Жасөспірімдердің қылмыстық әрекеттерге баруының алдын алудағы әлеуметтік педагогтың қызмет жүйесі

Білім беру ұйымының атауы  
Пәні: Жаратылыстану Атамұра
Бөлім: Жанды табиғат
Педагогтің аты-жөні:  
Күні:  
Сынып: 2сынып  
Сабақтың тақырыбы:  № 10  сабақ   Адамның тірек-қимыл жүйесі. Дұрыс дене сымбатын қалыптастыру
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 2.2.3.1 – адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау

2.2.3.2 – дұрыс дене сымбатын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру;

 Сабақтың  мақсаты Тірек-қимыл жүйесі дегеніміз не екенін,неліктен дұрыс дене сымбатын қалыптастыру керектігін біледі
Құндылықтар және оның мақсаты:

Ай құндылығы: Әділдік және жауапкершілік

 

Сабақ құндылығы:     ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

Табиғи және әлеуметтік объектілер, тірі және жансыз

табиғаттың байланысы, ғылым және ғылыми білім туралы

алғашқы түсініктің болуы

 

Апта дәйексөзі:   Халқыңа адал бол,жауыңа қатал бол, досыңа адал бол!

 

Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақ

тың басы

5 минут

 

 

 

 

 

Өткенді пысықтау

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ

тың ортасы

20 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

2 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақты қорыту

6минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қосымша тапсырма

2минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

5 минут

 

 

 

 

Психологиялық ахуалды жақсарту

 

 

Өткенді пысықтау

Үй тапсырмасы

Үй жануарларының тіршілік үшін күресі және қалай көбейтіндігі туралы айт.Олардың жабайы аңдардан не айырмашылығы бар?

 

 

Тақырыпты ашу

Дене мүшелерін ата

Әрбір дене мүшесінің қызметін ата.

Оларды күту туралы не білесің?

 

Жаңа тақырып

1-тапсырма

Топтық жұмыс

1-топ

Біздің ағзамызға қозғалыс және пішін беретін жүйе қалай аталады?Мысал келтіріп, дәлелдеңдер.

2-топ

Адамның қимыл-қозғалысын қай мүшелер қамтамасыз етеді?Мысал келтіріе отырып,дәлелдеңдер.

3-топ

Адам неліктен орындықта дұрыс отыруы керек?Мысалмен дәлелдеңдер.

 

2-тапсырма

«Таныстырылым» әдісі

Адам қаңқасымен таныстыру. Қаңқаның қызметіні туралы айт.

Сүйектердің атауын айт және жатта.

Бас сүйек, төс сүйек,қабырға, омыртқа,қол сүйектері, жамбас,аяқ сүйектері.

 

 

Сергіту сәті

 

 

ФС тапсырмасы

3-тапсырма

Суретке қара,Қай баланың дене сымбаты дұрыс өседі?

Дене сымбаты дұрыс болу үшін не істеу керек?

Өзің дене сымбатыңды қалай сақтайсың?

 

 

Үй тапсырмасы

4-тапсырма

Сүйектерді қалай сақтайды?

Үлкендерден сұрап, жауаптарын жазып кел.

 

ҚЖ:

Саралау тапсырмалары

1-деңгей

Адамның дене мүшелерін тізіп жаз.

2-деңгей

Қаңқа сүйектерін ата және жаз

3-деңгей

Қаңқаның адамға пайдасы туралы жаз.

 

 

ЕБҚ

Адам қаңқасының суретін сал.

Қаңқа туралы өз білетініңді айт.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді.

 

 

Үй жұмысын айтады

 

 

 

 

 

 

 

Дене мүшелері туралы айтады

 

 

 

 

 

Өз ойларын айтады

 

 

Топтық жұмыс жасайды

 

 

Адам қаңқасымен танысады

 

 

Сүйек атауларын жаттайды

 

 

 

 

 

Жаттығу жасайды

 

 

 

 

 

 

Суретпен жұмыс жасайды

 

 

 

 

Үй тапсырмасын алады

 

 

 

 

 

Саралау тапсырмала

рын орындайды

 

 

 

 

 

Жеке жұмыс жасайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс береді

 

 

Мақтап, мадақтап отыру

 

 

 

 

Дескриптор:

Үй жануарларының тіршілік үшін күресі және қалай көбейтіндігі туралы айтады-1б

Оларға бақылау жасайды-1б

 

ҚБ:

«

 

 

 

Дескриптор:

Адам денесін қаңқа ұстап тұратынын біледі-1б

Топтық тапсырманы біріге орындайды-1б

 

 

 

Дескриптор:

Адам қаңқасымен танысады-1б

 

 

Сүйек атауларын жаттайды-1б

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Дене сымбаты дұрыс болу үшін не істеу керек екенін біледі-1б

Өзінің дене сымбатын қалай сақтайтынын айтады-1б

 

Дескриптор:

Сүйектерді қалай сақтайтынын біледі-1б

 

 

Дескриптор:

1-деңгей

Адамның дене мүшелерін тізіп жазады-1б

2-деңгей

Қаңқа сүйектерін ата және жазады-1б

3-деңгей

Қаңқаның адамға пайдасы туралы жазады-1б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Аралдағы көңіл күй» әдісі

 

 

 

 

Суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

оқулық

 

 

 

 

оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

оқулық

 

 

 

 

 

 

 

Суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұмыс парақтары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс парақтары

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *