Мұғалімнің аты-жөні: | Үркімбай Сәуле Мұратжанқызы, Алдабергенова Гүлнүр | ||||
Пән/Сынып: | 7 сынып | ||||
Күні: | 14.02.24 ж | ||||
Тарау немесе бөлім атауы: | Түзулердің өзара орналасуы | ||||
Сабақтың тақырыбы: | Үшбұрыш бұрыштарының қосындысын | ||||
Оқу мақсаты: | 7.1.1.18- үшбұрыштың бұрыштарының қосындысын білу және қолдану
| ||||
Құндылыққа баулу | Қазақтың оюларымен байланыстыру | ||||
Уақыты Кезең дері | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | |
10 минут Ұйымдастыру | Ұйымдастыру. «Вермут үштағаны» Видио Үйтапсырмасын тексеру «Ноутбук» әдісі Топқа бөлу:
|
Сұрақтарға жауап береді
|
«Трансфортир» әдісімен бағалау 10 балл |
Ноутбук әдісі.
| |
10 мин Geogebra . платформа
3Д платформа | 1- тапсырма. Geogebra . Үшбұрыштың бұрыштарын табу.
2 — тапсырма. Үшбұрышты 3Д платформасында қолдану.
|
Тапсырманы жеке орындайды
| Дескриптор: Ø Үшбұрыштың бұрыштарын анықтайды; Үшбұрыштың бұрыштарының қосындысын есептейді. 2 — тапсырма. Үшбұрышты 3Д платформасында кескіндейді
| ”Модельдеу” әдісі. “Коллаж” әдісі | |
10 минут | ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС . 1- топ тапсырмасы: 3D ”Модельдеу” әдісі. Геометриялық фигуралар құрастыру. 2-топ тапсырмасы “Коллаж” әдісі “Мінсіз құрақ тігудің сыры” үшбұрышты фигураларды қолданып түрлі — түсті қағазбен орындау. Сергіту сәті | Дескриптор: Ø Геометриялық фигураларды қолданады; Ø Үшбұрыштың бұрыштарының өлшейді .
| |||
5 минут
5 мин |
Қалыптастырушы бағалау. |
Берілген тапсырмаларды орындайды.
Білім алушы берілген дескрипторға сәйкес тапсырмаларды орындайды.
| Дескриптор: Ø Шартын құрады; Ø Теореманы қолданады; Ø Бұрыштарын табады.
Дескриптор : Үшбұрыштың бұрыштарының қосындысының анықтамасын біледі.
|
Слайд
Жалпы білім беретін мектептің 7–сыныбына арналған оқулық.
| |
5 минут
| Кері байланыс Үйге тапсырма беру №16.19 бұрышын табыңыз. Бағалау |
| Кері байланыс
| Презентация
| |