Абдуходжаев Азамат
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Теңсіздіктер | ||
Күні: 01.04.24ж. | Мұғалімнің аты-жөні: Абдуходжаев Азамат Ерденович | |
Сынып: 8а | Қатысқандар: Қатыспағандар: | |
Сабақтың тақырыбы | Квадрат теңсіздіктерді шешу | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.2.2.8 квадрат теңсіздіктерді шешу; | |
Сабақтың мақсаты | Квадрат теңсіздікті біледі, оны шешу тәсілін үйренеді | |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/уақыты | Педагогтың әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 15 минут | Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылармен сәлемдесу, топтарға бөлу. Жаңа тақырыпты түсіндіреді Теңсіздікті шешудің парабола әдісі мен интервалдар әдісіне мысалдар келтіреді | Сәлемдесу, топтарға бөліну Топтық жұмыс: Теңсіздіктерді шешу алгоритмі Теңсіздіктің түбірлерін табу Табылған түбірлерді сан түзуіне салып, сан аралықтарына бөлу Сан аралықтардың таңбасын анықтау Берілген теңсіздікке (>, <) қарап,анықталған таңба бойынша жауабын жазу | Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды.
| Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы ДК экраны | ||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 25 минут | Жеке тапсырма 1-тапсырма.Теңсіздікті шеш. х2 -7х +6> 0 | Шешуі. х2 —7х +6=0 D=49-24=25 Х1 =1, Х2=6 D=25>0, a=1>0,Х1 =1, Х2=6 Жауабы: (-∞;1)U(6;+∞) | ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» бойынша мұғалімнің бағалауы | Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қағаздар топтамасы | ||||||||||||||||||||||
2- тапсырма Жұптық тапсырма «Сәйкестігін тап» Теңсіздіктерге бірнеше артық жауаптар беріледі. Оқушы есепті шығарып, ішінен дұрыс жауапты сол тұсқа жапсырады.
| Дескриптор: -оқушылар жұбымен теңсіздіктерді шешеді; -жауаптарымен сәйкестендіреді
ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « — », қызықты | Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы | ||||||||||||||||||||||||
Топтық тапсырма 3 тапсырма «Өкіл» стратегиясы. Берілген теңсіздікті шешіп, оны басқа топтарға түсіндіру
| Есептерді шығарып, топтарға түсіндіріп шғады | Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. | Оқулық Жұмыс дәптері | |||||||||||||||||||||||
Жеке тапсырма | Оқулықпен жұмыс № | |||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. | «Білім поштасы» әдісі. Мұғалім сабақты оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. Үйге тапсырма: № есеп. | Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. Хат толтырып, білім поштасына салады | 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша, жинаған баллдары бойынша бағаланады. | 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд.
Білім поштасы, хаттар | ||||||||||||||||||||||