Қысқаша көбейту формулалары | Мектеп: Б.Қаратаев атындағы ЖОББМ | ||||
Педагогтің аты – жөні | Отарғалиева Іңкәр | ||||
Күні | 25.01.2023ж. | ||||
Сынып: | Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: | ||||
Сабақтың тақырыбы
| Қысқаша көбейту формулалары | ||||
Оқу мақсаты | 7.2.1.11 қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану; | ||||
Сабақтың мақсаты | Қысқаша көбейту формулаларын есептерді шығаруда қолдана алады, формуланы қолдана отырып өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады
| ||||
Сабақтың барысы | |||||
Сабақтың кезеңі | Педагогтың әрекеті
| Оқушының әрекеті
| Бағалау | Ресурстар
| |
Сабақтың басы 7 мин | Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу Топқа бөлу QR код арқылы (Quadratic, cubic, lineаr)
Үй тапсырмасын сұрау. «Смарт фотоаппарат» арқылы оқушылар сұрақтарға жауап береді.
| Зейіндерін сабаққа аударады, жауап береді. | Мадақтау, толықтыру
| Оқулық, видео, слайдтар | |
Сабақтың ортасы 12 мин | Сабақтың тақырыбын, мақсатын таныстыру Бағалау парағымен таныстыру
Топтық жұмыс (деңгейлік тапсырма) 1-топ А деңгейі 1)
Дескриптор: —қысқаша көбейту формулаларын қолданады; (1 балл) В деңгейі 2)
Дескриптор: —қысқаша көбейту формулаларын қолданады; (1 балл)
С деңгейі 3)
Дескриптор: — қысқаша көбейту формулаларын қолданады; — түрлендіруді орындайды; — тепе-теңдікті дәлелдейді. (3 балл) 2-топ А деңгейі В деңгейі
С деңгейі
3-топ А деңгейі
В деңгейі
С деңгейі
|
|
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау,
|
Электронды оқулық, презентация, жұмыс дәптері
| |
8 мин | Сәйкестендіру Wordwoll программасы арқылы сәйкестендіру тапсырмасын орындайды Дескриптор: Қысқаша көбейту формуласының түрлерін айыра алады. | Оқушылар қысқаша көбейту түрлерін ажыратып, сәйкестендіреді. | Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау | Қысқаша көбейту формуалары — Учебный ресурс (wordwall.net) | |
10 мин | Жеке тапсырма
Wordwoll программасы арқылы тест тапсырмасын орындайды Дескриптор: Қысқаша көбейту формуласының түрлерін айыра алады. Формулаға қойып есептеп шығады. (5 балл) | Жеке тапсырманы орындайды.
| Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау,
| https://wordwall.net/play/51735/507/604
| |
Сабақтың соңы 7 мин | Кері байланыс Қорытындылау (Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша деңгейлеріне байланысты теңізге смайликтер жапсырады.) Ұлы даланың жеті қыры (Пәнаралық байланыс) Үй тапсырмасы
| Оқушылар теңізге смайлик жапсырады. Барлығын түсінген оқушы теңізге орташа теңізбен жаңалау ортасына, түсінбеген оқушы жағалауға стикер жапсырады. | Тиімді кері байланыс орнату | ||
/Салеметсізбе дайын қмж бөлісесізба