Негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктер формулалары

Беітемін:

Бөлім: Тригонометрия
Педагогтің аты-жөні: Орынбасар Айнара
Күні: 25.01.2023 ж.
Сыныбы: 9 “a” Қатысушылар саны:                   Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: Негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктер
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Сабақтың мақсаты: Деңгейлеп оқыту арқылы оқушылардың есептерді шығарудағы   логикалық ойлау қабілеттерін, есте сақтау және зейін қою қабілеттерін дамыту. Деңгейлік тапсырмаларды орындау арқылы өзіндік ізденістерін қалыптастыру.

– өткен тақырыппен жаңа тақырыпты бір бірімен байланыстыра алады;

–  негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктер формулаларын біліеді

– есеп шығару барысында формулаларды қолданады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты Педагогтің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

 

Үй тапсырмасын сұрау.

«Пицца» әдісі арқылы үй тапсырмасы тексеріледі

Дескриптор:

-сұраққа дұрыс жауап береді

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар пицца бөліктерін алу арқылы , бонбонеркида салынған сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

Ынталандыру смайликтері.

Жалып балл: 1

-сұраққа дұрыс жауап береді\ 1 балл

Оқулық, жұмыс дәптері.

Пицца бөліктерінен тұратын бонбонерки.

ДК экраны

 

 

Сабақтың ортасы

31 мин.

 (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты  байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау  жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Жаңа сабақ түсіндіріледі.

 

 

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау  жасайды.

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

 Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп,  талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен  ынталандыру. Слайд

Оқулық

  1.Тапсырма Топтық жұмыс. (Оқулықта берілген 633 есепті шығару.

1 топ

2 топ

Дескриптор:

– негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктер формуласын қолданады;

– өрнекті ықшамдайды;

– жауабын табады.

Оқушылар топ болып жұмыс жасайды. Бірігіп есеп шығарады. Топ басшысы бағалау парағына бағалап отырады.

Топта есепті талқылайды..

 

 

Жалпы балл: 3 балл

Әр дұрыс шығарылған есепке 1 балл беріледі

ДК экраны

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

  2- тапсырма. Жеке жұмыс.

“ QUIZIZZ” бағдарламасы арқылы негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктер формулаларын анықтау.

Дескриптор:                   

–  Негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктер формуласын анықтайды;

–  Жауабын дұрыс белгілейді.

Оқушылар бағдарламаға қосылып тапсырма орындау үшін оқушылардың жеке чатна сілтеме жіберіледі. Сілтеме арқылы тапсырманы орындайды. Жалпы балл:   4 балл

Әр дұрыс жауапқа бір балл беріліп отырады.

Белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен  ынталандыру.

ДК экраны.

Слайд.

“ QUIZIZZ” бағдарламасы

  3- тапсырма.  Жұптық тапсырма)

 

№636 есеп.

 

Дескриптор:

 

-Негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктер формуласын қолданаднып, өрнекті ықшамадайды;

 

-берілген бұрыштағы мәнің табады;

Оқулықта берілген есепті жұптасып орындайды. Есепті шығару барысында бірін бірі бағалайды.

 

Белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен  ынталандыру.

Жалпы балл:   2 балл

– Негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктер формуласын қолданаднып, өрнекті ықшамадайды; 1 балл

 

-берілген бұрыштағы мәнің табады; 1 балл

Слайд

Оқулық

ДК экраны

Сабақтың соңы

 

Рефлексия

7 мин.

Бағалау

 

«МЕН – ……..»  әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушыларға лампа стикерін ұсынады.

 

 

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін,  сыныптағы бір заттын атауымен өз ойын лампа стикерне жазу арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

 

 

Мұғалім оқушыларды  бағалау парақтары арқылы қорытынды баға қойады.

«Өте жақсы», «Жақсы», «Талпыну» төс белгілерін табыстайды.

 

Төс белгілер

ДК экраны стикер

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? Бағалау.  Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
     

 

 

 

 

 

 

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

1 комментарий

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *