Білім беру ұйымының атауы | «Ақтоғай жалпы орта білім беретін мектебі» КММ | |||||
Пәні: | Дүниежүзі тарихы | |||||
Бөлім: | 4-бөлім. Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Азия елдері | |||||
Педагогтің аты-жөні: | Кесикбаева Гульзипа Макажанова | |||||
Күні: | ||||||
Сынып: 8 | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар саны: | ||||
Сабақтың тақырыбы: | Махатама Гандидің идеялары Үндістандағы ұлттық сананың өсуіне қалай әсер етті? | |||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: | 8.2.1.1 тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін салыстыру арқылы мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттау | |||||
Сабақтың мақсаты | Үндістанның тәуелсіздік үшін күресі кезіндегі мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттау Кескін картада Пәкістан мен Үндістанның шекарасын белгілейді. М.К.Ганди мен М.Джиннаның көзқарастарын салыстыра алады. | |||||
Сабақтың барысы | ||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
| Миға шабуыл · Бейнеден не көріп тұрсыз? · -Үндістандағы саяси жағдайды қалай суреттейсіз? · М.К.Ганди мен М.Джиннаның Үндістан тәуелсіздігі үшін · Атқарған қызметтері туралы не айтасыз? | Оқушылар бейне көрініс бойынша өз ойралыр айтады | мадақтау | |||
Жаңа білім
| Мәтінмен жұмыс Мәтіннен Үндістанның тәуелсіздік үшін күресі кезіндегі мемлекет пен діннің өзара қатынасын табу. Мәтінен ұлт-азаттық күрес барысындағы негізгі тұлғалар жайында ақпарат жинау. 1- тапсырма: М.К. Ганди мен М.Джиннаның тәуелсіздікке деген көзқарасын салыстыру. 2 айырмашылығын 1 ұқсастығын табады. Әдіс: «Венн диаграммасы»
М.К.Ганди М.Джинна М.М 1. 1. 2. 1. 2. ЕББ оқушыға суреттер/иллюстрациялар ұсынылады; Тәуелсіздікке қол жеткізу көзқарастарын салыстырады. Оқушыларға өздерінің жұмысының нәтижесін топта талқылауын сұраңыз. А. Сухаревтің «Әлем Махатма Гандидің зорлық- зомбылығынсыз» атты мақала мәтіні негізінде құрастырылған жоспарларға сүйене отырып, «Үндістандағы ұлттық сана-сезімнің өсуіне не себеп болды?» деген тақырыпта тұжырым-картасын құрастыру қажет. ЕБҚ тапсырма орындауда оқушыға жұпты таңдауда қолдау көрсетіледі | Мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды Дескриптор: Мәтін бойынша негізгі ойды түйіндейді, фактілер келтіреді
ВЕНН диаграммасын толтырады
Дескрипторлар: -Оқушылар елдегі саяси жағдайды және отарлық езгінің ерекшеліктерін түсіндіреді; -Оқушылар ҮҰК маңыздылығын түсіндіреді; -Оқушылар сантьяграхтың негізгі идеяларын анықтайды; | ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
| Ақпараттық мәтін
ВЕНН диаграммасы
Таратпа материалдар
Ақпаратыққы деректер
Үлестрірмелі қағаздар | ||
Бекіту
| Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Кескін қартамен жұмыс. Үндістан мен Пәкістанның шекарасын сызып көрсетеді. | Сабақтың тақырыбын қорытындылау | «Ең үздік жауап» | Ақпараттық карточка
| ||
Кері байланыс | Кері байланыс. · Мен нені үйрендім? · Маған не қиын болды? · Не күрделі болды? · Мен енді нені үйренгім келеді?
| Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
| Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды | А4, конспект
|