Қазақстанның ірі физикалық-географиялық аудандары Қазақтың табиғи хоронимдері (физикалық-географиялық аудандардың атауы)

Бөлім  
Педагогтың аты-жөні С.Мырзахметова
Күні : 25.01
Сынып 9 Қатысушылар саны Қатыспағандар саны
Сабақтың  тақырыбы Қазақстанның ірі физикалық-географиялық аудандары  Қазақтың табиғи хоронимдері (физикалық-географиялық аудандардың атауы)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 9.3.5.1 Қазақстанның ірі табиғи кешендерін жоспар бойынша сипаттайды

9.3.5.2 қазақстанның табиғи хоронимдерін жіктеп, мағынасын түсіндіріп, транслитерациясын үш тілде ұсынады

Сабақтың  мақсаты Қазақстанның физикалық- геграфиялық экономикалық ауданының ірі табиғи ауданға бөлінетінін,адам табиғат ландшафтарды игергенін және өзгерткені  туралы түсіндіру.
Бағалау критерииі еліміздің пайдалы қазбалары, соның ішінде жанатын пайдалы қазбалар олардың таралу заңдылықтары жөніндегі түсініктері кеңейеді.

 Оқыту үрдісінде оқушылардың әрқайсысына жеке тұлға ретінде қарап, өздеріне деген сенімдері, оқушының білімге  ынтасы артады.

Топтық жұмысқа қалыптасады, өз ойларын еркін жеткізеді, мақсатқа жетуге  топ болып ұмтылады, бірін-бірі бағалайды, шығармашылыққа ұмтылады, пәнге деген қызығушылықтары артады.

Сабақтың кезеңі/ уақыты Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар  
Басы : Кіріспе сөз

  1. Биік таулы өлкеге қандай таулар жататынын сұрау және оны картадан таптыру
  2. Алтай тау жоталарын картадан таптыру оның биік шыңы қалай аталады биіктігі    Мұзтау 4506м

қанша?

  1. Сауыр мен Тарбағатайдың ұқсастығы мен айырмашылығын сұрау
  2. Жоңғар немесе Жетісу Алатауы  таулы өлкесі жайлы түсініктерін сұрау
  3. Солтүстік, Батыс Тянь-Шань тауларын картадан табу.

Өткенді қайталау:  «крестик-нөлдік-үшбұрыш» ойыны» бойынша жұмыс.

«Х» (крестиктер), «О» (нөлдіктер), «Δ» (үшбұрыштар) ойыны арқылы. Әр топ өзінің белгісіндегі сұрақтарды таңдай отырып жауап береді. Дұрыс жауап берсе, өз белгілерін қояды. Ал жауап бере алмаса, басқа топ жауап беріп өз белгілерін қоюға болады. Қай топтың белгісі көп жиналса және көп ұпай жинаса сол топ жеңіске жетеді.

Крестиктер «Х» Нөлдіктер «О» Үшбұрыштар «Δ»
10 10 10
20 20 20
30 30 30
Оқушы  өз жұбын табады

Әдіс арқылы   қайталау

Сұрақ жауап  орындайды

Қол шапалақ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

дидактикалық материалдар.

 

 

 

Интерактивті тақ

 
Ортасы . «Мағынаны тану» кезеңі

“ЖИГСО” әдісімен әрбір топқа мәтіндер үлестіріледі, топ басшылары өз тобына түсіндіріп болғаннан кейін келесі топқа түсіндіреді.

1-топқа: :  Шығыс Еуропа жазығы ,Тұран,Орал,Сарыарқа

 Дескриптор:                               
1. Әр топ өзіне берілген географиялық ауданның алып жатқан аймағын кескін картаға түсіреді, жер бедерін, геологиясын, климатын сипаттайды.

2.Ауданда кездесетін экологиялық проблемаларды анықтайды, оларды шешу жолдарын ұсынады.

 

2-топқа. Батыс –Сібір жазығы ,Оңтүстік Сібір  таулары,Орталық Азия таулары

Соңында әрбір топ өз тақырыбын топта талқылап алып, топтан 1 оқушы қорғап шығады.

«Ой шақыру» стратегиясы .

Деңгейлік тапсырма.

І топ: Сіздің ойыңыз….

Не себепті жер бедері климаттық жағдайларға әсерін тигізеді

ІІ топ: Анықтаңыз… Ауданның геологиялық құрылымын анықта

Қандай қорытынды жасар едіңіз..

ІІІ топ: Табыңыз

Қазақстанның ірі табиғи аудандарын топтастырып табыңыздар.

 

 

 

 Дескриптор:             

1.Шығыс Еуропа жазығы мен Батыс Сібір жазығының жер бедерін салыстырып, ерекшеліктерін анықтайды.

2.Алтай-Саян тауы мен Сарыарқаның (Қазақтың ұсақ шоқысы) жер бедерін салыстырып,ерекшеліктерін анықтайды.

 

Ой толғаныс. «Бұл мәлімет шындық па, жалған ба?» стратегиясы

1-топ.

1.Еліміз жер қойнауында Менделеев кестесіндегі 120 элементтен астамы өндіріледі.

2. Мұнай елімізде бірінші рет Маңғыстаудағы Жетібай ұңғымасынан алынды.

3. Екібастұз көмір алабы ашық әдіспен өндірілетін болғандықтан, еліміздегі ең арзаны болып табылады.

2-топ

1. Мұнайдың мол қоры Атырау, Маңғыстау, Қызылорда, Ақтөбе, Батыс Қазақстан аймақтарында шоғырланған.

2. Алтын қорынан Қазақстан дүние жүзінде 3-орын алады.

3. Қарағанды көмірі кокстелетіндіктен сапасы өте жоғары.

 

 

 

 

Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі  бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»

 

 

 

Бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

Сабақтың соңы

 

 

 

 

Білімді бекіту:

  «Серпілген сауал» әдісі бойынша оқушылар бір-біріне доп лақтыра отырып сұрақтар қояды.

Кері байланыс:

Оқушыларға рефлексия парағын ұсынамын.Сабақ  барысында алған білімдері туралы кері байланыс жазады.

 

 

 

 «3.2.1.»

3 факт

2 көзқарас

1 тұжырым

 

 

Үй тапсырмасы: 3-5-6 тапсырмалар .

 

.

 

 

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.

   

 

Рефлексия парағы

 

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *