Ерекше білімді қажет ететін балаларға жеке дамыта оқытудың әдіснамалық негіздері

Ерекше білімді қажет ететін балаларға (ЕБҚ) жеке дамыта оқытудың әдіснамалық негіздері ерекше оқушылардың жеке қажеттіліктерін, мүмкіндіктерін және әлеуетін ескере отырып, оларды жан-жақты дамытуға бағытталған әдістемелер мен қағидаттарға негізделеді. Бұл тәсіл оқушылардың танымдық, әлеуметтік, эмоционалдық, және физикалық дамуын қолдау мақсатында құрылған.

Әдіснамалық негіздері:

  1. Жеке бағдарлы оқыту
    • Әр оқушының жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мазмұнын, әдіс-тәсілдерін және қарқындылығын бейімдеу.
    • Баланың қызығушылықтарын, қабілеттерін, оқу қарқынын және әлеуетін анықтау үшін диагностика жүргізу.
  2. Дамыта оқыту технологиялары
    • Баланың когнитивті және әлеуметтік дағдыларын дамытатын тапсырмалар мен белсенді оқыту әдістерін қолдану.
    • Танымдық белсенділікті арттыру үшін проблемалық, зерттеушілік әдістерді пайдалану.
  3. Инклюзивті білім беру қағидаттары
    • Барлық балаларға тең мүмкіндіктер жасау, олардың оқыту процесіне толыққанды қатысуын қамтамасыз ету.
    • Ерекше балалардың әлеуметтік бейімделуін қолдау.
  4. Кешенді тәсіл
    • Оқушыны дамытуда педагогтар, ата-аналар, дефектологтар, психологтар және медицина қызметкерлерінің бірлескен жұмысы.
    • Баланың физикалық, психологиялық, әлеуметтік және білім беру аспектілерін тұтас қарастыру.
  5. Көпсалалы қолдау көрсету
    • Психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету орталықтарының қызметін пайдалану.
    • Оқыту процесінде қосымша құралдарды (техникалық, тактильдік, визуалдық) қолдану.
  6. Мотивацияны қолдау және өзін-өзі реттеу
    • Баланың өзіндік құндылығын мойындап, оны оқуға қызықтыратын әдістерді қолдану.
    • Баланың жетістіктерін жүйелі түрде бағалап, мадақтау арқылы сенімділігін арттыру.
  7. Түзету-дамыту әдістері
    • Дефектология және арнайы педагогика құралдарын қолдану: логопедиялық түзету, сенсорлық интеграция, моториканы дамыту.
    • Түзету бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру.

Оқытуда қолданылатын әдістер:

  • Жеке жұмыс: Баланың ерекше қажеттіліктеріне сәйкес тапсырмаларды әзірлеу.
  • Топтық жұмыс: Әлеуметтік дағдыларды дамыту мақсатында басқа оқушылармен өзара әрекеттесу мүмкіндіктерін ұйымдастыру.
  • Ойын әдістері: Оқытуды ойын түрінде жүргізу арқылы баланың қызығушылығын арттыру.
  • Жобалық әдістер: Баланы шығармашылыққа және зерттеушілікке баулу.
  • Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану: Білім беру процесін жеңілдету және әртараптандыру.

Әдіснаманың негізгі қағидаттары:

  • Гуманизм және құрмет.
  • Білім беру процесін индивидке бейімдеу.
  • Оқушының өзіндік дамуына жағдай жасау.
  • Ынтымақтастық және серіктестік.

Бұл әдіснамалық негіздер ерекше білімді қажет ететін балалардың жеке дамуын, әлеуетін толық ашуға және қоғамда бейімделуіне мүмкіндік береді.

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *