыңұжымда, топтарда жұмыс істеу барысында сыниойлауын, шеберлігін, функционалдықсауаттылығын дамытып, танымдық белсенділігінарттырып, бәсекеге қабілетті тұлғақалыптастырамыз.
«Функционалдық сауаттылық» ұғымыалғаш рет өткен ғасырдың 60-шы жылдарыЮНЕСКО құжаттарында пайда болды жәнекейіннен зерттеушілердің қолдануына енді. Қазіргітез құбылмалы әлемде функционалдық сауаттылықадамдардың әлеуметтік, мәдени, саяси жәнеэкономикалық қызметтерге белсенді қатысуына, сондай-ақ өмір бойы білім алуына ықпал ететінбазалық факторлардың біріне айналуда.
Сонымен функционалдықсауаттылығы дегеніміз-адамдардың мәдени, әлеуметтік, саяси және экономикалық қызметтергебелсене араласуы, яғни бүгінгі жаһанданудәуіріндегі заман ағымына, жасына қарамай ілесіпотыруы, адамның мамандығына, жасына қарамайүнемі білімін жетілдіріп отыруы.
Қорыта айтқанда, оқушылардыңфункционалдық сауаттылығын арттыру – сапалыбілім кепілі екені анық. Функционалдықсауаттылығын арттыру арқылы білім сапасынкөтеру үшін, жаңартылған білім мазмұнына сайтәсілдерді сабақта тиімді қолданысқа енгізсеңіз, баланың танымдық белсенділігін артып, өз бетіншебілім алуға, шеберлігін дамытып, шығармашылығын қалыптастыруға ықпал етеді. Оқушылар оқудың қызықты жеңіл өтетіндігін, ұжымда бірлесіп жұмыс жасауға үйрететіндігін, білімнің тереңдігі, әрі тиянақтылығыартатындығын түсінеді. Оқушы өз ой-пікірін ашықеркін айтады, бір-бірін тыңдауға үйренеді сыныптаынтымақтастық атмосферасы қалыптасады.
«№3 жалпы орта білім беретін аралас мектебі» КММ
бастауыш сынып мұғалімі: Ахметова Гаухар Айтказиновна