Сызықтар арасымен ( 15 см арақашықтық ) тепе-тіңдікті сақтап жүру. арасымен

Ересек   «Айгөлек» тобына   арналған ұйымдастырылған оқу-қызметінің технологиялық картасы.

Күні:

Білім беру саласы: Денсаулық

Бөлімі: Дене шынықтыру

Тақырыбы. Сызықтар  арасымен ( 15 см арақашықтық ) тепе-тіңдікті сақтап  жүру.

Мақсаты. Бір қатар сапқа тұру.

Сәлемдесу.(нұсқауларды орындау)Шеңбер бойымен тұру. Қолдарын созып, арақашықтықты сақтау.

Керекті құралдар:  доп

Оқу іс- әрекетінің кезеңдері   Нұсқаушының іс-әрекеті

 

Балалардың іс-әрекеті
Мативациялық қозғаушы Бір қатар сапқа тұру.

Сәлемдесу.

(нұсқауларды орындау)

Шеңбер бойымен тұру. Қолдарын созып, арақашықтықты сақтау.

 

Нұсқаушының бұйрығымен жасайды
Ұйымдастыру іздену Жалпы дамыту жаттығулар:

1.  Тік тұрып, қолды белге ұстау керек, 1-2 есебінде басты оңға қарай,

  3 – 4 есебінде солға бұру керек.(4 рет қайталау)  

2. Аяқ иық көлемінде, қолдар иық үстінде. Иықты артқа, алдыға қарай  айналдыру.  /4 рет қайталау/

3. Аяқтар алшақ  қойылған, қолдар жоғарыда. Оң жаққа, сол жаққа тербелу.   

4.Аяқтары алшақ қойылған , қолдары бүйірде,   1- оңға бұрылу, 2- б.қ.

3- солға бұрылу,  Әр бұрылған сайын «қақпа ашылды» деп айту .

5. Аяқтарын біріктіру. Қолдарын қоянның аяғына ұқсату. Орнында секіру.

/15-20 секунд/

Шеңбер бойы жүру.  Адымдап жүру.

 

Негізгі қимыл-жаттығулары:

1.Бір орында тұрып, екі аяқпен секіру.

2.Сызықтар арасымен (15 см арақашықтық) тепе-теңдікті сақтап жүру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаттығуды 4 рет кайталайды

 

Рефлекстік түзету Қимылды ойын: Торғайлар мен мысық

Балаларды мадақтау.

Тыныс алу жаттығу.

«Шар үру»

Қызығушылықпен жасайды

 

 

Күтілетін нәтиже:

Жасайды: Қолдарын созып, арақашықтықты сақтау              

Біледі: Сызықтар  арасымен ( 15 см арақашықтық ) тепе-тіңдікті сақтап  жүру.

Менгереді: Бір қатар сапқа тұру.Сәлемдесу.

 

 

 

Ортаңғы «Ботақан», «Жауқазын» топтарына   арналған ұйымдастырылған оқу-қызметінің технологиялық картасы.

Күні:

Білім беру саласы: Денсаулық

Бөлімі: Дене шынықтыру

Тақырыбы: Балаларды бір  бірінің қолынан ұстап шеңбер бойымен  тізбектеліпжүруге  және  берілген  бағытта жүруге  уйрету.

 

Мақсаты :  Бір қатар сапқа тұру.Сәлемдесу.(нұсқауларды орындау).Шеңбер бойымен тұру. Қолдарын созып, арақашықтықты сақтау.

 

Керекті құралдар:  Доп

Оқу іс- әрекетінің кезеңдері   Нұсқаушының іс-әрекеті

 

Балалардың іс-әрекеті
Мативациялық қозғаушы Бір қатар сапқа тұру.

Сәлемдесу.

(нұсқауларды орындау)

Шеңбер бойымен тұру. Қолдарын созып, арақашықтықты сақтау.

 

 

Нұсқаушының бұйрығымен жасайды

Ұйымдастыру іздену Жалпы дамыту жаттығулар:

1. Қол мен иыққа арналған жаттығулар:

 Б.қ: аяқ арасы алшақ, қол төменде.

  а)  қолдарды жоғары көтеру.
  ә)  екі жанға тербелу, оңға тербелу.
  б)  солға тербелу.

  2. Денеге арналған жаттығулар:

  Б.қ: аяқ арасы алшақ, қол төменде

а)  қолды жоғары көтеру.
ә)  алға созу.
б)  түсіру.

в)  екі қолды жанға созу.
  г)  б.қ.келу.

  3. Аяққа арналған Б.қ: тік тұру, қол төменде.

  а)  екі қолдағы кеуде тұсына әкеліп, тізені сәл бүгіп отыру.
  ә)  бір орында секіріп, қолды жанға созу.
  б)  б.қ. келу.

Тыныс алу жаттығулары: шәйнектік дыбысын салу (ш-ш-ш). Терең тыныс алып, демді  шығару.

Бастапқы қалыпқа келу.

 

 

Негізгі  қимыл  қозғалыс жаттығулары.

1 Допты тура бағытта домалату.

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаттығуды 4 рет кайталайды

Рефлекстік түзету Қимылды ойын: «Допты ұста» ойыны:

Ойын шартымен таныстыру.Балаларды мадақтау.

 

 

Қызығушылықпен жасайды

 

Күтілетін нәтиже:

Біледі: 1 Допты тура бағытта домалату.

Түсінеді:  Қолдарын созып, арақашықтықты сақтау.

 

Менгереді: Негізгі қимылдарды.

 

 

 

Ересек   «Айгөлек» тобына   арналған ұйымдастырылған оқу-қызметінің технологиялық картасы.

Күні:

Білім беру саласы: Денсаулық

Бөлімі: Дене шынықтыру

Тақырыбы. Сызықтар  арасымен ( 15 см арақашықтық ) тепе-тіңдікті сақтап  жүру.

Мақсаты. Бір қатар сапқа тұру.

Сәлемдесу.(нұсқауларды орындау)Шеңбер бойымен тұру. Қолдарын созып, арақашықтықты сақтау.

Керекті құралдар:  доп

Оқу іс- әрекетінің кезеңдері   Нұсқаушының іс-әрекеті

 

Балалардың іс-әрекеті
Мативациялық қозғаушы Бір қатар сапқа тұру.

Сәлемдесу.

(нұсқауларды орындау)

Шеңбер бойымен тұру. Қолдарын созып, арақашықтықты сақтау.

 

Нұсқаушының бұйрығымен жасайды
Ұйымдастыру іздену Жалпы дамыту жаттығулар:

1.  Тік тұрып, қолды белге ұстау керек, 1-2 есебінде басты оңға қарай,

  3 – 4 есебінде солға бұру керек.(4 рет қайталау)  

2. Аяқ иық көлемінде, қолдар иық үстінде. Иықты артқа, алдыға қарай  айналдыру.  /4 рет қайталау/

3. Аяқтар алшақ  қойылған, қолдар жоғарыда. Оң жаққа, сол жаққа тербелу.   

4.Аяқтары алшақ қойылған , қолдары бүйірде,   1- оңға бұрылу, 2- б.қ.

3- солға бұрылу,  Әр бұрылған сайын «қақпа ашылды» деп айту .

5. Аяқтарын біріктіру. Қолдарын қоянның аяғына ұқсату. Орнында секіру.

/15-20 секунд/

Шеңбер бойы жүру.  Адымдап жүру.

 

Негізгі қимыл-жаттығулары:

1.Бір орында тұрып, екі аяқпен секіру.

2.Сызықтар арасымен (15 см арақашықтық) тепе-теңдікті сақтап жүру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаттығуды 4 рет кайталайды

 

Рефлекстік түзету Қимылды ойын: Торғайлар мен мысық

Балаларды мадақтау.

Тыныс алу жаттығу.

«Шар үру»

Қызығушылықпен жасайды

 

 

Күтілетін нәтиже:

Жасайды: Қолдарын созып, арақашықтықты сақтау              

Біледі: Сызықтар  арасымен ( 15 см арақашықтық ) тепе-тіңдікті сақтап  жүру.

Менгереді: Бір қатар сапқа тұру.Сәлемдесу.

 

 

 

Ортаңғы «Ботақан», «Жауқазын» топтарына   арналған ұйымдастырылған оқу-қызметінің технологиялық картасы.

Күні:

Білім беру саласы: Денсаулық

Бөлімі: Дене шынықтыру

Тақырыбы: Балаларды бір  бірінің қолынан ұстап шеңбер бойымен  тізбектеліпжүруге  және  берілген  бағытта жүруге  уйрету.

 

Мақсаты :  Бір қатар сапқа тұру.Сәлемдесу.(нұсқауларды орындау).Шеңбер бойымен тұру. Қолдарын созып, арақашықтықты сақтау.

 

Керекті құралдар:  Доп

Оқу іс- әрекетінің кезеңдері   Нұсқаушының іс-әрекеті

 

Балалардың іс-әрекеті
Мативациялық қозғаушы Бір қатар сапқа тұру.

Сәлемдесу.

(нұсқауларды орындау)

Шеңбер бойымен тұру. Қолдарын созып, арақашықтықты сақтау.

 

 

Нұсқаушының бұйрығымен жасайды

Ұйымдастыру іздену Жалпы дамыту жаттығулар:

1. Қол мен иыққа арналған жаттығулар:

 Б.қ: аяқ арасы алшақ, қол төменде.

  а)  қолдарды жоғары көтеру.
  ә)  екі жанға тербелу, оңға тербелу.
  б)  солға тербелу.

  2. Денеге арналған жаттығулар:

  Б.қ: аяқ арасы алшақ, қол төменде

а)  қолды жоғары көтеру.
ә)  алға созу.
б)  түсіру.

в)  екі қолды жанға созу.
  г)  б.қ.келу.

  3. Аяққа арналған Б.қ: тік тұру, қол төменде.

  а)  екі қолдағы кеуде тұсына әкеліп, тізені сәл бүгіп отыру.
  ә)  бір орында секіріп, қолды жанға созу.
  б)  б.қ. келу.

Тыныс алу жаттығулары: шәйнектік дыбысын салу (ш-ш-ш). Терең тыныс алып, демді  шығару.

Бастапқы қалыпқа келу.

 

 

Негізгі  қимыл  қозғалыс жаттығулары.

1 Допты тура бағытта домалату.

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаттығуды 4 рет кайталайды

Рефлекстік түзету Қимылды ойын: «Допты ұста» ойыны:

Ойын шартымен таныстыру.Балаларды мадақтау.

 

 

Қызығушылықпен жасайды

 

Күтілетін нәтиже:

Біледі: 1 Допты тура бағытта домалату.

Түсінеді:  Қолдарын созып, арақашықтықты сақтау.

 

Менгереді: Негізгі қимылдарды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *