Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Кудербекова Алия
Білім беру ұйымының атауы | Б.Садықов атындағы ЖОМ | |||||||||||||||||
Пәні: | математика | |||||||||||||||||
Бөлім: | 5.3A.Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану | |||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: | Кудербекова Алия Галымовна | |||||||||||||||||
Күні: | 04.02.2022ж | |||||||||||||||||
Сынып: | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар саны: | ||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: | Ондық бөлшектерді қосу және азайту | |||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: | 5.1.2.27 ондық бөлшектерді қосу және азайту | |||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты | Ондық бөлшектерді азайту және қосу алгоритмін құрады және қолданады | |||||||||||||||||
Сабақтың барысы | ||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||||||||||||||
Ұйымдастыру
Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
Жаңа білім
Бекіту Кері байланыс |
I.Ұйымдастыру кезеңі.
1.Сәлемдесу. 2. Оқушылардың сабаққа даярлықтарын қадағалау.Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.
«Көңіл күйіңіз қандай?» әдісімен оқушылардың сабаққа дайындығын,көңіл күйін анықтау Оқушыларды қағаз қиындылары көмегімен топқа бөлу.
I.Жай бөлшек-8оқушы
II.Ондық бөлшек-8оқушы
III.Аралас бөлшек-8оқушы
IІ.Үй тапсырмасын тексеру. «Досыңа сен» әдісімен презентациядағы жауаптармен тексеріледі. 1)6,25-4,3= 1,95 2)41-32,5=8,5 3)67,45-49,88= 17,57 4)15,9-4,75= 11,15 5)6,5-4,7= 1,8 6)61-7,64=53,36 7)7,63-2,51=5,12 8)18,3-5= 13,3 9)95-81,08=13,92 Үй тапсырмасын орындаған кезде қателескен есептеріне талдау жүргізіледі. IIІ.Білімді жаңғырту. Топпен жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс» 1. Практикалық жұмыс Әр топқа қатты қағаздан жасалынған фигуралар беріледі. Олар: тік төртбұрыш, шаршы, үшбұрыш. Әр фигураның қабырғаларының ұзындықтарын сызғышпен өлшеу арқылы анықтап, периметрін анықтайды. Тапсырманың мақсаты: Оқушыларды жылдамдыққа және бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Оқушыларға әр топқа практикалық тапсырма беріледі.
IV.Жеке жұмыс. «Ақ тақта» әдісі. Оқушыларға интер.тақтаға тапсырма беріледі.
V.Оқулықпен жұмыс
Сабақты бекіту. Қорытындылау: Рефлексия. Оқушылар сабақта алған білімдері мен үйренген дағдылары бойынша “Бағдаршам” әдісімен кері байланыс береді: Бағдаршам – оқушылардың өздерінің қаншалықты түсінгенін көрсетудің жылдам тəсілі. Оқушыларға қызыл, сары жəне жасыл түсті карточкалар беріледі. Үй тапсырамасы: № |
Сәлемдесу.
Сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысады.
Оқушылар сабаққа дайындығын, көңіл күйінің қандай екендігін сәйкес смайликтерді көтеру арқылы білдіреді. Оқушылар қоржыннан әр түрлі қағаз қиындыларын алып,топтарға бөлінеді. Оқушылар келесі бір оқушының дәптерін алып, үй жұмысының дұрыс немесе бұрыс екендігін тексереді.
3 топқа әр түрлі тапсырмалар беріледі,өзара келісе отыра тапсырманы орындайды. Оқушы есепті жылдам әрі дұрыс шығаруы қажет.
Оқушылар интер.тақтада көрсетілген есептің шешімін тапқан жағдайда, қолындағы ақ параққа жауабын жазып, жоғары көтереді
Оқулықтан берілген тапсырманы орындайды. Алғашқы болып орындап бітуге ұмтылады.
Оқушылар толықтай түсінсе, сенімді болса ЖАСЫЛ ТҮСТІ; түсінуге жақын болса, аздап білсе САРЫ ТҮСТІ; түсінбесе, сенімді болмаса ҚЫЗЫЛ ТҮСТІ көрсетеді
|
|
Қағаз қиынды
лары, смайлик тер
Оқушылардың жеке жұмыс дәптерлері
Оқулық, Математика 2-бөлім 5-сынып
Плакат, стикер |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718