Жасанды интеллекті бизнеске енгізу: мүмкіндіктер мен шектеулер

Кіріспе

Жасанды интеллект (ЖИ) — соңғы жылдары бизнес әлемінде революциялық өзгерістерге себеп болған технология. Деректердің көлемі мен күрделілігінің артуы, сондай-ақ автоматтандыру қажеттілігі ЖИ-ді кәсіпорындардың стратегиясына енгізуді талап етеді. Бұл мақалада ЖИ-дің бизнеске енгізудің артықшылықтары мен қиындықтары, нақты мысалдармен бірге қарастырылады.

Жасанды интеллектінің артықшылықтары

1. Процесстердің тиімділігін арттыру
ЖИ технологиялары бизнес-процестерді автоматтандыру арқылы еңбек өнімділігін арттырады. Мысалы, Amazon компаниясы логистикада ЖИ-ді қолдана отырып, тауарларды жинау және жеткізу уақытын 30%-ға қысқартты. Олардың робототехника жүйелері, соның ішінде Kiva роботы, тауарларды жылдам және тиімді түрде орналастыруға мүмкіндік береді.

2. Деректерді талдау және шешім қабылдау
ЖИ алгоритмдері үлкен деректерді өңдеу арқылы бизнеске стратегиялық шешімдер қабылдауға көмектеседі. Мысалы, Netflix компаниясы тұтынушылардың көру әдеттерін талдай отырып, контент ұсыныстарын персонализациялайды. Нәтижесінде, олардың клиенттерінің 80%-ы ұсынылған фильмдерді көреді, бұл пайдаланушының қанағаттанушылығын арттырады.

3. Клиенттермен байланыс
Чат-боттар мен виртуалды көмекшілер тұтынушылармен байланыс орнатуда маңызды рөл атқарады. Мысалы, Sephora косметика компаниясы чат-ботты енгізу арқылы тұтынушыларға 24/7 қызмет көрсетуді қамтамасыз етті. Нәтижесінде, компанияның онлайн-сатылымдары 11%-ға артты.

Жасанды интеллектіні енгізудің қиындықтары

1. Деректердің сапасы мен қауіпсіздігі
ЖИ жүйелерінің тиімділігі деректердің сапасына тікелей байланысты. Егер деректер жеткіліксіз немесе дұрыс болмаса, алгоритмдердің нәтижелері сенімсіз болады. Сонымен қатар, деректердің құпиялылығы мен қауіпсіздігі мәселелері де өзекті. Мысалы, Facebook-тың Cambridge Analytica дауысы деректердің дұрыс қолданылмауының салдарын көрсетті.

2. Кадрлық ресурстар
ЖИ-ді енгізу үшін арнайы білім мен дағдылары бар мамандар қажет. Көптеген компанияларда осындай кадрлардың тапшылығы байқалады. McKinsey Company зерттеуіне сәйкес, 2025 жылға қарай әлемде 2,3 миллионнан астам ЖИ маманы қажет болады.

3. Инвестициялық шығындар
ЖИ технологияларын енгізу үшін бастапқы инвестициялар қажет. Көптеген шағын және орта кәсіпорындар үшін бұл шығындар ауыр болуы мүмкін. Deloitte зерттеуі бойынша, кәсіпорындардың 70%-ы ЖИ-ді енгізуге байланысты қаржылық шектеулерге тап болады.

Қорытынды

Жасанды интеллекті бизнеске енгізу — тек технологиялық прогресс емес, сонымен қатар стратегиялық қажеттілік. Ол кәсіпорындарға тиімділікті арттыруға, тұтынушылармен байланыс орнатуға және нарықтағы бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізуге мүмкіндік береді. Дегенмен, ЖИ-ді енгізудің қиындықтарын ескере отырып, компаниялар осы технологияларды тиімді пайдалану үшін стратегиялық жоспарлау жасауы қажет.

Әдебиеттер тізімі

Қазақша:

1. Аманжолов, Н. (2021). *Жасанды интеллект: теория және практика*. Алматы: Қазақ университеті.

2. Құдайбергенов, С. (2020). *Цифрлық трансформация: бизнес пен технология*. Нұр-Сұлтан: Экономика.

3. Нұрпейіс, Б. (2019). *Қазақстандағы жасанды интеллект: мүмкіндіктер мен шектеулер*. Алматы: Ғылым.

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *