Квадрат теңсіздіктерді шешу

Абдуходжаев Азамат

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Теңсіздіктер
Күні: 01.04.24ж.Мұғалімнің аты-жөні: Абдуходжаев Азамат Ерденович
Сынып: 8аҚатысқандар:                          Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыКвадрат теңсіздіктерді шешу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.2.2.8 квадрат теңсіздіктерді шешу;
Сабақтың мақсатыКвадрат теңсіздікті біледі, оны шешу тәсілін үйренеді

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақытыПедагогтың әрекетіОқушының әрекетіБағалауРесурстар
Сабақтың басы

15 минут

Ұйымдастыру бөлімі.  Оқушылармен сәлемдесу, топтарға бөлу.

Жаңа тақырыпты түсіндіреді

Теңсіздікті шешудің парабола әдісі мен интервалдар әдісіне мысалдар келтіреді

Сәлемдесу, топтарға бөліну

Топтық жұмыс:

Теңсіздіктерді шешу алгоритмі

Теңсіздіктің түбірлерін табу

Табылған түбірлерді сан түзуіне салып, сан аралықтарына бөлу

Сан аралықтардың таңбасын анықтау

Берілген теңсіздікке (>, <) қарап,анықталған таңба бойынша жауабын жазу

Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды.

 

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

 ДК экраны

Сабақтың ортасы

25 минут

Жеке тапсырма

1-тапсырма.Теңсіздікті шеш. х2 -7х +6> 0

Шешуі. х2 7х +6=0

D=49-24=25

Х1 =1, Х2=6

D=25>0, a=1>0,Х1 =1, Х2=6

Жауабы: (-∞;1)U(6;+∞)

ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» бойынша мұғалімнің бағалауыКітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген  қағаздар топтамасы
 2- тапсырма                  Жұптық тапсырма

«Сәйкестігін тап» Теңсіздіктерге бірнеше артық жауаптар беріледі. Оқушы есепті шығарып, ішінен дұрыс жауапты сол тұсқа жапсырады.

1А
2В
3С
4Д
5Е
Дескриптор:

-оқушылар жұбымен теңсіздіктерді шешеді;

-жауаптарымен сәйкестендіреді

 

ҚБ: Жұпта өзара бағалау  «+», « — », қызықты

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы
  Топтық тапсырма          3 тапсырма

«Өкіл» стратегиясы.

 Берілген теңсіздікті шешіп, оны  басқа топтарға түсіндіру

1 топ2 топ3 топ
Есептерді шығарып, топтарға түсіндіріп шғадыОқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.Оқулық

Жұмыс дәптері

Жеке тапсырмаОқулықпен жұмыс №   
Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.

«Білім поштасы»  әдісі. Мұғалім сабақты

оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Үйге тапсырма: № есеп.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін,  өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

 Хат толтырып, білім поштасына салады

1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша, жинаған баллдары бойынша бағаланады.8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

 

Білім поштасы, хаттар

 

Оставьте комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *