Қисық бетімен жұмыс 5 – сынып
Бөлім: | 5.2A Компьютерлік графика
|
|
Педагогтің
аты-жөні |
Дуюсенгалиева Баянсулу Сериккалиевна
|
|
Күні: | 14.12.2022 ж. | |
Сынып: 5А | Қатысушылар саны: 9
|
Қатыспағандар саны: 0 |
Сабақтың тақырыбы | Қисық бетімен жұмыс. | |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары | 5.2.2.3 векторлық суреттер жасау және өңдеу; | |
Сабақтың мақсаты | Векторлық суреттерді жасайды және өңдейді
Қисық беттерімен жұмыс жасай алады. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||
Сабақтың басы. 7 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгендеу.
Үй тапсырмасын тексеру. «Картоп таяқшалары» (картофель фри) әдісі арқылы. Сыныпта барлығы – 9 оқушы. Әрқайсысына 1 сұрақтан қойылады. Өздері картоп таяқшаларын таңдап алады, сол таяқшада жазылған сұрақтарды оқып, жауап береді. 1. Ақпарат дегеніміз не? (сақтау, өңдеу, жеткізу жəне пайдалану нысаны болып табылатын қоршаған ортада болып жатқан мəліметтер мен өзгерістер) 2. Біз ақпаратты қалай қабылдаймыз? (көру, иіскеу, дәм сезу, иіс сезу, сипап сезу) 3. Ақпараттың берілу тәсілі бойынша түрлерін ата? (сан, мәтін, графика, дыбыс, видео) 4. Графика гректің қандай сөзінен шыққан? (грапо – «жазамын», «сызамын», «суретін саламын» деген мағынаны білдіреді) 5. Графиканың қандай түрлерін білесіңдер? (Екіөлшемді: растрлық, векторлық, фракталдық және үшөлшемді) 6. Растрлық графиканың ең көп қолданылатын программаларының бірі? (Paint) 7. Paint бағдарламасын қалай іске қосамыз? (Пуск-Все программы – Стандартные – Paint) 8. Векторлық графиканы құруға және өңдеуге мүмкіндік беретін программа (Inkscape) 9. Салған суреттерімізді қалай сақтаймыз? (Файл-Сақтау) |
Мұғаліммен амандасады.
Бір-бірден «Картоп таяқшаларын» таңдап, сол таяқшада жазылған сұрақтарды оқып жауап береді.
|
«Жұлдызша» түріндегі жетондар арқылы бағаланады. Максималды балл-2
Сұраққа толық жауап берсе – 2 балл, жауабын біліп тұрып, ойын дұрыс жеткізе алмаса – 1 балл, мүлдем жауап бере алмаса – 0 балл |
Картоп таяқшалары |
||
Сабақтың
ортасы
15 мин
5 мин
5 мин
2 мин
3 мин
|
Жаңа білім
Пернетақтадағы әріптерді таңдау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады. )bcs0 ,tn3vty ;9vsc Қисық бетімен жұмыс. Бейнеролик арқылы жаңа сабақты түсіндіру. 1-тапсырма. Сәйкестендіру тапсырмалары. LearningApps қосымшасында.
2 – тапсырма. Жұптық тапсырма 5 балл
Сергіту сәті. «Тик-ток» әдісі. Комментарийға әр оқушы бір сұрақтан жазады, келесі оқушыға жолдайды, соның жауабын жазу керек және тиктоктағы трендте жүрген биді билеп сұрақты келесі оқушыға жолдайды. 3 – тапсырма. Дискідегі тапсырмаларды орындау. Сабақты бекіту. Спиро Кез келген бағытта түзу сызық салу BSpline қисығын салу.
Кері байланыс. Wordwall қосымшасында «Кездейсоқ дөңгелек» әдісі арқылы Әр оқушыға бір-бірден қойылады. |
Пернетақтадағы ағылшынша берілген нұсқадағы әріптерді қазақша нұсқасына аудару арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.
Бейнеролик көре отырып, керекті жерлерін дәптерге жазып отырады. Qr code арқылы LearningApps қосымшасындағы тапсырманы орындайды.
Жұптасу арқылы Inkscape графикалық редакторын іске қосып, суретті салады. Дескриптор: – Inkscape графикалық редакторын іске қосады; – Безье қисығын қолдана алады; – Суреттің көшірмесін жасай алады; – Суретті әр бағытқа бұра алады; – Түстер палитрасымен жапырақтарды бояйды.
Әр оқушы бүгінгі сабақ бойынша бір сұрақтан ойлап отырады, берілген тиктоктағы комментарий әдісіне жазады және трендте жүрген бір биді билеп, келесі оқушыға жолдайды.
Дискідегі тапсырмаларды орындайды.
Суреттерді салыстырады. Олардың қандай құралдардың көмегімен салынғанын түсіндіреді. «Кездейсоқ дөңгелек» әдісі бойынша өзіне түскен кері байланыс сұрағын оқып, жауап береді. |
Максималды – 1 балл
Максималды 5 балл
Қол шапалақтау арқылы бір-бірін қошеметтейді.
Максималды балл-2 балл |
Пернетақтаны қолданады
Learning.apps қосымшасында сәйкестендіру тестін орындайды.
Оқулықпен жұмыс
«Тик-ток» әдісі
Дискідегі тапсырмалар
Wordwall қосымшасы «Кездейсоқ дөңгелек» әдісі |
||
Сабақтың соңы
1 мин |
Үй тапсырмасы 63-бет. Дәптерге орындайық тапсырмасы. |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718