Қағаз ақша
Педагогтің аты-жөні | Нурлыбаева Д.Н. | |||||||||||||||||||||||
Пән | Математика | |||||||||||||||||||||||
Сынып: 3 | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар саны: | ||||||||||||||||||||||
Бөлімі | Есепті шығару жолдары | |||||||||||||||||||||||
Бөлімше | Шамалар және өлшем бірліктер | |||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Қағаз ақша | |||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары | 3.1.3.6 1000 тг, 2000 тг, 5000 тг купюраларды ажырату және түрліше төлем жасау; | |||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты | – 1000 тг, 2000 тг, 5000 тг купюраларды ажырату
– 1000 тг, 2000 тг, 5000 тг купюралармен түрліше төлем жасау; |
|||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері | – 1000 тг, 2000 тг, 5000 тг купюраларды ажыратады;
– 1000 тг, 2000 тг, 5000 тг купюраларды пайдаланып түрліше төлем жасайды; |
|||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі | Қолдану | |||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
5 мин
3 мин
2 мин
|
Ұйымдастыру кезең
Ұжымдық жұмыс «Сандар сөйлейді» әдісі – 100 санын есе артыр (300) – 303 санын 2 есе артыр (606) – 202 санын 4 есе артыр (808) – 105 санын 6 есе артыр (630) – 401 санын 2 есе артыр (802) – Оқушылар, сендер ойыншықты қайдан аласындар? – Оны тегін алдыңдар ма? Қалай алдыңдар? – Ақшаны қайдан алады деп ойлайсыңдар? – Дұрыс, ақша еңбекпен келеді. Бүгінгі сабағымыздың да тақырыбы «Қағаз ақша». Бүгін сабақта біз танып, біліп, ұсақтап, берілген соманың құрамын білетін боламыз.
Дәптерге бүгінгі күн мен тақырыпты жазу.
«Адасқан әріптер» әдісі арқылы топ аттары анықталады. 1 топ – «Балқаш» 2 топ – «Алакөл»
Әр көл туралы мұғалімнің түсіндірмесі. Балқаш – Қазақстанның оңтүстік-шығысындағы тұйық көл. Аумағы жөнінен Каспий, Арал теңіздерінен кейінгі үшінші орында, әлемдегі ең үлкен көлдер тізімінде 14-ші орында. Алакөл – Қазақстандағы Абай облысы және Жетісу облысының аумағында орналасқан тұйық көл, Қазақстандағы ең ғажайып көлдердің бірі. |
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.
– Дәптерге бүгінгі күн мен тақырыпты жазады
– Адасқан әріптерді орнына қойып, топ аттарын анықтайды.
|
Ауызша мадақтау
Үш шапалақ!
Жарайсың!
Керемет!
|
wordwall
Дәптер мен қалам
Қима қағаздар (әріптер)
|
||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
5 мин
10 мин
10 мин
Сабақтың соңы 4 мин |
ТЖ: «Жинақтау» әдісі
1-тапсырма. Көрсетілген купюрларды әртүрлі тәсілмен қалай жинауға болады? Тапсырманы қима қағаздардың көмегімен орындайды. 1 топ – «Балқаш» 2000 теңге; 9000 теңге; 2 топ – «Алакөл» 3000 теңге 8000 теңге
Дискриптор:
– Берілген купюрларды жинақтайды – дәптеріне жазады
Топтық жұмыс: 2-тапсырма. Кесте бойынша есеп құрастыр. Оларды шығар. 1 топ – «Балқаш»
2 топ – «Алакөл»
Сергіту сәті «Қолдың хоры»
Жеке жұмыс: 3-тапсырма «Дүкен» әдісі Әр түрлі қағаз ақшалар (1000 теңге, 2000 теңге, 5000 теңге, 10000 теңге) беріліп, дүкеннен кем дегенде 3 зат алып, қайтарымын есептеу тапсырылады. Дискриптор: – қағаз ақшаларды пайдаланады; – түрліше төлем жасайды; – қайтарымды есептейді – дәптеріне жазады
ЕББҚ: Көрсетілген купюрларды атауларымен сәйкестердір.
Дискриптор: Көрсетілген купюрларды атауларымен сәйкестендіреді.
|
Берілген ақшаны жинақтайды. (3 мин)
Барлық топ жұмыстарын қорғап, дәптеріне жазып алады. (2 мин)
Дүкеннен сауда жасайды
|
Мұғалімнің бағалауы смайликтер!
ҚБ 1-10 балл аралығында бағалаймын
|
А4 Купюрлар Липучка
Дүкеннің суреті, түрлі азық-түлік пен бағалары көрсетілген қағаздар.
Қима қағаздар ұсынылады.
|
||||||||||||||||||||
Рефлексия
3 мин
2 мин |
Үйге тапсырма:
|
https://yandex.kz/images/search?from=tabbar&img_url=https%3A%2F%2Fshareslide.ru%2Fimg%2Fthumbs%2Fbed0417a939154dd7f4b68e50cfa58be-800x.jpg&lr=203053&ogl_url=https%3A%2F%2Fshareslide.ru%2Fimg%2Fthumbs%2Fbed0417a939154dd7f4b68e50cfa58be-800x.jpg&pos=1&rlt_url=https%3A%2F%2Ffsd.kopilkaurokov.ru%2Fup%2Fhtml%2F2017%2F05%2F18%2Fk_591d845d2a1d2%2F416647_18.png&rpt=simage&text=%D0%BA%D3%A9%D2%A3%D1%96%D0%BB%20%D0%BA%D2%AF%D0%B9%20%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%8B%20%D3%99%D0%B4%D1%96%D1%81%D1%96/ |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718