Сабақ жоспары

                                                                                                                                                          Әдебиеттік оқу        Ергазиева Гульзада                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

Р/сс/сСабақ тақырыбыОқу мақсатыСағат

         саны

Мерзімі 
І  тоқсан.  25 сағат  
1.Өзім туралы 
11Абай атаның сөзін жақсы тыңдаймын

Абай Құнанбаев. Ғылым таппай мақтанба

2.1.1.1 — шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру1  
22Алғаш рет оқуға келген күнім

Мәтін:Ахмет Байтұрсынұлы. Мен қалай оқуға бардым?

2.1.3.1 — шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау1  
33Кітап оқи аламын.

Мәтін: Жүсіпбек Аймауытов. Кітап оқу

2.2.6.1 — кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау1

 

  
44Менің сүйіп тыңдайтын әндерім.

Мәтін:Сәкен Сейфуллин. Біржан.

2.2.1.1 — мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;   
55Үйдегі бір күнім

Мәтін: Жақан Смақов. Апаның тілін алса егер…

2.2.7.1 — мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу1 

 

 

 
66Өзім туралы өзім айтамын.

Мәтін: Қадыр Мырза Әли. Не үшін?

2.2.1.2 — шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу1  
77Мен туралы сен не айтасың?

Мәтін: Қонжық пен көжек (ертегі)

2.2.6.1 — кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау1  
88Менің сәби кезім.

Мәтін: Оразақын Асқар. Көрінбейді Алатау

Бауыржан Момышұлы . Ұяда   не көрсең..

2.2.2.1 — мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу1  
99Жаңалыққа құмармын

Мәтін:Бүркіт Ысқақов.  Жас техник

2.2.7.1 — мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу1  
1010Мен ұнататын жан-жануарлар

Мәтін: Дәулет Қасенов. Өкініш

2.2.2.1 — мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу1 

 

 

 
1111Менің сүйікті тағамым

Мәтін:Т.Бердияров. Сусын туралы жыр.

2.2.9.1 — сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу1  
1212Менің киімдерім.

Мәтін: А. Асылбеков. Көйлек хикаясы

2.2.1.1 — мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;1  
1313Менің сүйікті ойыншықтарым

Ертай Ашықбаев. Менің кемем

2.2.1.2 — шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу1  
1414Не үйрендім? ЖБ 1  
 

 

2. Менің отбасым және достарым

 
1515Менің отбасымдағы адамдар.

Мәтін: Әзілхан Нұршайықов. Немере

2.2.2.1 — мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу1  
1616Жеті атамды білемін.

Бауыржан Момышұлы. Елтанудың басы

2.2.4.1 — мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау1  
1717Ата-анамды құрметтеймін.

Кей-Қаус. Ата-ананы құрметтеу туралы.

2.1.1.1 — шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру1  
1818Үлкен болған кезімде

Сыйлы болам өзімде.Мәтіндер: Спандияр Көбеев. Атасы мен немересі; Қайрат Жұмағалиев. Кім ойлап тапқан?

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау1  
1919Әжетайым менің.

Мәтін: Фариза Оңғарсынова . Әже

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру1  
2020Сүйікті әжем.

Марат Қабанбай. Айгүлдің әңгімесі

2.3.1.1 — мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру1  
2121Мәпелейсің мені, анам!

Василий Сухомлинский. Ақ шаш   

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау, сахналау1  
2222Кішілерге қамқормын.

Мәтін. Қайрат Жұмағалиев. Бесік жыры

Мәтін: Мәжит Сейфуллин. Қолғанат ЖБ

2.1.1.1 — шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру1  
2323 Досыммен мақтанамын. Мәтін: Әлібек Файзуллаев. Жанкүйерлер  2.3.1.1 — мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

 

1  
2424Құстар — біздің досымыз.

Мәтін:Машқар Гумеров. Көк кептер ТЖБ

2.2.1.1 — мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу1  
2525Үлкендерді тыңдаймын.

Мысық пен тышқандар

2.1.1.1 — шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру1  
 

 

 
                                         ІІ  тоқсан  — 23 сағат                    3. Менің мектебім 
281Мектеп – біздің анамыз.

Мәтін: Өтебай Тұрманжанов. Мектеп біздің — анамыз

2.3.3.1  — шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну1  
292Ақылшым-мұғалім.

Әнуарбек Дүйсенбиев. Ақылшым-мұғалім.

2.2.4.1 — мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау1  
303Менің сыныптастарым

Мәтін: Асқар Тоқмағамбетов. Сыбырлақ

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау1  
314Менің оқулықтарым.

Мәтін: Несіпбек Айтов. Оқулық

2.1.5.1 — өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдаланаотырып жеткізу1  
325Аламын білім кітаптан. Мәтін: Мұқан Иманжанов. Кітап2.2.9.1 — сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу1  
   
336Мектептегі бір күнім.

Мәтін:Оспанхан Әубәкіров. Жеті шал

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау1  
347Біздің сынып.

Адырбек Сопыбеков. Сапар мен парта

2.2.6.1 — кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау1  
358Мектепке барып келемін.

Мәтін: Міржақып Дулатов. Мектепке.Мектептен

2.2.1.2 — шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу1  
369Мектептегі қамқор жандар.Мәтін

 

2.1.3.1 — шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау1  
3710Мәтін: Роза Әбдіқадырова. Кешірім2.1.3.1 — шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау1  
3811Не үйрендім?    ЖБ 1  
       
4. Менің туған өлкем 
3912Отанымды сүйемін.

Мәтіндер: Жақан Смақов. Отан;

Мұқағали Мақатаев. Отан туралы

2.1.4.1 — сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану1  
4013Туған жерімнің тұрғындары.

Мәтін: Әбдіжәміл Нұрпейісов. Туған жерімнің тұрғындары.

2.2.8.2 — мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, мультфильм) нұсқасымен салыстыру1  
4114Қазақ тілім — анам тілі — өз тілім

Мәтін. Дихан Әбілев. Туған тілім

2.3.4.1 — мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету1  
4215Өз мекенім жақсы.

Сәкен Жүнісов. Кімнің мекені жақсы?

2.2.3.1 — мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау1  
4316Тәуелсіздік алған күн.

Мәтіндер: Тұманбай Молдағалиев. Он алтыншы желтоқсан. Тәуелсіздік тұғыры

2.1.5.1 — өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу1  
4417Алматы мен Астанаға қарашы.

Мәтін: Күләш Ахметова. Астана

2.2.8.2 — мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, мультфильм) нұсқасымен салыстыру1  
4518Туған жердей жер болмас.

Шымшық пен көртышқан(ертегі)

2.3.3.1  — шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну1  
4619Неткен сұлу,неткен көркем-

Осы менің туған өлкем!

Өтебай Тұрманжанов. Туған өлкем

2.1.1.1 — шығарманың мазмұны   бойынша сұрақтарға жауап1  
4720 Ұланымыз ұлы елдің

Қастек Баянбаев. Ұланымыз ұлы елдің

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру1  
4821. Не үйрендім? ЖБ

 

 

беру2.2.9.1- сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу1  
 

49

22 

ТЖБ

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру1

 

 

 

 
5023Қайталау2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру1  
  
                         

                                                     ІІІ  тоқсан  —  31 сағат

 
5. Дені саудың — жаны сау   
501Дене мүшем сау болсын.

Мәтін: Міржақып Дулатов.  Байлық

2.1.4.1 — сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану1  
512Денсаулығым – байлығым

Мәтін: Байлық пен ақыл (ертегі)

2.2.3.1 — мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау1  
 

52

 

3

 

Қомағайлық-жаман әдет

Мәтін: Қомағайлық (мысал)

 

2.1.1.1 — шығарманың мазмұны   бойынша сұрақтарға жауап беру

 

1

 

 

 
534Көп ұйықтаған зиян-ау!2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау1  
545Тазалықты сүйемін

Мәтін: Ыбырай Алтынсарин . Салақтық

2.1.3.1 — шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.5.1 — мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуы мен аяқталуын анықтау

1  
556Жуынамын күнбе-күн

Мәтін: Корней Чуковский. Кір қоймас

2.3.1.1 — мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру1  
567Менде спортшы боламын.

Мәтін : Қыдырбек Рысбекұлы. Бекзат

2.1.1.1 — шығарманың мазмұны   бойыншасұрақтарға жауап беру1  
578Шынықсын денеміз. Мәтіндер:

Бердібек Соқпақбаев. Шынықсын денеміз,

Бүркіт Ысқақов. Қыста қызық жұмыс бар

2.2.1.2 — шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу1  
589Мен істейтін жұмыс бар

Қадыр Мырза Әли.Жұмыстың жылуы

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау1  
5910Көңіл сұрауды білемін.

Мәтін. Жолбарыс пен түлкі (ертегі)

2.2.6.1 — кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау1  
6011Жемістерде дәруменнің көп екенін білемін. Аурудың себебі

М. Әлімбай. Алма.Қарақат .

Т. Молдағалиев. Өрік.

Ж. Кәрбозин.Өс,өс қиярым!

2.2.9.1 — сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу1  
6112Судың қаупі.

Қабдікәрім Ыдырысов. Қап,қап,қармағым

2.2.1.1 — мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;1  
6213Өрттің қаупі.

Лев Толстой. Өрттен құтқарушы иттер.

2.2.2.1 — мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу1  
6314Не үйрендім?    ЖБ2.2.2.1 — мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу1  
 

6.Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

 
6415Атадан қалған асыл мұра

Мәтін: Аңқау арыстан (ертегі)

2.2.4.1 — мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау1  
6516Ерте,ерте, ертеде

Мәтін: Ұр , тоқпақ(ертегі)

2.2.4.1 — мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

2.2.6.1 — кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

1  
6617Ерке күнім,

Келді тағы кезегі ертегінің

Мәтін:Сақина

2.3.1.1 — мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

1  
6718Ертегілер  әлемінен

Мәтін: Леонардо да Винчи

Құмырсқа мен бидай дәні

2.2.6.1 — кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау1  
6819Ұйықта бөпем , жата ғой

Мәтін: Ыбырай Алтынсарин. Бұл кім?

Әлди,әлди, аппағым!

Мағжан Жұмабаев. Бесік жыры

2.2.4.1 — мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау1  
6920Қош, келдің Наурыз!

Мәтін: Наурыз мерекесі

Наурыздағы тілек

Қабдеш Жұмаділов. Ұзынсары

 

2.3.3.1 — шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

2.2.9.1 — сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу

1  
7021Қошақаны қойдың.

Мәтін : Қой

2.1.5.1 — өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу1  
7122Құлыншағым құлдырап

Мәтін: Торы құлын.

2.2.6.1 — кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.2.9.1 — сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу

1  
7223Бұзауқаным.

Мәтін: Сиыр

2.2.6.1 — кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.2.9.1 — сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу

1  
7324Ботақаным

Мәтін: Түйе ЖБ

2.2.2.1 — мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу1  
7425Қожекеңде қонақта

Мәтін: Қожанасыр мен Алдаркөсе

Үш сом.Қожанасырдың көшуі. Қожанасырдың аттан түсуі ТЖБ

2.2.4.1 — мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

2.2.8.2 -мұғалімнің көмегімен кейіпкердің іс- әрекетіндегі өзгерісті, эпизодтарды немесе негізгі оқиғаларды салыстыру

2.2.6.1 — кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

1  
7526Өтірік өлең құрастырамын.

Мәтін: Өтірік өлең

2.2.4.1 — мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

 

1  
 

ІV  тоқсан

  
  
7627Мақал-мәтел оқып, жұмбақ шешейік, жаңылтпаш жаттайық. Мақал-мәтелдер, жаңылтпаштар, Жұмбақтар2.2.4.1 — мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

 

1  
7728Бірнеше билік айтуға үйренемін

Мәтін үш бидің шешендік сөздері Не үйрендім?

2.2.7.1 — мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу1. 
7829Жерім  жомарт- адамзатты асыраған

Мәтін: Мұзафар Әлімбай. Кім жомарт? Не жомарт?

2.1.5.1 — өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

2.2.9.1 — сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу

1  
      79                                                                                             30Құрметтейік, Жер-Ананы!Мәтін: Ғабит Мүсірепов.Құрметтейік, Жер-Ананы!2.3.3.1 — шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну1 

 

 

 
8031Ағашқа күтім жасаймын

Мәтін. Бердібек Соқпақбаев. Ағаштар неге ашуланды?

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

2.1.3.1 — шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

1  
81

 

32

 

Ағашқа күтім жасаймын

Мәтін. Бердібек Соқпақбаев. Ағаштар неге ашуланды?

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

2.1.3.1 — шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

1  
8233Жыл мезгілдері

Мәтін: Жыл мезгілдері

(ертегі)

2.2.7.1 — мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу

2.2.9.1 — сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу

1 

 

 

 
8334Бір кесегін үзіп ап,

Үйіме әкеп қояр ма ем?

Мәтін. Мұзафар Әлімбаев. Кемпірқосақ

2.2.7.1 — мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу

 

1  
8435Сүп-сүйкімді лағым. Мәтін:

М. Қалдыбаев . Еліктің лағы

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру1  
8536Аңдар да сөйлейді.

Мәтін:

Абдырахман Асылбеков. Түлкі мен Тиін(мысал)

2.2.6.1 — кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау1  
8637Табиғаттың тосын сыйы

Мәтін:Дәулет Қасенов Найзағай

2.2.8.1 -мұғалімнің көмегімен сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтау;1  
8738Табиғатым құстарменен көрікті.

Мәтін: Шона Смаханұлы. Бұлбұл мен Тоқылдақ(мысал)

2.2.8.1 -мұғалімнің көмегімен сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтау;1  
8839Осындай да ғажап бар.

Леонардо да Винчи. Арыстан мен қозы

2.1.3.1 — шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау1  
8940Не   үйрендім?     ЖБ1   
 8.Саяхат 
9041Егістікте болдың ба?

Мәтін: Асқар Тоқмағамбетов. Бидай  мен Қаңбақ

2. .2.7.1 — мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу1  
9142Бақшада. Е. Ерботин .

Мәтін: Даңғой (мысал)

2.2.1.1 — мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;1  
9243Мен теңізшімін.

Мәтін: с. Вангели. Дельфин

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау1  
9344Мен де ғарышкер боламын

Мәтін:Н.Жүсіп. Гиннес кітабына кірген қазақ

2.2.1.1 — мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

 

1  
9445Ғарышқа саяхат.

Мәтін : Ғарышқа ұшқан жануарлар

2.2.1.1 — мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;1  
9546Көлге саяхат.

Мәтін: Шона Смаханұлы. Тәкаппар

2.2.1.2 — шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу1  
9647Көлге саяхат.

Мәтін: Сәкен  Сейфулиин . Көлде

2.2.7.1 — мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу

2.2.8.2 — мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, мультфильм) нұсқасымен салыстыру

1  
9748Тамаша ғой жазғы орман!

Мәтін: Мұхтар Әуезов. Бүлдірген тере барғанда

2.3.1.1 — мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

2.3.3.1 — шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

1  
9849Мұнайлы елім бар

Мәтін: Шәкен Күмісбаев. Жүк кемесі қайда жүзіп барады?

Қайрат Жұмағалиев. Мұнайшы . ЖБ

2.2.1.1 — мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

 

1  
9950ТЖБ2.2.1.2 — шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу21  
10051Тауларым бар тізілген.

Мәтін: Жамбыл Жабаев. Алатау

2.2.1.1 — мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;1  
10152Жазғы саяхатқа дайындаламын.

Ыбырай Алтынсарин . Досыма хат  Неүйрендім? Не үйрендім?

 

2.1.1 — мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.3.1.1 — мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

 

1 

 

 
 

Дүниетану 2 сынып,  Барлығы 34 сағат

р/сБөлімБөлімше/

Сабақтың тақырыптары

Оқыту мақсаттарыСағат саныМерзіміЕскерту 
 1-тоқсан 
1.Өзім туралыМенің отбасым

 

2.1.1.3 Түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ

әдеп нормаларын анықтау

1   
2.Менің ататегім

 

2.1.1.1 отбасылық мұрағат негізінде отбасы мүшелерінің

ауызша портретін жасау

1   
3.Мен және қоғам 2.1.1.2 мысалдар келтіре отырып, өз отбасындағы әдеп нормаларын  түсіндіру1   
4.Сыпайылық

 

2.1.1.4 бақылау мен сұрақ-жауап арқылы тұтыну заттарына деген отбасы қажеттіліктері нің құрылымын, олардың қайдан келетінін білу1   
5.Менің достарым2.1.1.2 мысалдар келтіре отырып, өз отбасындағы

әдеп нормаларын түсіндіру

1   
6. Адам еңбегі

 

2.1.1.1 Отбасылық мұрағат негізінде отбасы мүшелерінің ауызша портретін жасау1   
7.Менің отбасым және достарымМенің құқығым және міндетім БЖБ -12.1.1.2 Мысалдар келтіре отырып, өз отбасындағы әдеп нормаларын

Түсіндіру

1   
8.Отан үшін аянба.

 

2.1.1.3 Түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ

әдеп нормаларын анықта

1   
9. Қазақстан халқы2.3.5.3 Қазақстан халықтары достастығының маңызын түсіндіру1   
2-тоқсан   
   
1Менің мектебімБіздің мектеп2.1.2.1 Мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерін түсіндіру1   
2Мектеп ережелері2.1.2.1 Мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерінтүсіндіру1   
3Қазақстан-Менің Отаным2.3.5.2 бақылаулар негізінде ҚР мемлекеттік

рәміздерінің қолданылу саласын анықтау

1   
4Менің туған өлкемМенің ауылым. Менің қалам.2.1.3.1 Өз зерттеулеріне сүйене отырып, аймағының

көрнекі жерлерін сипаттау және бейнелеу

1   
5Қандай көлік түрлері бар?

ЖБ№2

2.1.4.3көлік түрлерін, олардыңқажеттілігін ажырату

2.1.4.4 қоғамдық көліктегі өзін өзі ұстау ережелерін түсіндіру

1   
6Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері2.3.5.2 бақылаулар негізінде ҚР мемлекеттік

рәміздерінің қолданылу саласын анықтау

1   
7      
3-тоқсан   
1Дені саудың-жаны сауМектептегі өмір2.1.2.1 Мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерін

Түсіндіру

1   
2Дұрыс тамақтана біл

 

2.1.4.1 Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды

тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау

1   
3Қауіпсіздік ережелері

 

2.1.2.1 Мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерін

Түсіндіру

1   
4Дәстүр және ауыз әдебиетіМемлекеттік мейрамдар2.1.6.1 таңдауы бойынша ҚР ұлттық және мемлекеттік

мерекелерінің мәнін түсіндіру

1   
5Өткенімізді білеміз2.1.6.1 таңдауы бойынша ҚР ұлттық және мемлекеттік

мерекелерінің мәнін түсіндіру

1   
6Ежелгі қалалар2.3.1.2 түрлі дереккөздерді зерделеу арқылы көне қалалар

мен ескерткіштерді сипаттау

1   
7Ғұндар қалай өмір сүреді?

БЖБ -3

2.3.1.1 көрнекі материалдар негізінде иемденуші және

өндіруші шаруашылық арасындағы айырмашылықты анықтау

2.3.2.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ғұндардың өмір салтын сипаттау

1   
8Ежелгі адамдардың өндірістік шаруашылыққа өтуі

 

2.3.1.1 көрнекі материалдар негізінде иемденуші және

өндіруші шаруашылық арасындағы айырмашылықты анықтау

1   
  
4-тоқсан   
1Дәстүр және ауыз әдебиеті

 

 

 

Қоршаған орта

Әбу Насыр әл-Фараби 2.3.4.1 Әл-Фарабидің ғылымның дамуына қосқан

үлесі туралы әңгімелеу

1   
2Бабаларымыздың жылқы түлігін қолға үйретуі

 

2.3.1.1 көрнекі материалдар негізінде иемденуші және

өндіруші шаруашылық арасындағы айырмашылықты анықтау

1   
3Жергілікті жерді бағдарлау2.2.1.1. тұсбағдар көмегімен көкжиек бағыттарын анықтау1   
4Адам өміріне ауа райының әсері2.2.2.1 ауа райының адам өмірі мен шаруашылық іс-әрекетіне оң және кері әсерін талдау1   
5Адам өмірінде табиғат жағдайының алатын орны

ЖБ№4

2.2.2.1 ауа райының адам өмірі мен шаруашылық іс-

әрекетіне оң және кері әсерін талдау

1   
6СаяхатӨсімдіктер мен жануарлардың  адам өміріндегі рөлі

 

2.2.2.1 ауа райының адам өмірі мен шаруашылық іс-

әрекетіне оң және кері әсерін талдау

2.2.2.1 ауа райының адам өмірі мен шаруашылық іс-

әрекетіне оң және кері әсерін талдау

1

 

 

 

  
7

 

Қауіпті табиғат құрылыстары

 

 1  
Менің көшем

 

2.2.4.1 туризмнің негізгі түрлерін ажырату

 

1

 

   
  Қазақстанға саяхат2.3.1.2 түрлі дереккөздерді зерделеу арқылы көне қалалар

мен ескерткіштерді сипаттау

1   
  Ежелгі қала-Отырар2.3.1.2 түрлі дереккөздерді зерделеу арқылы көне қалалар

мен ескерткіштерді сипаттау

1   
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаратылыстану  2-сынып , аптасына 1 сағат.Барлығы – 34 сағат

 

№ р/сБөлім Бөлімше

Сабақтың тақырыптары

Оқыту мақсаттарыСағат саныМерзіміЕскерту
1-тоқсан  
1

 

«Өзім туралы» «Менің отбасым және достарым» 

Өсімдік әлемін қалай сақтауға болады?

2.2.1.7- өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіру;

2.2.1.5 — өз өлкесінің өсімдік топтарын сипаттау;

2.1.1.1 — қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және тұлғалық қасиеттерін анықтау;

1  
2Өсімдік бөліктері қандай қызмет атқарады?2.2.1.3 — өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттау;

2.2.1.4 — өсімдік топтарын тіршілік ортасына және қоршаған ортаның

жағдайларына (ылғал) бейімделу жолдары бойынша салыстыру;

1  
3Өсімдікке жыл бойы қалай күтім жасау керек?2.2.1.7 — өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіру1  
4Өсімдік топтары2.2.1.5 — өз өлкесінің өсімдік топтарын сипаттау;1  
5     
6Жануар

лар

Алуан түрлі жануарлар

 

2.2.2.1 — жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер,бауырмен жорғалаушылар, құстар және

сүтқоректілер;

1  
7Жануарлар әлемінің көптүрлілігі2.1.2.2 — бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім,нәтиже);1  
8Жануарлар қалай көбейеді?2.2.2.3 — жануарлардың көбею жолдарын түсіндіру;

2.2.2.4 — жануарлардың саналуандығын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру

1  
9Жануарларды бейімделуі.

БЖБ — 1

2.1.2.3 — бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;

 

1  
10Жануарлардың тіршілік үшін күресі2.2.2.2 — жануарлардың тіршілік ортасына бейімделу жолдарын сипаттау;1  
 2-тоқсан  
1 

 

 

Адам

Қаңқа құпиясы

 

2.2.3.1 — адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау

2.2.3.2 — дұрыс дене сымбатын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру;

1  
2Қозғалыс сыры2.2.3.1 — адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау;

2.2.3.2 — дұрыс дене сымбатын  сақтаудың маңыздылығын түсіндіру;

2.1.2.2 — бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже);

1  
3Денеге қалай күтім жасаймыз?

 

2.2.3.4 — денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның  рөлін анықтау;

2.2.3.5 — тіс күтімінің денсаулық  сақтаудағы маңызын анықтау

2.1.2.4 — бақылау жүргізудің жоспарын құру;

1  
4Жердің ауа қабаты

Ауа толы айна

 

2.3.2.1 — біздің ғаламшарымыз үшін ауаның маңызын түсіндіру;

2.3.2.2 — ауаның кейбір қасиеттерін сипаттау (агрегаттық күйі, түсі, иісі);2.1.2.4 — бақылау жүргізудің жоспарын құру;

1  
5Заттар және олардың қасиеттеріСу. Ол қандай екен?

 Судың түрлі күйі

БЖБ -2

2.3.3.1 — судың физикалық қасиеттерін анықтау (дәмсіз, иіссіз, белгілі бір формасының болмауы, аққыштығы);

2.3.3.3 -судың табиғи көздерін анықтау

2.1.2.7 — эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін кестеге түсіру

1  
 Табиғат ресурстар

Табиғат ресурстарының көздері

 

2.3.4.1 — табиғат ресурстарының қолданысын анықтау;

2.3.4.2 — табиғат ресурстарын шығу тегі бойынша жіктеу

2.1.2.1 — «ақпарат көзі» ұғымын және оның зерттеу жүргізудегі маңызын түсіндіру;

1  
     
    
 
3 тоқсан 
4Жер және ғарышЖер мен күн2.4.1.1 — Жер мен Күн арасындағы байланысты түсіндіру;

2.1.1.1 — қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайлардыжәнезерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау;

1  
5Ай-Жердің табиғи серігі2.4.1.2 — Жердің табиғи серігін анықтау;

2.1.2.2 — бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже);

1  
6Ғаламшарлар қалай орналасқан?2.4.2.1 — Күн жүйесі ғаламшарларының орналасу тәртібін анықтау;

2.1.1.1 — қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайлардыжәнезерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау;

1  
7Алуан түрлі ғаламшарлар

 

2.4.2.2 — Күн жүйесі ғаламшарларын салыстыру;

2.1.2.4 — бақылау жүргізудің жоспарын құру;

1  
8Уақытты қалай өлшейміз?

 

 

2.4.2.2 — Күн жүйесі ғаламшарларын салыстыру;

2.1.2.4 — бақылау жүргізудің жоспарын құру;

1  
9Күш және қозғалысБіз не білдік2.4.2.1Күн жүйесі ғаламшарларының орналасу тәртәбән анықтау1  
10Жылдамдықты қалай өлшейміз?2.5.1.1 — түрлі денелердің әртүрлі жылдамдықпен қозғалуына мысал келтіру;2.5.1.2 — жылдамдықты түсіндіруде сапалық сипаттамаларын қолдану (жылдам, баяу);1  
11 

 

 

 

 

 

Табиғат физикасы

Күшті қалай өлшейміз?

БЖБ

2.5.1.3 — қозғалыс тудыратын күштерді зерттеу;

2.1.2.6 — эксперименттің басты белгілерін анықтау (мақсат, болжам, ресурстар,

1  
12Массаны қалай өлшейміз?2.5.1.4 — массаны анықтауға арналған құралдарды таңдау және пайдалану;

2.1.2.3 — бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;

1  
  4 тоқсан   
1Біз не білдік?2.5.1.1 түрлі денелердің әртүрлі жылдамдықпен қозғалуына мысал келтіру         1  
2Қандай денелер жарық өткізеді?2.5.2.1- кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттеу;

2.1.2.5 — құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау;

1  
3Мөлдір денелер мен материалдар

 

2.5.2.1- кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттеу;

2.1.2.3 — бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;

1  
4Дыбыстар қандай болады?2.5.3.1 — дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу

2.1.1.1 — қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайлардыжәнезерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау;

1  
5Дыбысты қалай қаттырақ шығаруға болады?2.5.3.1 — дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу

2.1.2.2 — бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже);

1  
6Жануарлар қалай дыбыстайды?

БЖБ

2.5.3.1 — дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу

2.1.2.1 — «ақпарат көзі» ұғымын және оның зерттеу жүргізудегі маңызын түсіндіру;

1  
7Температураны қалай өлшейміз?

ТЖБ

2.5.4.1 — түрлі денелердің температурасын өлшеу;

2.1.2.5 — құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау;

2.1.2.3 — бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;

1  
8Магнит не үшін керек?

 

2.5.6.1 — магниттерді қолдану аясын сипаттау;

2.1.2.7 — эксперимент жүргізу және оның нәтижелерінкестеге түсіру

1  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 сынып Дүниетану

СабақОртақ тақырыпСабақ тақырыбы

 

 

 

 

 

 

Оқу мақсаттары.

 

 

 

I — тоқсан

БеттеріСағат саныМерзіміТүзетулер
ОЖ
11 

Жанды табиғат

Жер бетіндегі климат неге тәуелді?

 

3.2.2.1 жер климатының негізгі түрлерінің сипаттамаларын анықтайды;

3.2.3.1 адамдардың табиғи жағдайларға байланысты (жер бедері, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары) орналасуын талдау.

671  
22Ауа райы адамдарға қалай әсер етеді?3.2.2.1 жер климатының негізгі түрлерінің сипаттамаларын анықтайды;

3.2.3.1 адамдардың табиғи жағдайларға байланысты (жер бедері, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары) орналасуын талдау.

891  
33Менің табиғи ортадағы қауіпсіздігім.

БЖБ №1

3.1.4.3.Түрлі дереккөздер негізінде табиғи ортадағы қауіп-қатерлерді анықтау жәнебағалау.

3.1.4.4 Табиғи ортадағы өзінің қауіпсіздігінжоспарлау.

10111  
41 

Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

Адамдар не үшін еңбек етеді?3.3.5.2 тұлғаның, отбасының, қоғам мен мемлекеттің дамуындағы еңбектің рөлін түсіндіру14151  
52Отбасы шығыстары қалай жоспарланады?3.1.1.4           өз шығыстарын жоспарлау жәненегіздеу;

3.1.1.5. өз шығыстарын оңтайландыру жолдарынұсыну.

16171  
63Адам досымен мықты.3.1.2.3           қоғамда өзін-өзі ұстау әдеп нормаларынтүсіндіру;

3.1.2.4. өз тәжірибесінен мысал келтіре отырып, адамдар арасындағы достықтың маңыздылығындәлелдеу.

18191  
74Біз – әрқашан біргеміз!3.1.2.1 сыныптың өзін-өзі басқару ережелерін түсіндіру және өз нұсқасынұсыну;

3.1.2.2. түрлі көзқарастар жағдайында сыныпта ұжымдық шешімді қабылдау жолдарынтүсіндіру.

20211  
85Біздің -Ата Заңымыз.   Конституция.3.1.5.1 Қазақстан Республикасы Конституциясының маңызын түсіндіру.22231  
II — тоқсан 
91 

 

Уақыт

Мен, сен, ол, олар – барлығымыз бір отбасымыз  3.1.1.1 отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіру.26271  
102Менің ататегім қайдан бастау алады?3.1.1.1           отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастардытүсіндіру;

3.1.1.2. әулет шежіресінқұрастыру.

28291  
113Спорт – денсаулық кепілі!3.1.4.2 спорт түрлерін топтастыру, спорттың қандай да бір түрімен айналысу үшін қажетті негізгі және

өзінің бойындағы қабілеттерін анықтау.

30311  
124Көшпелілер мен отырықшылардың өмір салты.

БЖБ

3.3.1.1 көшпелі және отырықшы өмір салтының ерекшеліктерін түсіндіру32331  
135 

                           Сәулет өнері

Елді мекендер қандай болады?3.1.3.1 елдімекендерді түрлі белгілері бойынша (типі, көлемі, қызметі) ажырату.36371  
146Мен жергілікті жердің планын жасаймын.

 

3.2.1.2 масштаб пен шартты белгілерді пайдалана отырып, жергілікті жердің планын құру.40411  
   

 

 

 

    
         
 

III — тоқсан

171 

Өнер

Менің отбасымның рухани құндылықтары3.1.1.3 өз отбасының құндылықтарын анықтау.46471  
182Менің қауіпсіздігім.3.1.4.1 тұрмыстық құралдарды пайдалану ережелерін графикалық түрде көрсету.48491  
193Менің елімнің «нышандары».3.3.5.1 Қазақстанның ресми емес нышандарының маңызын түсіндіру («Алтын адам», «Бәйтерек»

монументі, «Мәңгілік ел» қақпасы).

50

 

511  
204Түркілер және олардың өмір сүру салты.3.3.2.1 түрлі материалдарды зерделеу арқылы түркілердің өмір сүру салтын анықтау.52531  
215Тарихи және мәдени ескерткіштерді қорғаудың маңызы не? 3.3.1.2 тарих пен мәдениет ескерткіштерін сақтау маңыздылығын түсіндіру.54551  
226 

Атақты тұлғалар

Менің бабаларым – қыпшақтар.3.3.2.1 түрлі материалдарды зерделеу арқылы түркілердің өмір салтын анықтау.58591  
237Қазақ хандығы қалай құрылды?3.3.3.1 Қазақ хандығының құрылу себептерін түсіндіру.60611  
248Қазақ жерінің даңқты хандары БЖБ3.3.4.1 тарихи мысалдар негізінде хандар, батырлар мен билердің рөлін түсіндіру62631  
259Батырлар – Отанымыздың қорғаны. Билер – Ұлы Даланың даналары. 3.3.4.1 тарихи мысалдар негізінде хандар, батырлар мен билердің рөлін түсіндіру64651  
2610Азаттық үшін күрескендер.

 

3.3.4.2 тарихи мысалдар негізінде қазақ халқының азаттығы үшін күрескен тұлғалардың рөлін

шығармашылық түрде көрсету.

66671  
 

 

IV — тоқсан

271 

Су – тіршілік көзі

Адамдардың алғашқы қоныстары қашан және қалай пайда болды?3.2.3.1 адамдардың табиғи жағдайларға байланысты орналасуын талдау (рельеф, климат, өсімдіктер мен

жануарлар әлемі, су нысандары).

70711  
282Туристің қайда саяхаттағаны дұрыс?3.2.4.1 Қазақстанның барынша тартымды туристік нысандардың рейтингісін жасау.72731  
293Табиғат және менің қауіпсіздігім.3.2.3.2 геологиялық және табиғи-климаттық апаттар туындаған жағдайдағы өзін-өзі ұстау ережелерін

құрастыру.

74751  
304Табиғи ортада қандай қауіп-қатерлер бар?

БЖБ

3.1.4.3. түрлі дереккөздер негізінде табиғи ортадағы қауіп-қатерлерді анықтау және бағалау.76771  
315Демалыс мәдениеті. Мейрамдар.Отбасының берекесі бәрінен де қымбат3.1.1.3 Өз отбасыңның құндылықтарын анықтау.80811  
326Мен және қоғам.3.1.2.3 қоғамда өзін-өзі ұстау әдеп нормаларын түсіндіру.82831  
337Қазақстан халықтарының мейрамдары.

 

3.1.6.1 зерттеулер негізінде Қазақстан халықтарының ұлттық мерекелерін шығармашылық түрде ұсыну.84851  
348Өз шығыстарыңды қалай жоспарлаған жөн?

 

3.1.1.4.   өз шығыстарынжоспарлау.

3.1.1.5. өз шығыстарын оңтайландыру жолдарынұсыну.

86

 

871  
         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Оставьте комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *