Тәрбие сағаты: “Бала тәрбиесі – басты міндет”

Тәрбие сағаты: “Бала тәрбиесі – басты міндет”

Мақсаты:

  1. Білімділік: Оқушыларға ата-ананың, отбасының бала тәрбиесіндегі маңыздылығын түсіндіру, ұлттық құндылықтар мен дәстүрлерді дәріптеу.
  2. Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау, өз пікірлерін ашық айту қабілеттерін дамыту.
  3. Тәрбиелік: Оқушыларды ата-ананы құрметтеуге, бір-біріне сыйластықпен қарауға, жауапкершілікке баулу.

Міндеттері:

  • Бала тәрбиесінің негізгі ұғымдарын түсіндіру;
  • Баланың бойында тәрбие, әдептілік және мәдениет қалыптастыру;
  • Ұлттық құндылықтарды дәріптеу.

Көрнекілігі:

  • Мақал-мәтелдер, нақыл сөздер;
  • “Отбасы – тәрбие бастауы” плакаты;
  • Интербелсенді тақта (видео немесе слайд көрсету үшін);
  • Балалар салған отбасы суреттері.

Сабақ барысы:

1. Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындықтарын тексеру.
  • Оқушыларды психологиялық тұрғыдан тәрбие сағатына дайындау.

2. Кіріспе сөз

Педагог сөзі:

  • “Құрметті оқушылар! Бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы – “Бала тәрбиесі – басты міндет”. Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас, бір-біріне деген сыйластық, құрметтілік – болашақта қоғамдағы адамның қандай боларын айқындайды. Балаға берілген тәрбие оның өмір жолындағы қадамының негізі болып табылады. Сондықтан бүгінгі сабағымызда біз бала тәрбиесіндегі негізгі құндылықтар, ата-ана мен баланың міндеттері туралы әңгіме қозғаймыз.”

3. Негізгі бөлім

1. Сұрақ-жауап әдісі:

Педагог төмендегі сұрақтар арқылы оқушылардың көзқарастарын тыңдайды:

  • “Тәрбие дегеніміз не?”
  • “Сендер қалай ойлайсыңдар, жақсы тәрбие қандай болу керек?”
  • “Отбасы тәрбиесінің қандай ерекшеліктері бар?”
  • “Отбасындағы ата-ананың рөлі қандай?”

Мақсаты: Оқушылардың ой-пікірлерін тыңдау, олардың отбасы тәрбиесі туралы түсінігін анықтау.

2. Топтық жұмыс:

Оқушыларды екі топқа бөлу арқылы тапсырмалар беріледі:

  • 1-топ: “Бала тәрбиесіндегі ұлттық құндылықтардың рөлі”
  • 2-топ: “Балаға дұрыс тәрбие берудегі ата-ананың жауапкершілігі”

Әр топ берілген тақырып бойынша 5-10 минут ішінде ойларын топтастырып, постер немесе шағын презентация жасайды. Одан кейін топ мүшелері өз жұмыстарын қорғап шығады.

3. Талқылау:

Әр топтың жұмысы бойынша оқушылардың пікірлерін тыңдап, кері байланыс жасау.

  • Мысалы, “Балаға жауапкершілік пен тәртіпті қалай үйретуге болады?” немесе “Ұлттық тәрбие берудің маңызы қандай?” деген сұрақтар қойып, талқылауды тереңдету.

4. Нақыл сөздер мен мақал-мәтелдерге тоқталу:

  • “Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілерсің”
  • “Әкеден ақыл, анадан мейір”
  • “Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі”
  • “Әке көрген оқ жонар, шеше көрген тон пішер”

Бұл сөздердің мағынасын ашып, олардың тәрбиелік мәнін түсіндіру.

5. Сахналық көрініс:

Оқушылар арасында ана мен бала арасындағы қарым-қатынас туралы шағын сахналық көрініс көрсету. Бұл арқылы оқушыларды отбасындағы түрлі жағдайларды дұрыс шешуге, қиындықтарды бірге еңсеруге үйрету.

4. Қорытынды бөлім

Қорытындылау:

Педагог: “Балалар, әрбірің отбасыңдағы тәрбиеге жауаптысыңдар. Әке-шеше сендер үшін қандай қамқорлық жасаса, сендер де оларға сыйластық пен құрмет көрсетуге міндеттісіңдер. Ата-ананың сендерге көрсеткен ақыл-кеңесі, мейірімі сендер үшін әрдайым дұрыс бағытта жол сілтейді. Бүгінгі тәрбие сағатында айтылған ойлар мен пікірлерді есте сақтап, отбасындағы өз орныңды біліп, әдепті болуға тырыс.”

Жеке жұмыс:

Оқушыларға өз отбасы туралы әңгімелетіп, әр оқушыға өз отбасы мүшелеріне арнап өлең немесе сурет салуды тапсыру.

Шығармашылық тапсырма:

  • Үйге тапсырма ретінде “Менің отбасым” тақырыбында эссе немесе шығарма жазу.
  • “Мен ата-анамды қалай қуантуға болады?” тақырыбына шағын жоспар құрастыру.

Қорытынды:

Бұл тәрбие сағаты балаларға отбасындағы тәрбие маңызын түсіндіріп, ата-ананы құрметтеу, ұлттық құндылықтарды дәріптеу, жауапкершілік пен әдептілікті бойға сіңіруге бағытталған. Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас дұрыс болған жағдайда, бала өмірде жетістікке жетіп, қоғамда өз орнын табуға қабілетті болады.

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *