Сағаттың көмегімен уақытты анықтау

Оқу ісінің меңгерушісі_______________Байболова.С.С

 

Білім беру ұйымының атауы М.Бегалиева атындағы жалпы орта білім беретін мектебі
Пәні: Математика
Бөлім: Шамалар және олардың өлшем бірліктері
Мұғалімніңаты-жөні Серікбаева Забира
Күні: 05.12.2022ж
Сынып:2 «Б» Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтыңтақырыбы Сағаттың көмегімен уақытты анықтау
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 2.1.3.5 Циферблат бойынша уақытты анықтау: сағат және минут
Сабақтыңмақсаты Сағат циферблатының көмегімен уақытты анықтап үйренеді.

Сабақтыңбарысы

Сабақтыңкезеңі/ уақыт Педагогтіңәрекеті Оқушыныңәрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы

2 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру   ширату жаттығулары арқылы жүреді. «Үш шапалақ әдісі»

 

«Мюссенберг»  әдісі арқылы 3топқа бөлінеді.

Берілген әріптер арасынан мағыналы  сөздерді табады.

РПАУОСАҒАТЧЫЩЫВШУЩ

АПИСРВУАҚЫТИАЕЕКУЫГО

БЛОРНАПСАЫМИНУТВОЫУ

Ширату жаттығуларын жасайды.

 

Сөздерді табу арқылы топқа бөлінеді

Мадақтау слайд
Сабақтың ортасы

13 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сегіту сәті

 

 

2 мин

 

 

20 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(ҰЖ) 1- тапсырма «Серпілген сұрақтар»   әдісі арқылы  жүзеге асады.

Балаларғаберілген суреттерге анықтама беріледі. Сол сурет топтың аты болады. Сағат, уақыт, минут.

 

Ендеше мына бейнероликке көңіл аударайық.

Оқушыларға «Сағаттың шығу тарихы» атты фильмді көрсету. Көрген соң талқылау:

  • Уақыт деген не?
  • Уақытты қалай анықтаймыз?
  • Сендер қалай ойлайсыңдар, сағатсыз уақытты анықтауға бола ма? Қалай?

-Ал бүгінгі сабағымыз не туралы болатынын аңғара алдыңдар ма?

Оқушылар бүгінгі танысатын сабағымыздың тақырыбы мен мақсатымен танысады.

ӨЖ 2-тапсырма «Жалған немесе ақиқат» ойыны

Сурет бойынша тура пікірді тап.

·       Сағат оннан 20минут өтті немесе

9сағ 40мин.

·       Сағат 8сағ 10мин немесе сегізге

10минут бар.

·        Сағат 9сағ 40мин немесе 20минут бар.

 

ТЖ 3-тапсырма «Зерттеу және зерделеу» әдісі

3топқа сағаттар беріледі және уақыт жазылған қағаздар. Әр топ өздері таңдаған уақытты сағаттан көрсетіп, дұрыс айтуы тиіс.

 

«Сенсорлы қол» биі

 

4-тапсырма ТЖ

Саралау тәсілі: «Тапсырма» әдісі арқылы жүзеге асады. Постер арқылы жазады.

1-топ

– Дүйсенбі күнгі сабақ кестесінің уақыттарын жазады.

2-топ

Электронды сағаттан көрсетілген уақытты және  мезгілді анықтайды.

3-топ

Күнтізбені пайданаланып жаз мезгілінде неше апта бар екенін анықтайды.

 

 5- тапсырма ЖЖ «Көршіңе көмектес» әдісі арқылы  жүзеге асады.

Өрнек құр және олардың мәнін тап.

28+33-44=17

28+33-19=42

Дескриптор:

– өрнек құрады, оның мәнін табады.

 

 

 

 

 

 

Оқушылар уақыт туралы білетіндерін айтады.

 

 

 

 

Уақыт, сағат сөзін үш тілде айтады.

Уақыт- время- time, сағат- часы- clock

оқушылар сағатқа қарап уақытты анықтайды.

 

 

 

 

 

 

Уақыттты сағаттан көрсетеді.

 

 

 

 

Би билейді

 

 

Топтар біріге отырып, постер қорғайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұптаса отырып, өрнектің мәнін табады.

ҚБ: 1-10 балдық жүйе.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ: «Дұрыс, бұрыс»әдісі

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ: «4баллдық жүйе»

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ:

7 балдық жүйесі арқылы топтар бір-біріне балл қояды.

 

 

 

 

 

ҚБ: «3 баллдық жүйе»

Оқулық, дәптер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд, оқулық

 

 

 

 

Оқулық, слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

музыка

 

 

Оқулық, дәптер,

слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

оқулық

Сабақтың соңы

2 мин

Рефлексия: «Жетістік баспалдағы»  әдісі бойынша өтеді.

Оқу тапсырмасы:8-тапсырма.

Рефлексия жасайды.   Кері байланыс парағы

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *