Біздің өміріміздегі дизайн

            Б.Каратаеи атында ЖОББ  мектебі_________

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

         Біздің өміріміздегі дизайн

         (сабақтың тақырыбы)

Бөлім: Дизайн теориясы
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) Кожамуратова Карылгаш Курмангабуловна
Күні:  
Сынып: 10 Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы Біздің өміріміздегі дизайн
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
10.2.1.1 “Дизайн”, “қолдану” ұғымдарды түсіндіру
10.2.1.2 Tүрлер бойынша көрнекі дизайнды жіктеу
Сабақтың мақсаты “Дизайн”, “қолдану” ұғымдарын түсіну

Түрлер бойынша көрнекі дизайнды жіктеу

Бағалау критерий “Дизайн”, “қолдану” ұғымдарын ажыратады

Түрлер бойынша көрнекі дизайнды жіктейді

ЕББҚЕ Жеңіл ақыл –ой кемістігі
Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну,қолдану

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезені/ уақыт Педагогтың әрекеті Оқушының әрекеті ЕББҚ әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы 1.Оқушылармен амандасу.

2.Үй тапсырмасын тексеру.

(“Аквариум”әдісі арқылы)

3.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстыру.

(«Ассосация» әдісі арқылы.)

Дизайн сөзіне ассосация құру

.

 

1.Мұғаліммен амандасады.

2Оқушылар екі топқа бөлініп,екі шеңбер ге тұрып,өзара қарама қарсы тұрып,үй  тапсырмасын  бір-біріне айтады.

3.Дизайн сөзіне ассосация жасайды.

Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

 

 

 

 

 

 

 

 

“Бас бармақ” әдісімен  бірін- бірі бағалау

 

 

 

 

 

 
Сабақтың ортасы Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Интербелсенді тақтадан сабақты түсіндіру видеосын көрсетеді .

Дизайн тақырыбындағы

Таныстырылым көрсету

 

 

Оқушыларға  тапсырма береді.

 

Тапсырма 1

 

Анықтамаларды сәйкестендіру

 

Жеке жұмыс

А,Б,С-анықтамалар оқулықтан тауып,

сәйкестендіріп жазады

 

 

1Дизайн А
2Инфографика Б
3Графикалық дизайн С

 

Анықтамалар тақтада жазылып тұрады және оқулықтан тауып сәйкестендіріп жазады.

 

Дескриптор:

-Анықтаманы сәйкестендіре алады;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырма 2

Компьютермен жұмыс

 

Төмендегі әрекеттерді орындаңдар:

 

Бөлменің дизайнын құру

1. Графикалық редакторды іске қосың дар.

2. Редактордың Фигуралар бөлімін  пайдаланып, өз бөлмелеріңнің дизай- нын сызыңдар.

3. Осы заттарды бөлмелеріңе талғамға сай орналастырыңдар.

4. Түстер үйлесмі арқылы жиһаз, еден, кілемді бояңдар.

 

Дескриптор:

-Графикалық редакторды іске қосып,өз бөлмесінің дизайнын жасайды;

-Критерийге сай орналастыра алады;

-Түстер үйлесімі арқылы бояйды;

 

Тапсырма 3

 

Тақтадағы «Дизайн» сөзіне ассосацияны толықтыру

Бүгінгі алған білімдері бойынша жауап береді.Толықтырады.

Жауаптары тақтаға жазылады.

Мұғалімді тыңдайды

 

 

Видеоны көреді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анықтама-ларды дәптерге сәйкестендіріп жазады

3-анықтама

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсыр-маны орындайды

4-тапсырма орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жауап береді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анықтама-ларды дәптерге сәйкестендіріп жазады

1-анықтама

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырманы орындайды

 

2-тапсырма орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жауап береді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мадақтау

Жарайсың!

Тамаша!

Керемет!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мадақтау

10 баллдық жүйемен

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мадақтау

Интербел-сенді тақта

https://www.youtube.com/watch?v=qOiRxCzCrvM

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

58-бет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық.

Компьютер

Сабақтың соңы 1.Компьютерден  5 сүрақтан тұратын тест орындайды.

1. Дизайн біздің өмірімізде қандай орын алады?

2. Көрнекі дизайн деген не?

3. Көрнекі дизайнның қандай түрлерін білесіңдер?

4. Көркем безендіру қағидаларын қолдану қандай жағдай-

ларда жүзеге асырылады?

5. Дизайн элементтері қалай құрылады?

2.Кері байланыс:

    «Бағдар-шам»

әдісімен

Компьютер

Quizizz

Бағдарлама-сында

 

Үй тапсырмасы §11 оқу,65 бет 3,4 тапсырманы орындау      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *